Terracan 2005 2.9TDI 120kw automaat - infot
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Terracan 2005 2.9TDI 120kw automaat - infot
Tervist,
masinaks siis terracan. Mure on selles, et täna sai lehti veetud veits ja ühes totakas kohas kinni jäädud. Võtsime käru tagant ära(käru oli ankruks, kaalus oma tonni) ja tuli välja, aga siis sai avastatud, et eest vasak ratas ei vea üldse kohe. Ei tea, kas ees peaks üldse mingi difrilaadne olevus olema või mitte, aga minu teadmise järgi käivad kas mõlemad rattad ringi või ainult see millel pole maapinda all. Ometi vedas ainult parem ratas ja koguaeg olenemata olukorrast. Pooltelge näppisin, on väga jäik ja lokse puudus.
Kas esisillas on üldse differ? Mis asjaga tegu on?
Teine asi ka veel: Kuna tegu automaadiga ja käike lakside(õõtsudada või kudas seda kutsutakse) on veits kehva(kastis ilmselt midagi võib minna), siis sai veits rahulikumalt võetud, aga mootor hakkas välja surema ja vahepeal nagu jättis vahele. Millest see tingitud?
Kolmas asi ka: Kui keerad selle musta lüliti low peale, mis peaks vist sillad omavahel lukku panema, et vedu oleks 50:50...Kas see teebki seda mida ma arvan või on sellel veel funktsioone?
Neljas asi ka: Kui panna low peale ja mitte drive peale siis ei taha pöördesse joosta kuigi peaks hetkega minema?!
Tänan ette ära, kes oskab midagi pakkuda lahenduseks.
masinaks siis terracan. Mure on selles, et täna sai lehti veetud veits ja ühes totakas kohas kinni jäädud. Võtsime käru tagant ära(käru oli ankruks, kaalus oma tonni) ja tuli välja, aga siis sai avastatud, et eest vasak ratas ei vea üldse kohe. Ei tea, kas ees peaks üldse mingi difrilaadne olevus olema või mitte, aga minu teadmise järgi käivad kas mõlemad rattad ringi või ainult see millel pole maapinda all. Ometi vedas ainult parem ratas ja koguaeg olenemata olukorrast. Pooltelge näppisin, on väga jäik ja lokse puudus.
Kas esisillas on üldse differ? Mis asjaga tegu on?
Teine asi ka veel: Kuna tegu automaadiga ja käike lakside(õõtsudada või kudas seda kutsutakse) on veits kehva(kastis ilmselt midagi võib minna), siis sai veits rahulikumalt võetud, aga mootor hakkas välja surema ja vahepeal nagu jättis vahele. Millest see tingitud?
Kolmas asi ka: Kui keerad selle musta lüliti low peale, mis peaks vist sillad omavahel lukku panema, et vedu oleks 50:50...Kas see teebki seda mida ma arvan või on sellel veel funktsioone?
Neljas asi ka: Kui panna low peale ja mitte drive peale siis ei taha pöördesse joosta kuigi peaks hetkega minema?!
Tänan ette ära, kes oskab midagi pakkuda lahenduseks.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Üks ratas käibki just sellepärast ringi, et sul on silla sees on diferentsiaalid!
Palun loe enese harimiseks seda:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Tundub, et sa ei jaga 4x4 veovalemiga autodest üldse mitte midagi.
Soovitan enne järgmist asfaldilt maha keeramist end harida ja ennast koolitada! (Eestis tegeleb maasturikoolitustega mitu seltskonda)
kristjan @ teeb.vahel.maasturikoolitusi (peamiselt teoreetiline osa ja vajadusel ka praktilist)
Palun loe enese harimiseks seda:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Tundub, et sa ei jaga 4x4 veovalemiga autodest üldse mitte midagi.
Soovitan enne järgmist asfaldilt maha keeramist end harida ja ennast koolitada! (Eestis tegeleb maasturikoolitustega mitu seltskonda)
kristjan @ teeb.vahel.maasturikoolitusi (peamiselt teoreetiline osa ja vajadusel ka praktilist)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Veelkord lahulikult ning puust ja punaseks.Diferentsiaali eriomaduseks on, et ta laseb ratastel pöörelda erineva kiirusega tagades sealjuures enam-vähem võrdse veojõu kummalegi rattale.
Nahhuj ta siis ainult ühte ratast vedas? Ilmselgelt on midagi perses ja sina ei jaganud kirjutisest sittagi välja. Järgmine kord paluks viisakamalt, sinu juurde ei tuleks küll keegi "maasturikoolitust" õppima.
1)Kui sa lingil toodud materjaliga põhajlikult tutvusid, siis said ehk aru, et ringi käis ainult üks ratas kuna kogu jõud (100%) kanti üle sellele rattale mis lihtsmalt ringi käib. Teisõnu ringi aetakse seda esimest ratast mis on kas lahtises mudas, vees vüi ripub õhus. Kõval pinnal olev ratas seisab paigal. Juhul, kui autol on lukustatav keskdiferentsiaal või jäigalt vahekstist lülitava nelikvedu aetakse ringi ka lisaks üht tagumist ratast ja nimelt seda mis lihtsmalt ringi käib.
