Mure esisillaga
Moderaatorid: Landy, Moderators
Mure esisillaga
Auto sai ostetud siis 2004. aastal. Tegemist siis 2000. aasta Sportage wagoniga. Peale ostmist tekkis autol viga esisillaga. Kuna autol oli veel garantiiaeg siis vahetati esinduses see uuematele masinatele paigaldatud lülitussüsteem vanema omaga, kuna see pidi olema parem ja töökindlam (ei teagi ise täpselt mis seal vahet oli neil). Samal ajal olid puruks läinud ka esisilla rummulukud, vahetati ka need ära.
Sai siis mõned kuud autoga sõidetud ja jälle olid puruks rummulukud, kuigi neliveoga polnud eriti sõidetudki. Nüüd vahetati välja rummulukkude rem. komplekt. See läks ka veel garantii alla.
Jälle natuke aega sõidetud, samuti nelivedu kasutatud väga harva - libedaga põhiliselt, ja lukud puruks jälle. Seekord siis garantiiaeg juba läbi saanud. Nüüd vahetati jälle lukud välja ja esitati arve ...ja mitte väike.
Ja peale seda ikka sama jama, lukud puruks ja auto siiamaani tagaveoline.
Sellega siis tekib küsimus, et milles võib viga olla. Kas vahekastis, või milles, sest õige see asi ei ole. Kas äkki nende originaallukkude vahetus manuaalsete(käsitsi keeratavate) vastu aitaks kui need äkki vastupidavamad on.
Sai siis mõned kuud autoga sõidetud ja jälle olid puruks rummulukud, kuigi neliveoga polnud eriti sõidetudki. Nüüd vahetati välja rummulukkude rem. komplekt. See läks ka veel garantii alla.
Jälle natuke aega sõidetud, samuti nelivedu kasutatud väga harva - libedaga põhiliselt, ja lukud puruks jälle. Seekord siis garantiiaeg juba läbi saanud. Nüüd vahetati jälle lukud välja ja esitati arve ...ja mitte väike.
Ja peale seda ikka sama jama, lukud puruks ja auto siiamaani tagaveoline.
Sellega siis tekib küsimus, et milles võib viga olla. Kas vahekastis, või milles, sest õige see asi ei ole. Kas äkki nende originaallukkude vahetus manuaalsete(käsitsi keeratavate) vastu aitaks kui need äkki vastupidavamad on.
4m, kuna sidurid kulunud vanadel hubidel. Parem olla kindel, kui hiljem kahetseda. Ja selle automaatsiduri ehitusega ... nõus tuttuuest peast võid 3x korda kiirusel 40kmh kiire 4x4 sisse lülitada ja hiljem ei maksa omanikul imestada, miks hubid pees on. Need automaadid on lihtsalt üks pask.
+372 5028488
Peale neliveo väljalülitust alati vähemalt 4m tagurpidi sõitnud. Ainuke aeg kus üldse nelivedu kasutanud on talve ja libedaga kuna pole eriline maastikul seikleja. Nii nõrk see ehitus neil ka ei tohiks ju olla.
Äkki on üldse mingi kala vahekastis, et kui vahetada nüüd manuaalsete vastu need hubid välja, kas ta võib siis selle asemel, et nüüd lukke puruks teha hoopis vahekastis mingit asja pooma hakata
Äkki on üldse mingi kala vahekastis, et kui vahetada nüüd manuaalsete vastu need hubid välja, kas ta võib siis selle asemel, et nüüd lukke puruks teha hoopis vahekastis mingit asja pooma hakata
Automaadid on pask, piisab näiteks, kui heatahtlikult üle määrida hubid, siis talvel külmaga kinni jäädes 4wd sisse panna ja gaasi anda. Külmunud määre ei lase korralikult rakenduda ja kõrr tõmbab korra üle hammaste. Pole hullu saad seekord välja ja veel töötavad. Samas igal järgmisel lülitusel kulutab juba ümarat nukki edasi, kuniks hakkab ühel heal päeval kerges liivas/lumes sõites üle taguma. Teine pool on asjast on sidur, sinna pole midagi parata, kui hõõrd-tööpinnad ära kuluvad ju siis on lihtsalt sitast ja odavast materjalist tehtud ning tööiga väike.
Aga mis moodi sul see mittetöötamine väljendub?
Aga mis moodi sul see mittetöötamine väljendub?
+372 5028488
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nii viletsad need automaatlukud siiski olla ei saa nagu wagon kirjeldanud on. St see ei ole tõesti normaalne.
Ise sõitsin lühikese Sportagega 2a ja ka suht korralikku offroadi ning tõsi - automaatlukkudega oli probleeme, kuid tõesti alles pärast väga kõva lammutamist. Üldjuhul pidasid suht hästi vastu ja isegi üks tegelane mul remontis neid vahepeal (ei pidanud alati vahetama).
Ilmselt vahetati sul nad nö täismehhaaniliste lukkude vastu. Uuemal ajal tõesti kasutati mingeid pneumaatilisi automaatlukke, millel minuarust oli põhiprobleem just luku lülitamisega.
Aga minuarust see olukord sul ikka normaalne ei ole ja tasuks esindust siiski tüüdata. Pärast garantiiaega muidugi suht keeruline vist tõestada, et juba varem need jamad algasid...
Vahekasti kala ei usu. Esisillas on nõrgaks kohaks veel pooltelje otsa nõellaagrid, mis kuluvad jube kähku ja peab pidevalt määrima (mitu korda aastas). Võibolla on sealt jama alguse saanud?
Automaatlukud on jamad (nõrgad) küll nagu jr ütles, aga kui tõesti metsas ei käi ja ainult libedaga pruukida, siis on nad täiesti pädevad asjad.
Ise sõitsin lühikese Sportagega 2a ja ka suht korralikku offroadi ning tõsi - automaatlukkudega oli probleeme, kuid tõesti alles pärast väga kõva lammutamist. Üldjuhul pidasid suht hästi vastu ja isegi üks tegelane mul remontis neid vahepeal (ei pidanud alati vahetama).
Ilmselt vahetati sul nad nö täismehhaaniliste lukkude vastu. Uuemal ajal tõesti kasutati mingeid pneumaatilisi automaatlukke, millel minuarust oli põhiprobleem just luku lülitamisega.
Aga minuarust see olukord sul ikka normaalne ei ole ja tasuks esindust siiski tüüdata. Pärast garantiiaega muidugi suht keeruline vist tõestada, et juba varem need jamad algasid...
Vahekasti kala ei usu. Esisillas on nõrgaks kohaks veel pooltelje otsa nõellaagrid, mis kuluvad jube kähku ja peab pidevalt määrima (mitu korda aastas). Võibolla on sealt jama alguse saanud?
Automaatlukud on jamad (nõrgad) küll nagu jr ütles, aga kui tõesti metsas ei käi ja ainult libedaga pruukida, siis on nad täiesti pädevad asjad.
Väljendub nii, et lülitad veo sisse aga auto on ikka tagaveoline. Lukkude purunemisel oli kuulda ka raks ja peale seda siis esivedu kadus.Aga mis moodi sul see mittetöötamine väljendub?
Kas need nõellaagrid on need mis asuvad rattapoolses pooltelje otsas, kui on siis on need tõesti läbi, sest lahti võttes oli näha, et jube loks oli poolteljel sees. Kas need võivad siis ka lukkude purunemist põhjustadaEsisillas on nõrgaks kohaks veel pooltelje otsa nõellaagrid, mis kuluvad jube kähku ja peab pidevalt määrima (mitu korda aastas). Võibolla on sealt jama alguse saanud?
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Kardan, et täiesti lagunenud poolassi tugilaagrite korral võib hubid ära lammutada isegi väljalülitatud esisillaga sõites. Patrolil kunagi ühest manuaalsest niiviisi olen lahti saanud. Kui poolassi ots tihedalt hubis istub, siis näiteks treppis teel sõites tekivad lahtise poolassi hüppamisel päris kõvad löögid ja väänamised...wagon kirjutas: Kas need nõellaagrid on need mis asuvad rattapoolses pooltelje otsas, kui on siis on need tõesti läbi, sest lahti võttes oli näha, et jube loks oli poolteljel sees. Kas need võivad siis ka lukkude purunemist põhjustada
Mingi loks on OK. Aga kui seda on tõesti palju, siis mõjub see "väänavalt" lukule koormuse all ja tagajärjed võivadki olla katastroofilised. Jõud ei mõju enam telje liikumise suunas ja piki telge, vaid lisaks sellele ka risti teljega ehk ülevalt-alla ja vasakult-paremale kui nüüd hubi poolt asjale näkku vaadata.
+372 5028488
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Laagrid üldiselt esinduse teema, aga õnneks odavad - ca paarsada krooni tükk.wagon kirjutas: Äkki keegi teab kust muidu kõige odavamalt neid laagreid saada ja neid tugevamaid lukke samuti või peab esindusest küsima?
Kui automaatlukke tahad jätkuvalt, siis vist ikka esindus. Manuaalide puhul ntx Warn. Aga uuri, võibolla Warn või keegi toodab ka patrolile sarnaseid automaat-manuaal hübriide.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1959
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Kia Sportagele on pakkuda uuena WARNi automaatlukke ja manuaallukke.wagon kirjutas: Äkki keegi teab kust muidu kõige odavamalt neid laagreid saada ja neid tugevamaid lukke samuti või peab esindusest küsima?
Tel:513 2551 Tom
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120