Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5083
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas TiitR » N Sept 22, 2011 12:10 pm

Andrus Michelis kirjutas:Tiit, millest sa aru saad, et pihustid võiks pees olla? Mootor lonkab? Retseptiks on, et pane korra 0,5 l kahetaktilise õli täis paagi kütuse hulka ja kui ühe liitrise pudeli oled ära kulutanud on lonkamine pooleks aastaks kuni aastaks unustatud. Ise nii toimetades olen pihustite vahetust juba 3 aastat edasi veeretanud. Retsept pärit kah Amservist.

Tnx Andrus, kindlalt proovin. Kuid sümptomid hakkasid kunagi suvel juba, kui salongis istudes panin tähele, et auto värises (aeg-ajalt) koos mootori vibraga. Algul panustasin kliimatöö peale, kuid mõni aeg suri auto päris välja lambist (tegin ka teema siia mingi aeg) ja siis näitas EGR-i viga. Lasin EGR-i ära puhastada, algul peale puhastamist oli päeva jagu värinat kõvasti vähem (juhus?) ning erksust tuli (p*rse tundega) nagu natuke juurde ja nüüdseks jälle värin tagasi, kuid vigu pole rohkem ajju talletatud ja välja pole surnud. Käidud 2x ka Amservis nõu küsimas - sealne mootorispets pani käe mootori peale, lappas käigud läbi ja ütles - normaalne! :D Hommikuti kohe liiklusesse tormates on mootoris küll teravam plagin (aga selline hääl on mu mälu järgi koguaeg olnud), kuid soojalt nagu mingeid plaginaid ei tuvasta, ainult värinad ja vibrad. Amserv tahab ööseks masinat enda juurde, et kohe hommikul külma õliga pihustite kompensatsioone kontrollida. Oktoobris, kui natuke rohkem aega, viin neile selle ööseks sinna kah, kas uurivad.
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2771
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas ibra » N Sept 22, 2011 9:06 pm

Andrus Michelis kirjutas:Tiit, millest sa aru saad, et pihustid võiks pees olla? Mootor lonkab? Retseptiks on, et pane korra 0,5 l kahetaktilise õli täis paagi kütuse hulka ja kui ühe liitrise pudeli oled ära kulutanud on lonkamine pooleks aastaks kuni aastaks unustatud. Ise nii toimetades olen pihustite vahetust juba 3 aastat edasi veeretanud. Retsept pärit kah Amservist.

Kahetaktilise õliga küttesüsteemi ei remondi, see on fakt.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5083
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas TiitR » N Sept 29, 2011 11:19 pm

TiitR kirjutas:
Andrus Michelis kirjutas:Tiit, millest sa aru saad, et pihustid võiks pees olla? Mootor lonkab? Retseptiks on, et pane korra 0,5 l kahetaktilise õli täis paagi kütuse hulka ja kui ühe liitrise pudeli oled ära kulutanud on lonkamine pooleks aastaks kuni aastaks unustatud. Ise nii toimetades olen pihustite vahetust juba 3 aastat edasi veeretanud. Retsept pärit kah Amservist.

Tnx Andrus, kindlalt proovin. Kuid sümptomid hakkasid kunagi suvel juba, kui salongis istudes panin tähele, et auto värises (aeg-ajalt) koos mootori vibraga. Algul panustasin kliimatöö peale, kuid mõni aeg suri auto päris välja lambist (tegin ka teema siia mingi aeg) ja siis näitas EGR-i viga. Lasin EGR-i ära puhastada, algul peale puhastamist oli päeva jagu värinat kõvasti vähem (juhus?) ning erksust tuli (p*rse tundega) nagu natuke juurde ja nüüdseks jälle värin tagasi, kuid vigu pole rohkem ajju talletatud ja välja pole surnud. Käidud 2x ka Amservis nõu küsimas - sealne mootorispets pani käe mootori peale, lappas käigud läbi ja ütles - normaalne! :D Hommikuti kohe liiklusesse tormates on mootoris küll teravam plagin (aga selline hääl on mu mälu järgi koguaeg olnud), kuid soojalt nagu mingeid plaginaid ei tuvasta, ainult värinad ja vibrad. Amserv tahab ööseks masinat enda juurde, et kohe hommikul külma õliga pihustite kompensatsioone kontrollida. Oktoobris, kui natuke rohkem aega, viin neile selle ööseks sinna kah, kas uurivad.

