Galloperi mootor
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Galloperi mootor
Kirjutan siis kogu loo ära ja sooviks asjalikku nõu.Autoks Galloper II 2.5 73kW 2000a.Hommikul käivitades geneka rihm vilistas mõnda aega.Peale vait jäämist sai liikuma hakatud. Peale rohkem,kui tunnist sõitu kadus äkitselt jõud,hakkas gaasi vajutades musta ajama ja samuti gaasi vajutades lööb nagu mootorisse lagina. Genekal oli puruks tõmmanud rihmade pingutuse stopperpoldi nii,et rihmad lõdvalt. Käega ringi ajades oli genekal mõned korrad takistusi. Viisin kõigepealt selle spetsi juurde. Tulemuseks harjade vahetus lisaks mähis peksis lühist. Nüüdseks see taastatud,kuid mootoriga probleem sama: jõudu pole,gaasi vajutades mustab ja lagiseb,pöördesse koha peal läheb uimasemalt,kui varem. Kas viga võib olla vaakumpumbas,mis genekaga ühel võllil või võib ka mõni vigane voolik seda põhjustada? On kellelgi sarnast kogemust?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Galloperi mootor
Viga peaks ehk otsima väntvõlli esimesest otsast.
Kas pole mitte viimati hammasrihmasid vahetatud?Ilmselt on rihmaseibid kiilude peal loksuma hakanud(polt pole piisavalt kinni olnud) ja distantsid paigast ära, seega pole süütenurk enam täpne ja mootor ei tööta korralikult.
See nende mootorite puhul üsna tavaline sellise vea kirjelduse kohta.
Kas pole mitte viimati hammasrihmasid vahetatud?Ilmselt on rihmaseibid kiilude peal loksuma hakanud(polt pole piisavalt kinni olnud) ja distantsid paigast ära, seega pole süütenurk enam täpne ja mootor ei tööta korralikult.
See nende mootorite puhul üsna tavaline sellise vea kirjelduse kohta.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Galloperi mootor
Tänud vastamast! Ise kahtlustan sama viga,kuigi pole veel jõudnud tegelema hakata sellega. Hammasrihm on vahetatud mõned aastad tagasi,praegu jään täpsema vastuse võlgu,pole võimalik järele vaadata. Eks kui saan probleemiga tegelema hakata valgustan siinset rahvast samuti.
Re: Galloperi mootor
Tänud! Viga oligi seal,kus vihjasite. Samas tänud ka alumise käbi eest (oli sel momendil ainus koht,kus see kohe saadaval oli).Maasturid kirjutas:Viga peaks ehk otsima väntvõlli esimesest otsast.
Kas pole mitte viimati hammasrihmasid vahetatud?Ilmselt on rihmaseibid kiilude peal loksuma hakanud(polt pole piisavalt kinni olnud) ja distantsid paigast ära, seega pole süütenurk enam täpne ja mootor ei tööta korralikult.
See nende mootorite puhul üsna tavaline sellise vea kirjelduse kohta.
Nüüd on plaanis mootori õlivahetus. Küsimus oleks,milline õli sisse valada? Siiani kasutusel 10w40. Kusagilt lugesin,et see pole päris täpselt see,mis tehase poolt ette nähtud. Millised oleks soovitused ja kas keegi oskab öelda,milline on sinna ''õige'' õli?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Galloperi mootor
See 10W-40 sobib sinna hästi.vx28 kirjutas: Nüüd on plaanis mootori õlivahetus. Küsimus oleks,milline õli sisse valada? Siiani kasutusel 10w40. Kusagilt lugesin,et see pole päris täpselt see,mis tehase poolt ette nähtud. Millised oleks soovitused ja kas keegi oskab öelda,milline on sinna ''õige'' õli?
Nendel mootoritel on aga ettenähtud õlivahetuse välp 7500km millest võiks ka soovituslikult kinni pidada.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Galloperi mootor
Olen ise ka kasutanud 10W-40 probleemideta.
Tehas nõuab 10W-30 ja vähemalt API CD õli. 10W-30 on veidi raskesti leitav aga API nõude katavad praktiliselt kõik saadaolevad mootoriõlid.
Tehas nõuab 10W-30 ja vähemalt API CD õli. 10W-30 on veidi raskesti leitav aga API nõude katavad praktiliselt kõik saadaolevad mootoriõlid.