küsime siis sportage esisillast.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
rennu21
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: L Jaan 09, 2010 2:40 pm

küsime siis sportage esisillast.

Postitus Postitas rennu21 »

Jutt järgmine et kuu tagasi kasutasin autot viimati ja siiski kellegi sikutamiseks kasutasin 4vedu ja kõik oli ilus ja tore, lülitasin 4veo välja, parkisin auto ära. Eile käisin korra ringi tegemas ja mõtlesin, et lülin korra esiveo ka taha. Mõeldud tehtud. Sirgel sõidul pold midagi kuid kui rooli välja keerasin sõidul kukus miskit ragisema ja poos kinni. Lülisin esisilla välja, keerasin manuaal lukud lahti ja auto toimis ilusti.
Siit küsimus, kas hubid läbi või miskit muud?
Rennu 537 26 537
Kia Sportage 2.0i
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

No mõtle nüüd peaga - Sportagel on ju jäik (difrita) vahekast. Ja kui Sa esisild sees pöörama hakkasid, tegid sa seda tõenäoliselt kõval pinnasel või asfaldil. Pööramisel aga teatavasti liiguvad esi-ja tagasild erineva raadiusega ringi mööda, järelikult läbivad ka erineva pikkusega tee. Ning siit tulebki tõsiasi, et kogu sildadelt tulenev pööreteerinevus peab ju kuhugi maha laaduma - see aga tekitab jõuülekandes megakoormuseid, raginaid ja kehvemal juhul ka purunemisi. Jäiga vahekastiga autodega EI SÕIDETA kõval pinnasel sisselülitatud esisillaga! Efekt on pööramisel umbes sama, nagu oleksid autole all erineva ülekandearvuga sillad. Lume peal ei ole hullu, aga asfaldil ei sõida nii kusagile.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
rennu21
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: L Jaan 09, 2010 2:40 pm

Postitus Postitas rennu21 »

isakene kirjutas:No mõtle nüüd peaga - Sportagel on ju jäik (difrita) vahekast. Ja kui Sa esisild sees pöörama hakkasid, tegid sa seda tõenäoliselt kõval pinnasel või asfaldil. Pööramisel aga teatavasti liiguvad esi-ja tagasild erineva raadiusega ringi mööda, järelikult läbivad ka erineva pikkusega tee. Ning siit tulebki tõsiasi, et kogu sildadelt tulenev pööreteerinevus peab ju kuhugi maha laaduma - see aga tekitab jõuülekandes megakoormuseid, raginaid ja kehvemal juhul ka purunemisi. Jäiga vahekastiga autodega EI SÕIDETA kõval pinnasel sisselülitatud esisillaga! Efekt on pööramisel umbes sama, nagu oleksid autole all erineva ülekandearvuga sillad. Lume peal ei ole hullu, aga asfaldil ei sõida nii kusagile.
Kas see eeldab mul nüüd suuremat remonti? Kuna häda täheldades lülisin kohe silla välja. Tegin seda tõesti asfaldil :oops:
Rennu 537 26 537
Kia Sportage 2.0i
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

rennu21 kirjutas: Kas see eeldab mul nüüd suuremat remonti? Kuna häda täheldades lülisin kohe silla välja. Tegin seda tõesti asfaldil :oops:
Ei ta selle ühe korra peale tee veel midagi, kui mõni detail just enne katkimineku ääre peal ei olnud :) Sõida põllu peale ja proovi järele, kas esisild veab ja mingit kolinat-raginat juurde pole tekkinud. Kui asi toimib nagu enne, siis üldiselt muretsemiseks põhjust ei peaks olema.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
rennu21
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: L Jaan 09, 2010 2:40 pm

Postitus Postitas rennu21 »

viisin töökotta, et taga toru ära keevitada(see mille mul esmaspäev tood) kui see all siis põllule
Rennu 537 26 537
Kia Sportage 2.0i
Vasta

Mine “Kia”