Hyundai Terracan
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Hyundai Terracan
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
Re: Hyundai Terracan
Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema ja kasutan ära vana, loodan, et sobib.
Siin foorumis täitsa uus ja miks muidu seda teen, kui targematelt nõu küsida.
Igatahes on suur soov vahetada oma olemasolev neljarattaline sõber maasturi vastu. Silma on jäänud Kia Sorento ja Hyundai Terracan. Praegu on rohkem päevakorral viimane. Olen lugenud antud mudeli kohta, et muidu on hea, aga pump ei kannata üldse kriitikat. Nimelt minu väljavaadatud autol on pump ja pihustid tehtud ja ka süsteem puhastatud. sellele kehtib ka veel garantii.Seda kus tehti, ma ei küsinud. Aga eile tuhnisin pikalt Austraalia mingit foorumit, kus üks vend kirus, et tegi korda ja kohe uuesti. Kas on asi nii hull? Kui vahetada filtrit nagu kord ja kohus (st. iga 30000km) ja etteande pump töötab kenasti ja kasutada ka 2t õli, kas siis on asi nii hull? Lugesin välja, et probleem on pumba ülekuumeneminses, et kütet ei tule piisavalt peale, et pumpa jahutada. Selgelt on probleem filtris. Ja veel seda, et lisaaineid ei tohi kasutada, et need lahustavad vett ja seda ei tohi pumbast läbi lasta, kuna ei määri. Jagage palun kogemusi.
Ettetänades
Ei hakanud uut teemat tegema ja kasutan ära vana, loodan, et sobib.
Siin foorumis täitsa uus ja miks muidu seda teen, kui targematelt nõu küsida.
Igatahes on suur soov vahetada oma olemasolev neljarattaline sõber maasturi vastu. Silma on jäänud Kia Sorento ja Hyundai Terracan. Praegu on rohkem päevakorral viimane. Olen lugenud antud mudeli kohta, et muidu on hea, aga pump ei kannata üldse kriitikat. Nimelt minu väljavaadatud autol on pump ja pihustid tehtud ja ka süsteem puhastatud. sellele kehtib ka veel garantii.Seda kus tehti, ma ei küsinud. Aga eile tuhnisin pikalt Austraalia mingit foorumit, kus üks vend kirus, et tegi korda ja kohe uuesti. Kas on asi nii hull? Kui vahetada filtrit nagu kord ja kohus (st. iga 30000km) ja etteande pump töötab kenasti ja kasutada ka 2t õli, kas siis on asi nii hull? Lugesin välja, et probleem on pumba ülekuumeneminses, et kütet ei tule piisavalt peale, et pumpa jahutada. Selgelt on probleem filtris. Ja veel seda, et lisaaineid ei tohi kasutada, et need lahustavad vett ja seda ei tohi pumbast läbi lasta, kuna ei määri. Jagage palun kogemusi.
Ettetänades
Re: Hyundai Terracan
Kui asi korras ja hooldatud siis peaks kestma. Samas soovitatakse ikkagi kasutada orignaal kütuse filtrit (delphi).
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
Re: Hyundai Terracan
Jah,seda ma mõtlesin, et kui filter ok, siis vast probleemi eriti pole. Eks vast see hoolduses rohkem kinni...ma loodan:-)
Re: Hyundai Terracan
Kirjutan siia teemasse nüüd natuke kogemusest antud masinaga, kui keegi kasutab otsingut, siis leiab selle ja infoks teistelegi.
