aga anna siis märku kui mingeid edusamme on ! mul nüüd hetkel suvi ja probleem sügiseni ajutiselt lahendatudEarl kirjutas:GERMANDIA kirjutas: Tegin miskise pildi ka:
Vahemärkusena mainiks, et ega see lekkiv pump - nagu mulle vähemalt sellelt pildilt paistab - asjale hästi ei mõju. Igatahes kahtlaselt tatine on pumba alumine osa ja see otse vastu vaatav kaas.
Hetkel mul endal täpselt sama auto (Santa Fe 2003a. 2,0 crdi) analoogse sümptomiga Tallinnas diislifirmas testimisel. Sõidan selle autoga juba 7. aasta.
Pihustid pidavat enamvähem olema, neist kaks on remonditud, kaks ei vajavat (veel) remonti. Küünlad kontrollitud, pumbal kaks kaant vahetatud, kuna hakkasid kordamööda lekkima. EGRi kaks korda puhastatud. Kõik need tööd tehtud viimase talve jooksul.
Ja mingi 12 soojakraadiga õues oli näiteks nii, et starter veab ludinal ja ei käivitu.
Kui kasutan eelsoojendit, siis käivitub nagu miška. Nagu nüüd loen, ilmselt piisaks ka ainult raili soojendamisest.
Proovin veel seda 2-taktilise õli nippi.
Päikest,
Sven
Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Mida auto ise mittekäivitumisel kurdab? Tegemist on ju elektriautoga ja selle puhul ei saa ilma ITvahenditeta diagnostikat teha.
Järgnev on arutlus Hyundai lahendust täpselt teadmata, kuid analoogia CDI mootoritega on ilmne...
Ühisanuma surve ei tohiks küll kuhugi kaduda, kui pump seda ikka lööb. Iseasi on see, et KSP tootlikkus starteriga mootorit ringi ajades on nigel. Ning kui natuke lekib pump tagasi ja natuke pihustid läbi, ei pruugigi surve anumas tõusta vajalikule kõrgusele. Ning kui survet ei teki nõutud aja jooksul, pihusteid ei avata. Aga starterit ka järelt ei võeta
MB puhul on olnud probleeme sellesinase rõhuanduriga - hakkab valetama ja ei lase masinat käivitada. Sest arvuti ju otsustab anduri näidu alusel, kas rõhk anumas on piisav pihustite avamiseks või mitte. Ning kui andur näiteks 10% madalamat rõhku näitab, mõni pihusti piiripealselt läbi lekib ja pump ka nadilt esineb, siis võibki kokku tekkida olukord, kus arvuti jaoks piisavat rõhku ei ole ja roheliste rõõmuks me mootorit käima ei pane.
Mootori enda jaoks ei ole seda rõhku ju vajagi, kuid põlemise puhtuse ja viimase piisa säästmise nimel on igasuguseid lollusi tänapäeval mootori külge ehitatud.
Järgnev on arutlus Hyundai lahendust täpselt teadmata, kuid analoogia CDI mootoritega on ilmne...
Ühisanuma surve ei tohiks küll kuhugi kaduda, kui pump seda ikka lööb. Iseasi on see, et KSP tootlikkus starteriga mootorit ringi ajades on nigel. Ning kui natuke lekib pump tagasi ja natuke pihustid läbi, ei pruugigi surve anumas tõusta vajalikule kõrgusele. Ning kui survet ei teki nõutud aja jooksul, pihusteid ei avata. Aga starterit ka järelt ei võeta
MB puhul on olnud probleeme sellesinase rõhuanduriga - hakkab valetama ja ei lase masinat käivitada. Sest arvuti ju otsustab anduri näidu alusel, kas rõhk anumas on piisav pihustite avamiseks või mitte. Ning kui andur näiteks 10% madalamat rõhku näitab, mõni pihusti piiripealselt läbi lekib ja pump ka nadilt esineb, siis võibki kokku tekkida olukord, kus arvuti jaoks piisavat rõhku ei ole ja roheliste rõõmuks me mootorit käima ei pane.
Mootori enda jaoks ei ole seda rõhku ju vajagi, kuid põlemise puhtuse ja viimase piisa säästmise nimel on igasuguseid lollusi tänapäeval mootori külge ehitatud.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Ei saanud diagnostikas seekord sotti miskit, sest seal läks auto külmana (ehk siis umbes 15 kraadiga) poolest pöördest käima, küll jah pöörded pisut kõikusid u. 5 sekundit.
