GALOPERI PIDURID
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
GALOPERI PIDURID
Tere. Probleem selles,et kui vajutada pidurit järjest 2-3 korda siis vahest muutub pedaal kangeks ja ei jõua pidurit vajutada ja seega ei pidurda peaaegu üldse.Öelge milles jama.
Alusta selles, et ütle kas su auto on bensiini või diisel kütusega. Bensiinimootoriga autodel vaakumi tootmiseks eraldi pumpa tavaliselt ei ole ja vaakum tekitatakse mootori sisselaskekollektori abil. Diiselmootoril on eraldi vaakumpump, mis peab tootma -0,4bar vaakumit. Kas sa avastasid vea koha peal pidurit 3-4 korda järjest põhja surudes. Sellises olukorras on normaalne, et vaakum otsa saab, kuna mootori pöörded on madalad ja vaakumit toodetakse vähem. Tavaliikluses ei kujutagi väga ette olukorda, kus sul on vaja pidur 3-4 korda järjest põhja suruda.
Segane jutt aga ehk aitas.
Ise maadlesin sama probleemiga Ford Maverickul. Pidurdas nõrgalt ja kahtlustasin vaakumvõimendit. Lõpptulemusena selgus, et esimestel pidurite supportitel olid liugurpulgad kinni roostetanud ja pooled pidurid lihtsalt ei töötanud. Nii et kui pidurid on nõrgad siis alusta ikka kõigepealt klotside ja supportite ülevaatamisest... siis õhutamisest ja alles siis mine vaakumi kallale.
Segane jutt aga ehk aitas.
Ise maadlesin sama probleemiga Ford Maverickul. Pidurdas nõrgalt ja kahtlustasin vaakumvõimendit. Lõpptulemusena selgus, et esimestel pidurite supportitel olid liugurpulgad kinni roostetanud ja pooled pidurid lihtsalt ei töötanud. Nii et kui pidurid on nõrgad siis alusta ikka kõigepealt klotside ja supportite ülevaatamisest... siis õhutamisest ja alles siis mine vaakumi kallale.
Hyundai Terracan