Galloper II ehk Pajero Gen1 koopia.
Ei saa aru kolksust mis tüütab.
Autot paremale/vasakule keerates või pidurdades käib tihtipeale üksik nõks/kolks läbi. TUNDUB nagu tuleks eest või keskelt auto alt. Täpsemalt aru ei saa. Põhimõte: kui auto mass liigub tugevalt mingis suunas, siis käib nõks läbi mis on helina kuuldav. Mingit klõbinat ei ole.
Vahetatud on šarniirid ja esimesed stabikapuksid. Käis ülevaatusel, kus raputati siit ja sealt, kuid sellist heli ei suudetud taasesitada. Samuti ei suuda randmejõuga mitte kuidagi seda heli tekitada auto all olles. Heli tekib ainult massi liikudes mingile küljele. Aukudes sõites mingeid ebanormaalseid helisi ei teki.
Ideid mida ja kuidas veel kontrollida?
Galloperi imelik kolks sees
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Galloperi imelik kolks sees
konkreetse masina ehitust teadmata pakuks omal esinenud samasuguste tunnuste puhul (sh ülevaatuspunkti võimetus) stabikavarda kere külge kinnitamise pukse, neid keskel olevaid kummilullasid, mitte otsi ehk osal masinatel kontideks kutsutuid. Vahetati tõenäoliselt ainult otsapuksid?bjorn kirjutas:...Autot paremale/vasakule keerates või pidurdades käib tihtipeale üksik nõks/kolks läbi. TUNDUB nagu tuleks eest või keskelt auto alt. ...Vahetatud on šarniirid ja esimesed stabikapuksid. Käis ülevaatusel, kus raputati siit ja sealt, kuid sellist heli ei suudetud taasesitada. ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Galloperi imelik kolks sees
Vahetasin otsakondid ja keskmised suured puksid.
Vahetamata jäid keskmised kondid. Käega ei suuda mingit kolksu neis tekitada.
Vahetamata jäid keskmised kondid. Käega ei suuda mingit kolksu neis tekitada.