sportage vahekast
Moderaatorid: Landy, Moderators
sportage vahekast
Tere, minu isa mõne aasta tagasi ostis endale sportage ja kaebab et kui kasutada 4WD siis auto ei taha nagu ilusti liikuda et selline tunne nagu oleks pidurit peal. Otsustasin ise asja natu uurida ja proovisin siis sõita. Ja tõesti ongi nii et kui on esisild sisse lülitatud ja hakkad näiteks ringi keerama siis on selline asi et rattad ei taha nagu ringi käia, et esirattad hakkavat takistama ja libisema ja tagumised sama moodi.Ma panin auto isegi kallaku peale ja ta ei liigi ühte cm ka paigast . Siis keerasin ratad otse ja natu liikudes asi jälle töötas, ja veeres vabalt. Ise olen remondiluksep aga tunnistan ausalt et varem sellist nalja pole ette tulnud. Minu arvamus on selline et on juhtunut miskit vahekastiga ,jääb selline mulje et esi ja tagasild pööramisel hakkavat teine teist takistama, et sildade pöörlemine on erinev. Endal oli mitu aastad audi quattro ja seal ma sellist asja ei tundnut, muidugi audilon ehitus natu teine. Loodan et oskasin ära seletada mis on viga ja ootan väga kasvõi mingit infi ja abi. Tänud ette!!!
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: sportage vahekast
Naljamees
Mõtle nüüd natuke geomeetriast - pööratud ratastega auto puhul on esi- ja tagasilla pöörderaadiused erinevad ehk siis esirattad ja tagarattad läbivad erineva teekonna. Kui tegemist on jäiga e. ilma difrita vahekastiga, siis kõval pinnasel loomulikult takistavad nad üksteist. Siit on ka soovitus kõva pinnase ja korraliku teekatte korral sisselülitatud esisillaga mitte sõita. Audi Quattrol on sildade vahel differ või viskosidur, temal seda probleemi ei ole. Sama probleem tekib ka siis, kui rehvid on erineva läbimõõduga või lihtsalt erinevalt kulunud. Jäiga vahekasti korral on reegel nr.1 - lülita esisild sisse vaid siis, kui teda vaja on.
Mõtle nüüd natuke geomeetriast - pööratud ratastega auto puhul on esi- ja tagasilla pöörderaadiused erinevad ehk siis esirattad ja tagarattad läbivad erineva teekonna. Kui tegemist on jäiga e. ilma difrita vahekastiga, siis kõval pinnasel loomulikult takistavad nad üksteist. Siit on ka soovitus kõva pinnase ja korraliku teekatte korral sisselülitatud esisillaga mitte sõita. Audi Quattrol on sildade vahel differ või viskosidur, temal seda probleemi ei ole. Sama probleem tekib ka siis, kui rehvid on erineva läbimõõduga või lihtsalt erinevalt kulunud. Jäiga vahekasti korral on reegel nr.1 - lülita esisild sisse vaid siis, kui teda vaja on.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: sportage vahekast
Kodust lugemist:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=22&t=877
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=22&t=877
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: sportage vahekast
Kindel, et töötad õigel alal?KIA 4X4 kirjutas:. Ise olen remondiluksep aga tunnistan ausalt et varem sellist nalja pole ette tulnud.
If it looks like chicken, tastes like chicken, and feels like chicken but Chuck Norris says its beef, then it's fucking beef.