Ma arvan, et mina enam oma pead selle asjaga väga ei vaeva. Suvel tundub on käivitumine OK.
Ja tont teab, kas sügisel üldse selle autoga sõidangi.
Sven.
Ma arvan, et mina enam oma pead selle asjaga väga ei vaeva. Suvel tundub on käivitumine OK.
Ja tont teab, kas sügisel üldse selle autoga sõidangi.
Sven.
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
mõtlesin et kirjutaks natuke jälle külmade ilmade saabumise puhul
tänase seisuga siis auto käivitub ka -20 C juures , lausa ühe-kahe sekundiga , seda ka ilma plokisoojenduseta.
4-5 aastane saaga on hetkel lõppenud, aga palju aega, raha ja närve on selle ajaga kulunud
Probleem siis lahenes peale pumbas olevate kummi tihendite( seibikeste) vahetamist, kulu oli vist umbes 10.-€
tänase seisuga siis auto käivitub ka -20 C juures , lausa ühe-kahe sekundiga , seda ka ilma plokisoojenduseta.
4-5 aastane saaga on hetkel lõppenud, aga palju aega, raha ja närve on selle ajaga kulunud
Probleem siis lahenes peale pumbas olevate kummi tihendite( seibikeste) vahetamist, kulu oli vist umbes 10.-€
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Mul ka probleem "lahendatud". Santa Fe müüdud ja alates juunist sõidan ringi diisel Subaru Foresteriga
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
GERMANDIA kirjutas:mõtlesin et kirjutaks natuke jälle külmade ilmade saabumise puhul
tänase seisuga siis auto käivitub ka -20 C juures , lausa ühe-kahe sekundiga , seda ka ilma plokisoojenduseta.
4-5 aastane saaga on hetkel lõppenud, aga palju aega, raha ja närve on selle ajaga kulunud
Probleem siis lahenes peale pumbas olevate kummi tihendite( seibikeste) vahetamist, kulu oli vist umbes 10.-€
Tere.
Ega saladus pole kus tihendid hankisid?
Nim peres oleval autol sama jama et -5 siis käima ei lähe aga soojas nagu paugupill
Seega vahetaksin ka need ennem kui päris külm peale saabub
'99 GC WJ 3.1Td
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
http://www.diisel.ee Stikke OÜ oli selle koha nimi , seal neid tihendeid peoga erinevaid sai ära vahetatud, kusjuures mul vist see pump veel uute tihenditega alles, sest mingi aja möödudes tekkis järgmine anomaalia- auto hakkas välja surema , sain kuskilt prooviks kasutatud pumba , mille vahetamisega välja suremine kadus ära - kui tahad täpsemalt ja rohkem infot siis gsm 51-75555 vastan hundai hinge elust täpsemalt- nüüd üle 10aasta seda autot kasutatud- läbisõit hetkel 525000km (y)Mauks kirjutas:GERMANDIA kirjutas:mõtlesin et kirjutaks natuke jälle külmade ilmade saabumise puhul
tänase seisuga siis auto käivitub ka -20 C juures , lausa ühe-kahe sekundiga , seda ka ilma plokisoojenduseta.
4-5 aastane saaga on hetkel lõppenud, aga palju aega, raha ja närve on selle ajaga kulunud
Probleem siis lahenes peale pumbas olevate kummi tihendite( seibikeste) vahetamist, kulu oli vist umbes 10.-€
Tere.
Ega saladus pole kus tihendid hankisid?
Nim peres oleval autol sama jama et -5 siis käima ei lähe aga soojas nagu paugupill
Seega vahetaksin ka need ennem kui päris külm peale saabub
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Tere.GERMANDIA kirjutas:http://www.diisel.ee Stikke OÜ oli selle koha nimi , seal neid tihendeid peoga erinevaid sai ära vahetatud, kusjuures mul vist see pump veel uute tihenditega alles, sest mingi aja möödudes tekkis järgmine anomaalia- auto hakkas välja surema , sain kuskilt prooviks kasutatud pumba , mille vahetamisega välja suremine kadus ära - kui tahad täpsemalt ja rohkem infot siis gsm 51-75555 vastan hundai hinge elust täpsemalt- nüüd üle 10aasta seda autot kasutatud- läbisõit hetkel 525000km (y)
Sul oli see pump mehaaniline? Ilma pistikuta nö?
Kui jah siis kas võimalik antud pumpa nö rentida sult katsetamiseks või mis hinnga selle ära annaksid?
Külmakraadid tulemas seega ennetaks mitte tööle minemise
'99 GC WJ 3.1Td