...kusjuures talitasin Andruse jutu järele (ma pole kunagi uskunud sellesse 2T õliga mässamisse :oops: ) ja tänaseks 2x paagitäit tühjaks sõidetud ja 0,5L 2T õli enne täis tankimist sekka valanud ja tõesti tee või tina, no vibra pea kadunud ja mootor käib tunduvalt pehmemalt :shock: ...tundub, et hakkan ka edaspidi seda määrivat ollust meie kuiva kütusega kasutama? Nii 0,2..0,3L paagi (80L) peale oleks vist ok? :roll:
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
Kasutaja avatar
GERMANDIA
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: K Okt 01, 2008 11:36 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas GERMANDIA » N Sept 29, 2011 11:24 pm

0,5l santa fe paagi peale olen pannud tavaliselt, see aitab aga ei paranda probleemi täielikult ja kohe on külmad ka tulemas siis hakkavad juba käivitamise jamad ka pihta :)
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2300
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas helar » N Sept 29, 2011 11:25 pm

...kusjuures talitasin Andruse jutu järele (ma pole kunagi uskunud sellesse 2T õliga mässamisse :oops: ) ja tänaseks 2x paagitäit tühjaks sõidetud ja 0,5L 2T õli enne täis tankimist sekka valanud ja tõesti tee või tina, no vibra pea kadunud ja mootor käib tunduvalt pehmemalt :shock: ...tundub, et hakkan ka edaspidi seda määrivat ollust meie kuiva kütusega kasutama? Nii 0,2..0,3L paagi (80L) peale oleks vist ok? :roll:

Fakt.
---------------
0.3/ 80 ok.
Y61
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Kasutaja avatar
GERMANDIA
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: K Okt 01, 2008 11:36 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas GERMANDIA » T Veebr 14, 2012 11:55 pm

kas teab äkki keegi kedagi, kes teab kedagi, kes teab kedagi, kellel oleks Tartu kandis 2,0 CRDI mootoriga Hunday või Kia, millel peal boschi reili andur? oleks vaja katseeksituse meetodil see korraks ära vahetada, sest reili anduri tellimine Soomest(Eestis polevat seda kellegil laos) tähendab automaatselt selle ostmise kohustust :oops:
Kokkuvõtvalt, aastate pikkune saaga jätkub , väga külmade ilmadega auto 3nädalat seisis ja nüüd -5 -8 kraadiga ei lähe ikkagi käima, samas kui tõmmata siis läheb kohe käima, kui starterit käiata siis ei tule tagant mitte tossu sarnast asjagi :twisted:
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Kasutaja avatar
GERMANDIA
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: K Okt 01, 2008 11:36 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas GERMANDIA » E Mär 05, 2012 3:23 pm

Sai paar päeva loetud ValgeVene ja Vene Santa-Fe Fun-Clubide foorumeid (kus 10 korda rohkem juttu kui englishi keeles), sarnase veaga CRDi mootoriga probleeme tundus olevat päris palju. Peale ValgeVene keele kiirkursust* ja enda CRDi alast harimist*, ühel kaunil talvehommikul, panin 12Eurose soojapuhuri Common Reili lõpus asuva rõhklapi(Клапан регулировки давления) suunas( vene foorumites vihjati parafiinile mis seal sees väidetavalt ära hangub), peale 10-15minutilist soojendamist läks auto paari sekundiga käima. Tundus et probleem hakkab lahenema, järgmine päev rõhuandur maha ja 15-ks minutiks pesuvanni( ultraheli laadsesse). Suruõhuga puhtaks ja järgmist hommikut ootama. Hommikul oli temperatuur umbes 0*C piires, starter vedas jõudsalt aga käivitamisest oli asi kaugel. soojapuhur jälle 10ks minutiks peale ja auto käivitus 2 sekundiga. Kuna 99% tundus, et viga on selles rõhuklapis, mis väidetavalt laseb rõhu maha ja selle pärast pihustid ei avane. Sai siis tellitud boshi orginaal rõhuklapp ( tehase tootekood 0281002445), klapp jõudis saksamaalt 1 päevaga kohale, vahetasime klapi ära ja jäin järgmist hommikut ootama :(, hommikul täpselt sama jama, starter tõmbab nii mis müdiseb aga auto isegi ei luba, kui jälle soojapuhur 10-ks minutiks peale panna käivitub paari sekundiga!!! Nüüd on küll juba mõistus "koos" mida asja see soojapuhur seal soojendab?
On äkki keegi kes CDRi "hingeelu" paremini tunneb? Tegelikult peaksin teema pealkirja ka ära muutma, nimelt nüüd ei käivitu auto ka +kraadidega, kui on pikalt seisnud( näiteks öö otsa)

Tegin miskise pildi ka:
Pilt
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1083
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas Ax » E Mär 05, 2012 4:49 pm

