Sorento LO režiim
Moderaatorid: Landy, Moderators
Sorento LO režiim
Foorumist vastust ei leidnud, ehk mõni Sorento omanik oskab aidata. Kahe nupuga lüliti (AUTO + LO). Kui nüüd LO peale lülitada, mis peaks armatuuris olev märgutuli tegema - kas põlema või vilkuma? Hetkel ta igatahes vilgub. AUTO režiimist LO minekuks sai käik välja võetud, sidur alla ja siis nuppu. Manuaalist jäi mulje, et tuli peaks põlema. Mingit kolksu või tunnet lülituse ajal ka ei olnud. Auto 2005a Sorento, manuaal ja 103kW.
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Sorento LO režiim
4WD Low tuli peab põlema jääma. Vilkumine tähendab, et kuskil on rike ja lülitust ei toimu.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Sorento LO režiim
Aitäh kiire vastuse eest. Jääb auto esialgu ostmata
Re: Sorento LO režiim
No piisab kui natuke liikuda paigast teinekord.Hakkab põlema ja tööle.Kuigi peaks paigal seistes seda tegema.
olge marurahulikud!
Re: Sorento LO režiim
Mina ei ostaks AWD versiooni, see on aja küsimus, kui pead vahekasti remontima.
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Sorento LO režiim
No tegelikult ikka peab kohapeal sisse lükkama, halvemal juhul kerga siduri nõksuga (kuni sidur võtma hakkab). Vilkuma hakkab siiski vigaselt, lihtsalt lülituse mitte toimumisel on n.ö tavareziimil edasi ja Low tuli ei sütti ega hakka vilkuma... Been there, done that...
See jutt ka õige!holari kirjutas:Mina ei ostaks AWD versiooni, see on aja küsimus, kui pead vahekasti remontima.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Sorento LO režiim
Miks kolme valikuga parem? Talvel tahaks lumisel teel (st enamik talve) lasta nelikveoga. 4HI peaks kiiremini kulutama kui AWD? Suvel tõmbaks AWD puhul esiveo pistiku tagant ja laseks terve suve 2WD. Või?holari kirjutas:Mina ei ostaks AWD versiooni, see on aja küsimus, kui pead vahekasti remontima.
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Sorento LO režiim
Nii lihtne see ka pole, et üks pistik lahti ja ongi 2wd. TOD kast annab pidevalt saba, EST ehk kolmereziimne ei anna. Kui tahad awd masinat siis mine osta sõidukas, nii lihtne ongi!
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Sorento LO režiim
Tänud vastuse eest! Ma olengi siin rohkem kuulaja rollis, las targemad räägivad. Ma olen lihtsalt kuulnud, et AWD puhul peaks saama selle esisilda lülitava mootori(?) unplugida ja seeläbi ja esisilla nö välja lülitada. Kuidas kolmerežiimiline kestab, kui talvel pidevalt 4HI peal on? Ka AWD on valikus (Outback), aga Sorento tundub sobilikum soovitava eesmärgi täitmiseks.RistoRR kirjutas:Nii lihtne see ka pole, et üks pistik lahti ja ongi 2wd. TOD kast annab pidevalt saba, EST ehk kolmereziimne ei anna. Kui tahad awd masinat siis mine osta sõidukas, nii lihtne ongi!
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Sorento LO režiim
4HI ei ole mõeldud pikaajaliseks kõvakattega teel sõitmiseks. Tavaasend siiski 2HI. EST kastiga Sorento ei oma keskdiffrit seega nelivedusena sõites hakkab keeramisel pooma. TOD-l see effekt puudub kuna tegemist siiski sisuliselt ühe ratta veoga autoga. Lisaks TOD-l ei ole lihtsalt niisama pisike mootor nelikut lülitamas vaid käib ikka läbi vahekasti. Uutel Sportage-l ja XM põlve Sorentol on mootoriga nii, et...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Sorento LO režiim
Tänud info eest! Nii vaadates tundub AWD Sorento päris nikats kohe.RistoRR kirjutas:4HI ei ole mõeldud pikaajaliseks kõvakattega teel sõitmiseks. Tavaasend siiski 2HI. EST kastiga Sorento ei oma keskdiffrit seega nelivedusena sõites hakkab keeramisel pooma. TOD-l see effekt puudub kuna tegemist siiski sisuliselt ühe ratta veoga autoga. Lisaks TOD-l ei ole lihtsalt niisama pisike mootor nelikut lülitamas vaid käib ikka läbi vahekasti. Uutel Sportage-l ja XM põlve Sorentol on mootoriga nii, et...
Re: Sorento LO režiim
Vahet pole,mõlemad ühesugused.Viimased tulid ju veel veojõu kontrolliga,pidurdatakse siis läbilibisevat ratast.Venes on TOD ist tehtud niinimet superTOD.Ehk siis 2 vedu ,kiire 4vedu ja kõik TOD iga kaasas käiv kah veel juurde.Kuigi ega selle TOD mõte pole iseenesest paha.Kui tagumine ots ei kaabi ega siis esimene ots järgi ei vea kah.
olge marurahulikud!
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Sorento LO režiim
Peale facelifti jah veojõukontrolli baasil kõik. Enne facelifti ikka suur vahe sees. Pre-facelift EST kastiga on ainuke versioon mis talub normaalset andmist...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Sorento LO režiim
Mulle jäi hetkel natuke arusaamatuks, mida on mõeldud "andmise" all? Kas korralikku offroadi või vastupidavust pikemas perspektiivis?RistoRR kirjutas:Peale facelifti jah veojõukontrolli baasil kõik. Enne facelifti ikka suur vahe sees. Pre-facelift EST kastiga on ainuke versioon mis talub normaalset andmist...
Ma ise imestan, et miks Sorentole ei tehtud sellist All-in-one combot vaid pandi kahe- ja kolme valikuga teema eraldi. Pathfinderil küll kenasti AUTO, 4HI, 4LO ja 2HI olemas ühes pakis.
Re: Sorento LO režiim
Pole seal mingit suurt vahet,vahekastid seest ikka ühtemoodi.Seest suht õhuke,kett kitsas,lülitusmuhv ka suht väike.Lülitus kahvel või kahvlid ka mingist alumiiniumi sodist valatud.Kõige hullem on tegelikult seal hoopis see nuut hammakas mis kogu autot kiirel veol edasi veab.Väga õrnade hammastega.
olge marurahulikud!