Igatahes olen nüüd nädala sellise autoga sõitnud, on 2005a mudel, millel 120kw mootor, koos automaat kastiga. Ausalt, siis minule see auto meeldib, tundub mulle, et need, kes on omanud, need kiidavad, need kes otsustavad nime järgi(enamus) need laidavad, omamata mingitki kogemust. Algul kartsin, et auto tõesti kõigub ja keegi mainis, et maantee sõit on väsitav, julgen vastupidist väita, minuarust on maantee sõit vägagi OK, linnas väheke põrutab rohkem, aga ei saagi ju raamil maasturist midagi väga head tahta. Salong on suht vaikne, muidugi ei saa seda võrrelda BMW või Audiga. Konarlikul teel on igasugu kolinaid salongis rohkem. Istmed on mugavad ja pehmed. Kütusekulu täislastis Võru rallil käies ja lumes paremaid kohti otsides tuli kütusekuluks 500km peale 40l, mis minuarust on ju igati mõistlik näitaja. Kui ma nüüd korralikku kütet kasutan ja filtrit vahetan, siis juu peab kõik muu ka vastu. Kindlasti on igal auto oma nn. tüüpvead, aga iga auto vajab hooldust ja palju on omanikus kinni.
Igatahes mida ma tahan öelda, et kui otsida korralik isend, siis arvestades auto omadusi ja hinda, siis igati tore masin. PS! Paar korda olen ka lumisel krossirajal sõitmas käinud ja polnud sellist tunnetki, et jõud ja pidamine saavad otsa.
Võite nüüd oma kommentaarid jätta:)
Tervitades
H.
Igatahes olen nüüd nädala sellise autoga sõitnud, on 2005a mudel, millel 120kw mootor, koos automaat kastiga. Ausalt, siis minule see auto meeldib, tundub mulle, et need, kes on omanud, need kiidavad, need kes otsustavad nime järgi(enamus) need laidavad, omamata mingitki kogemust. Algul kartsin, et auto tõesti kõigub ja keegi mainis, et maantee sõit on väsitav, julgen vastupidist väita, minuarust on maantee sõit vägagi OK, linnas väheke põrutab rohkem, aga ei saagi ju raamil maasturist midagi väga head tahta. Salong on suht vaikne, muidugi ei saa seda võrrelda BMW või Audiga. Konarlikul teel on igasugu kolinaid salongis rohkem. Istmed on mugavad ja pehmed. Kütusekulu täislastis Võru rallil käies ja lumes paremaid kohti otsides tuli kütusekuluks 500km peale 40l, mis minuarust on ju igati mõistlik näitaja. Kui ma nüüd korralikku kütet kasutan ja filtrit vahetan, siis juu peab kõik muu ka vastu. Kindlasti on igal auto oma nn. tüüpvead, aga iga auto vajab hooldust ja palju on omanikus kinni.
Igatahes mida ma tahan öelda, et kui otsida korralik isend, siis arvestades auto omadusi ja hinda, siis igati tore masin. PS! Paar korda olen ka lumisel krossirajal sõitmas käinud ja polnud sellist tunnetki, et jõud ja pidamine saavad otsa.
Võite nüüd oma kommentaarid jätta:)
Tervitades
H.
Re: Hyundai Terracan
Nädalaga saab muidugi kõva kogemuse, mida jagada
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Re: Hyundai Terracan
Jah, saab, olen sõitnud paljude erinevate autodega. Läbisõitu on ka selle nädalaga omajagu kogunenud ja usun, et oskan hinnata ja esmamuljed on positiivsed. Kui vastu ka peaks, siis oleks hea, seda muidugi ei oska veel kindlasti öelda. Läbisõitu on ka selle nädalaga omajagu kogunenud.
H.
H.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Hyundai Terracan
Huvitav...mina oman LC-d üle 3,5a. ja aeg-ajalt üllatun siiani
Re: Hyundai Terracan
Jajah, just nimelt "esmamuljed" saab nädalaga.holari kirjutas:Jah, saab, olen sõitnud paljude erinevate autodega. Läbisõitu on ka selle nädalaga omajagu kogunenud ja usun, et oskan hinnata ja esmamuljed on positiivsed. Kui vastu ka peaks, siis oleks hea, seda muidugi ei oska veel kindlasti öelda. Läbisõitu on ka selle nädalaga omajagu kogunenud.
H.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Re: Hyundai Terracan
Siin kohal kui ise omasin Terracani suutsin ikka ja alati üllatada, et mis autol varuks oli minule. Vahepeal oli head ja vahepeal oli väga väga halba ,et ei tahagi mõelda
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
Re: Hyundai Terracan
Mis oli halb? Jätame pihustid ja pumba välja sellest, peale selle ma pean silmas.