Pildil olev jublakas on rõhu andur. Kas Common Raili lati teises otsas pole tagasivoolu rõhu klappi? Pakun, et fööniga soojendades paisub kütus torus ja tekitab n.ö. õigema rõhu.
Tavaliselt, kui tagasivoolu rõhuklapp näkku paneb siis lasebki rõhu maha ja ei käivitu masin.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 713
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas Andrus Michelis » T Mär 06, 2012 12:53 am

Meil kah, ei käivitunud see disla Santa fe. Uuriti puuriti- eelsüüteküünalde kaitse maha põlend. Kaitse vahetatud masin korras. 2 päeva jälle sama jama. Selge, ju mõni küünal lühises. Hakatis siis küünlaid maha katkuma ja leiti miski polt mis küünalde peal ringi hüppas ja vahelduvaid lühiseid tekitas. Peale poldi oma kohale kruvimist masin pidevalt korras. Varem oli kõik nagu ok a käia või aku tühjaks käima ei lähe.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
GERMANDIA
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: K Okt 01, 2008 11:36 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas GERMANDIA » T Mär 06, 2012 9:20 am

Ax kirjutas:Pildil olev jublakas on rõhu andur. Kas Common Raili lati teises otsas pole tagasivoolu rõhu klappi? Pakun, et fööniga soojendades paisub kütus torus ja tekitab n.ö. õigema rõhu.
Tavaliselt, kui tagasivoolu rõhuklapp näkku paneb siis lasebki rõhu maha ja ei käivitu masin.


Common raili teises otsas pole peale torx võtmega keeratava poldi mitte midagi aga lati keskel on mingisugune värgens kuhu läheb juhe külge, tegin pildi ka, kuidas seda jublakat testida?
Pilt
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1083
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas Ax » T Mär 06, 2012 10:01 pm

Nüüd panin suure hurraaga ise puusse. Esimesel pildil olev jublakas on tagasivooluklapp koos anduriga.
Teisel pildil olev jublakas on Common Rail'i rõhuandur.
Tänasest päevast on endalgi kogemus olemas: kui pihusti on peetis siis võib arvuti näitada viga nagu oleks Common Rail'is rõhk madal või tagasivooluklapp lekiks.
Kas tõesti mittetöötamise korral arvuti vigu ei näita?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 462
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas Tegija » T Mär 06, 2012 10:35 pm

Siin olnud palju juttu mitte millestki. Tahaks teada konkreetseid numbreid.
Kui palju on raili surve käivitades . Palju surve töötava mootoriga? kohapeal töötades gaas peal. Seda võimalik diagnostis mõõta.
Küsimus muidugi kuidas töötab surve andur?
Tagasivoolud pihustitel?
Jne.
Kui vaja testida siis number allpool.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
GERMANDIA
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: K Okt 01, 2008 11:36 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas GERMANDIA » K Mär 07, 2012 12:16 am

Pihustite ülevool oli võrdne, ehk üks pits minuti jooksul, õpetused igasugusteks mõõtmisteks sain siit http://www.common-rail.ru/download.php failidest Инструкция для NCT 6000 ja Инструкция для CIT 3000
Osad kõikvõimalikud testid on tõesti tegemata aga fakt on see et soojapuhur common reilile 10-ks minutiks ja auto käivitub! Ainult aru ei saa miks :(
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1083
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas Ax » K Mär 07, 2012 7:43 am

Tundub kuidagi kõrgsurvepumba moodi viga :roll:
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Earl
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: T Apr 04, 2006 8:51 am
Asukoht: Tallinn

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

PostitusPostitas Earl » T Apr 24, 2012 2:15 pm

GERMANDIA kirjutas:Tegin miskise pildi ka:
Pilt



Vahemärkusena mainiks, et ega see lekkiv pump - nagu mulle vähemalt sellelt pildilt paistab - asjale hästi ei mõju. Igatahes kahtlaselt tatine on pumba alumine osa ja see otse vastu vaatav kaas.
Hetkel mul endal täpselt sama auto (Santa Fe 2003a. 2,0 crdi) analoogse sümptomiga Tallinnas diislifirmas testimisel. Sõidan selle autoga juba 7. aasta.
Pihustid pidavat enamvähem olema, neist kaks on remonditud, kaks ei vajavat (veel) remonti. Küünlad kontrollitud, pumbal kaks kaant vahetatud, kuna hakkasid kordamööda lekkima. EGRi kaks korda puhastatud. Kõik need tööd tehtud viimase talve jooksul.
Ja mingi 12 soojakraadiga õues oli näiteks nii, et starter veab ludinal ja ei käivitu.
Kui kasutan eelsoojendit, siis käivitub nagu miška. Nagu nüüd loen, ilmselt piisaks ka ainult raili soojendamisest.
Proovin veel seda 2-taktilise õli nippi.

Päikest,
Sven

Mine “Hyundai”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline