Difrilukk Jäi peale!Korras! Ja tänud!
Moderaatorid: Landy, Moderators
Difrilukk Jäi peale!Korras! Ja tänud!
Abistasin volvomeest, kes oli kyllili kraavis panin luku peale, aga vaata nyyd maha enam ei tule. peaks sooja viima auto või mis teha? oskab keegi aidata?
Viimati muutis jannyz, R Jaan 08, 2010 1:00 am, muudetud 1 kord kokku.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Mis lukk siis peale jäi? Tagasilla lukk või lihtsalt aeglusti?jannyz kirjutas:2004 ja lux varjant, elekt 2wd, 4wd hi ja 4wd low. No ja tee mis tahad maha ei tule. Võtsin isegi aku juhtme maha, arvasin et aitab aga ei midagi. NB sorento
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Taga- või esisilla lukku minu teada sellele ei ole (vähemalt tehase poolt elektrilist kindlasti mitte - osadel vanematel on ainult LSD).
Ilmselt mõeldi esisilla lülitit (seesama 2H, 4H, 4L). Uuri alustuseks, kas mingi kaitse pole läbi kärsanud. Võib-olla lülitasid mingil sellisel momendil, kui ülekanded olid pinge all.
Ilmselt mõeldi esisilla lülitit (seesama 2H, 4H, 4L). Uuri alustuseks, kas mingi kaitse pole läbi kärsanud. Võib-olla lülitasid mingil sellisel momendil, kui ülekanded olid pinge all.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
4 lo jäi peale ja kõik neli ratas kraabib korraga. Aga nyyd yle teise käigu ei lähe ja sõitsin koju max 30 kh/h. Sättisin ennast kraavis oleva auto taha ja lylitasin 4lo peale sättisin paela järgi ja ootasin et plokiks rattad sellest saab aru, ning tõmbasin välja. Hiljem keerasin 4hi peale tagasi ja hakkasin sõitma, aga maha see ei läinud.:S Vaatasin kaitset, see korras. mõtlesin homme sõita diagnostikast läbi äkki annab midagi.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Siis ei jäänud ju õnneks lukku peale, lihtsalt aeglusti jäi sisse. Kui aut. kast, siis proovi lülitusi N asendis.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Vähe mööda ,aga suzukil nt. peab käikukang olema asendis N(automaatkast)
kui tahad keskdiffrit välja lülitada
kui tahad keskdiffrit välja lülitada
Viimati muutis Mägilane, N Jaan 07, 2010 11:44 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mashina zver, voditel sabaka
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Kindlasti on sellel autol palju neid kolmetähelisi abimehi kes pidurdavad ja pärsivad asjade loomulikku kulgu ja seetõttu tundubki et kõik neli korraga kahmavad. Tegelikult on ta ikka 1wd ja 2wd nagu enamik maasturied.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/