Galloper'i 3 ust 4wd veoskeem

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Galloper'i 3 ust 4wd veoskeem

Postitus Postitas Raitz »

Tere

Kuna mul pole kunagi Galloperitega kokkupuuteid olnud, siis väga loll küsimus, aga kuidas toimib väikesel galloperil 4wd veoskeem?Vahekastil on 2WD 4WD ja 4WD LO aga kas kuidagi toimib keskdiferentsiaali lukustus, või on antud autol see lahtine? tegin ühe sellisega täna väikese tiiru, aga aru ei saanudki, igatahes aeglustiga asfaltil keerates midagi kuskilt pooma ei hakanud, seega kas esisild ei toiminud või pole keskmine diferentsiaal jäik?
Asfalt platsilt lahkuda pold voli, seega realses elus proovida ei saanud esisilla toimimist. 4WD igatahes armatuuris süttis. Auto oli pärit aastast umbes 2000 +/- 1a ja diisel
Esisillas pold ka manuaalseid huube, seega kas tal need automaatsed või tiirleb see krempel kaasa?
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
toilu
I live off from the mud
Postitusi: 3420
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:35 am
Asukoht: Tallinn

Re: Galloper'i 3 ust 4wd veoskeem

Postitus Postitas toilu »

Raitz kirjutas:Tere

Kuna mul pole kunagi Galloperitega kokkupuuteid olnud, siis väga loll küsimus, aga kuidas toimib väikesel galloperil 4wd veoskeem?Vahekastil on 2WD 4WD ja 4WD LO aga kas kuidagi toimib keskdiferentsiaali lukustus, või on antud autol see lahtine? tegin ühe sellisega täna väikese tiiru, aga aru ei saanudki, igatahes aeglustiga asfaltil keerates midagi kuskilt pooma ei hakanud, seega kas esisild ei toiminud või pole keskmine diferentsiaal jäik?
Asfalt platsilt lahkuda pold voli, seega realses elus proovida ei saanud esisilla toimimist. 4WD igatahes armatuuris süttis. Auto oli pärit aastast umbes 2000 +/- 1a ja diisel
Esisillas pold ka manuaalseid huube, seega kas tal need automaatsed või tiirleb see krempel kaasa?

See peaks enamvähem sama süsteem olema mis Hyundai Terracanil kuigi galloper on terracani nagu eelkäia ...vististi. . Ta lülitab oma 4wd sisse vaakumpumba abil .. kui ma ei eksi. Kui eksin siis vabanan ette.
Viimati muutis toilu, T Sept 09, 2008 8:51 am, muudetud 2 korda kokku.
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

96a Galloperil oli 2wd, 4wd kiire ja 4wd aeglane.

keskel ei olnud difrit, esi rummudes olid aut. hubid.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Galloper'i 3 ust 4wd veoskeem

Postitus Postitas Maasturid »

Raitz kirjutas:Tere

Kuna mul pole kunagi Galloperitega kokkupuuteid olnud, siis väga loll küsimus, aga kuidas toimib väikesel galloperil 4wd veoskeem?Vahekastil on 2WD 4WD ja 4WD LO aga kas kuidagi toimib keskdiferentsiaali lukustus, või on antud autol see lahtine? tegin ühe sellisega täna väikese tiiru, aga aru ei saanudki, igatahes aeglustiga asfaltil keerates midagi kuskilt pooma ei hakanud, seega kas esisild ei toiminud või pole keskmine diferentsiaal jäik?
Esisillas pold ka manuaalseid huube, seega kas tal need automaatsed või tiirleb see krempel kaasa?
Galloperidel puudub keskdiffer nagu ka vanematel (-91.a)Pajerodel.
Pakun,et ees olid Auto Free Hubid aga kas need ka töötasid on kahtlane kuna asfaltil oleks pidanud hakkama pooma.
Nelivedu tuli läheb põlema kui vahekasti kangi 4WD või 4WD LO asndisse lükkad.
toilu kirjutas:Ta lülitab oma 4wd sisse vaakumpumba abil
Terracanil ja uuematel Pajerodel on esidiffri lülitus vaakumiga aga Galloperil mitte.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Vasta

Mine “Hyundai”