Seega on sinu autoga kõik korras ja kogu protsess allus täielikult füüsika reeglitele.
2)Sinu pikale ja segasele jutule vastasin vöga viisakalt ning juhtisin tähelepanu puudustele teadmistes.
3) Minu juures on käidud õppimas ja olen isa ka käinud õpetamas.
Olemas vajalikud loengiumaterjalid kus samsuguste algteadmistega inimestele (nagu Teil) kõik üksipulgi lahti ja üle seletatakse. Seni pole keegi pretensioone esitanud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- kiiking
- Julgeb Organiseerida
- Postitusi: 477
- Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
- Asukoht: Viimsi-Mähe
- Kontakt:
Kas su autol on pidev nelivedu? Kui pidev nelivedu, siis aeglustit lülitades keskkast ikkagi lukku ei lähe, ehk siis vedu võib 50-50 olla, aga ringi käib ikka see ratas, millel kehvem pidamine. Vanemal tüübil, kus on 2-4-4low keskkasti ei ole ja seal lülitatakse esisild sama jäigalt järgi nagu tagasildki.
Kui kinni olles pidevalt gaasiga mängida, siis kipub jah vahel nagu tahtma välja surra. Seda ära eriti tähele pane.
Põhimõtteliselt pole su autol midagi viga. Nende iseärasustega pead lihtsalt harjuma.
Kui on rohkem küsimusi, siis helista. Tarakani kohta on kogunenud suht suur kogemuste pagas.
Kui kinni olles pidevalt gaasiga mängida, siis kipub jah vahel nagu tahtma välja surra. Seda ära eriti tähele pane.
Põhimõtteliselt pole su autol midagi viga. Nende iseärasustega pead lihtsalt harjuma.
Kui on rohkem küsimusi, siis helista. Tarakani kohta on kogunenud suht suur kogemuste pagas.
Toilu soovitas rääkida jah, sest esiratta juures kuulda raksumist kui käike vahetada. Millegipärast jäi see mul kirjutamata.kiiking kirjutas:Kas su autol on pidev nelivedu? Kui pidev nelivedu, siis aeglustit lülitades keskkast ikkagi lukku ei lähe, ehk siis vedu võib 50-50 olla, aga ringi käib ikka see ratas, millel kehvem pidamine. Vanemal tüübil, kus on 2-4-4low keskkasti ei ole ja seal lülitatakse esisild sama jäigalt järgi nagu tagasildki.
Kui kinni olles pidevalt gaasiga mängida, siis kipub jah vahel nagu tahtma välja surra. Seda ära eriti tähele pane.
Põhimõtteliselt pole su autol midagi viga. Nende iseärasustega pead lihtsalt harjuma.
Kui on rohkem küsimusi, siis helista. Tarakani kohta on kogunenud suht suur kogemuste pagas.
KUSJUURES olen ma varem täheldanud, et põhjapeal istudes(ratas õhus üheltpoolt) ta ikkagi üritab teist kaasa vedada, veits ragistab, aga veab ka teist. Seekord sellist nähtust ei tuvastanud. Ometi masin pole vatti saanud ja pole sõitnudki.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Järgmine "probleem" või anomaalia:
Nimelt on sees tagadifrilukk, armatuuris midagi ei näita ja lüliti on auto peal. Käis 60k km hoolduses täna, katsuti kõik pistikud üle ja prooviti igapidi, aga jagu ei saanud(vähemalt väideti nii). Tahavad uut aega, et uuesti vaadata, aga äkki keegi oskab midagi öelda millest võis selline anomaalia tekkida.
Ei oska öelda, millal täpselt peale jäi, kas jäi peale difri kasutamist või lambist - ei tea.
Aa ja parandaks pealkirja ka ära, tegemist 2005 aasta 2.9 TDI 120kw isendiga tegu mitte 110kw.
Nimelt on sees tagadifrilukk, armatuuris midagi ei näita ja lüliti on auto peal. Käis 60k km hoolduses täna, katsuti kõik pistikud üle ja prooviti igapidi, aga jagu ei saanud(vähemalt väideti nii). Tahavad uut aega, et uuesti vaadata, aga äkki keegi oskab midagi öelda millest võis selline anomaalia tekkida.
Ei oska öelda, millal täpselt peale jäi, kas jäi peale difri kasutamist või lambist - ei tea.
Aa ja parandaks pealkirja ka ära, tegemist 2005 aasta 2.9 TDI 120kw isendiga tegu mitte 110kw.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Ei tea mis seal taga täpselt sees on, aga kui keerata nupust "low" peale(keskdiffer peaks siis olema), siis on küll rattad lukus ja vaba pöörlemist üldse ei ole. Ja kui keerata, siis kostab tagasillast selline kolks küll nagu midagi lukustuks.
Ei oska rohkem targutada, teadmised piirduvad kõige muuga, kui difriga, pole kordagi olnud võimalust sisse piiluda, v.a. tigureduktorisse.
Ei oska rohkem targutada, teadmised piirduvad kõige muuga, kui difriga, pole kordagi olnud võimalust sisse piiluda, v.a. tigureduktorisse.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR