Hyundai Galloperil kaob jõud

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Rintso007
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: P Dets 04, 2016 8:48 pm

Re: Hyundai Galloperil kaob jõud

Postitus Postitas Rintso007 »

Mul suht sama seis sellega.
Kasutaja avatar
vedur
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Jaan 31, 2013 6:23 pm
Asukoht: Saue linn / Saue vald

Re: Hyundai Galloperil kaob jõud

Postitus Postitas vedur »

3 solenoidi vahejahuti küljes? Kaks on EGR-i juhtimiseks, üks tühikäigu tõstmiseks.
Aitan tellida Korea autodele originaalvaruosi Koreast

Pilt
l300
Fitting 44"
Postitusi: 404
Liitunud: R Juul 15, 2011 10:28 am
Asukoht: riisipere

Re: Hyundai Galloperil kaob jõud

Postitus Postitas l300 »

vedur kirjutas:3 solenoidi vahejahuti küljes? Kaks on EGR-i juhtimiseks, üks tühikäigu tõstmiseks.
Mul neist 2 lähebad soojaks ja üks jääb normaalseks.peale pöörete andmist tõmbab ka külmkäivituse koguaeg peale mingiksajaks.sõites on igatahes tunda,et ei taha hästi turbot järgi tõmmata
Kasutaja avatar
vedur
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Jaan 31, 2013 6:23 pm
Asukoht: Saue linn / Saue vald

Re: Hyundai Galloperil kaob jõud

Postitus Postitas vedur »

Soojaks lähevad siis, kui solenoid on aktiveeritud. See on normaalne.
Tühikäiku hoitakse kahel meetodil: mehhaaniliselt ja elektropneumaatiliselt. Kütusepumba küljes on vahaelemendiga seade, mis on voolikutega ühendatud mootori jahutussüsteemi, reguleerib mootori temperatuuri järgi. Veel on kütusepumba küljes pneumosilinder, mida juhitakse arvuti poolt solenoidiga. Tõstab pöördeid kui konditsioneeri kompressor või ABS aktiveeruvad.
Aitan tellida Korea autodele originaalvaruosi Koreast

Pilt
l300
Fitting 44"
Postitusi: 404
Liitunud: R Juul 15, 2011 10:28 am
Asukoht: riisipere

Re: Hyundai Galloperil kaob jõud

Postitus Postitas l300 »

vedur kirjutas:Soojaks lähevad siis, kui solenoid on aktiveeritud. See on normaalne.
Tühikäiku hoitakse kahel meetodil: mehhaaniliselt ja elektropneumaatiliselt. Kütusepumba küljes on vahaelemendiga seade, mis on voolikutega ühendatud mootori jahutussüsteemi, reguleerib mootori temperatuuri järgi. Veel on kütusepumba küljes pneumosilinder, mida juhitakse arvuti poolt solenoidiga. Tõstab pöördeid kui konditsioneeri kompressor või ABS aktiveeruvad.
No hetkel täitsa veendunud juba,et kala peitub kuskil turbos,ei vilista ka enam nii hästi kui varem,samas labad korras ja lõtkud puuduvad.mis valemiga sellel üldse turbot järgi tõmbab,mul hetkel nagu ei võtaks järgi
Kasutaja avatar
vedur
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Jaan 31, 2013 6:23 pm
Asukoht: Saue linn / Saue vald

Re: Hyundai Galloperil kaob jõud

Postitus Postitas vedur »

Kontrolli ega rõhuklapi mehhanism pole kinni jäänud või ei saa vaakumit. Jooniselt nr 3. Turbost tuleb kaks peenikest kummivoolikut (joonisel nr 2), üks ühendub kütusepumba külge ja teine sellesamuse 3-nda detaili külge. Kui üks neist voolikutest on vigane ei anna kütusepump kütust juurde või ei avane turbo rõhuklapp.
Turbo.png
Turbo.png (575.01 KiB) Vaadatud 6409 korda
Aitan tellida Korea autodele originaalvaruosi Koreast

Pilt
l300
Fitting 44"
Postitusi: 404
Liitunud: R Juul 15, 2011 10:28 am
Asukoht: riisipere

Re: Hyundai Galloperil kaob jõud

Postitus Postitas l300 »

Nonii,kuna probleem eile süvenes ja niigi kahtlane plödin mootris läks 2korda suuremaks ja hakkas ka puterdama korralikult siis sai veidi lammutatud,kaks nookurit ribadeks.kas on võimalik,et varem oli baid 1 vigane ja seega ka oli jõuetum ja ajas musta veidi välja ja nüüd läks ka teine.
Kuna teine moto olemas siis saab õnneks kogu krempli.
Vasta

Mine “Hyundai”