Re: Hyundai Terracan
Noh näiteks... esisilla vaakumlülitus, mahapõlenud esimene + tagumine kojamehemootor, abslouutselt mitte kriitikat kannatav tehase vedrustus, külmaga nagisev ebakvaliteetne plastmassine salong, olematu võimsusega istmesoojendused, katastroofiliselt uimane automaatkast, dünaamiliste omadustega mittevastavuses olev suur kütusekulu, haagisega sõites ekstreemselt kõrge kütusekulu, hooldekulud 500-1000 euri per kord -sealjuures ühte 15000 km intervalli järjest ilma lisaremonti tegemata ära ei sõida, järelturul madal väärtus.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Re: Hyundai Terracan
walkman kirjutas:Noh näiteks... esisilla vaakumlülitus, mahapõlenud esimene + tagumine kojamehemootor, abslouutselt mitte kriitikat kannatav tehase vedrustus, külmaga nagisev ebakvaliteetne plastmassine salong, olematu võimsusega istmesoojendused, katastroofiliselt uimane automaatkast, dünaamiliste omadustega mittevastavuses olev suur kütusekulu, haagisega sõites ekstreemselt kõrge kütusekulu, hooldekulud 500-1000 euri per kord -sealjuures ühte 15000 km intervalli järjest ilma lisaremonti tegemata ära ei sõida, järelturul madal väärtus.
Njaa....
Salong on jah ütleme, et pisut "plastne", aga kahjuks on see paljude Jaapani autode viga, eelmine Mitsubishi kannatas selle alla samuti. Kõige ülejäänuga olen samuti 100% NÕUS.. Kütusekulu oleneb suuresti ka sõitjast, olen õnneks selline rahulikum liikleja. Kuigi see oleneb suuresti ka tingimustest, tugev tuul pani eile kohe paar liitrit otsa. Nu mis teha.
Igatahes üritan kenasti hoida ja kuna hooldused on tänaseni fikseeritud, siis jätkan sama rada ja ehk veab ka 15000km ilma remondita, seda ma kõige rohkem muidugi kardan, kui alalõpmata midagi ära kooleb, sest ülejäänud "kiiksud" on puhtalt maitse asi.
Aga mida me räägime, kui arvestada, et järgmine "maastur", millel on aeglusti, LSD tagasild, automaat, nahktuba ja muud vägevad asjad ning mis on toodetud 2005a, millel on korrektne hooldus ajalugu, siis see maksab kaks-kolm korda rohkem, kuskilt peab ju see hind tulema. Eks siis annan jätkuvalt teada, kuidas mul selle masinaga läheb ja mis ära kukub:)
Ja üldiselt pole ma siiani suutnud omada ühtegi autot, mida ma ei peaks hooldama või remontima, on ju nii. Mõnda tuleb näiteks tihedamini remontida. Lausa julm oli, kuidas suutis üks Passat laguneda. Loodan, et sellega nii pahasti ei lähe.
Hoidke pöialt!
H.
Re: Hyundai Terracan
Tere!
Nüüd oma Hyndaiga õnnelikult kulgenud mõned tuhanded kmid ja täna naisele lille ostma minnes ja tagasi tulles, läks auto käima ja suri välja ja enam ei midagi. Käsipumbast pumbates tuleb kütet, aga süüdet keerates ei tule filtrile peale. Sel ju on etteande pump, mis kütuse ette pumpab? KAs kuskil paagis või põhja all?
Äkki mõni targem aitab.
Nüüd oma Hyndaiga õnnelikult kulgenud mõned tuhanded kmid ja täna naisele lille ostma minnes ja tagasi tulles, läks auto käima ja suri välja ja enam ei midagi. Käsipumbast pumbates tuleb kütet, aga süüdet keerates ei tule filtrile peale. Sel ju on etteande pump, mis kütuse ette pumpab? KAs kuskil paagis või põhja all?
Äkki mõni targem aitab.