Uus D-Max (2012+)

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Ahaa, see seletab ka kõrgete olemasolu kui heli taha kruttida. Juhtmete puudumine tagaustes on küll kurvastav uudis. Seda ei viitsi vist tuunima hakata, ju saab hakkama olemasoleva kvaliteediga. Kõlarikohad on ju tagaustes ometigi olemas...
Vedurijuht.
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Esimene pikem ots uue autoga nüüd tehtud ja kogemuste võrra rikkamaks saadud. Kogemused on peamiselt positiivsed, aga leidus ka negatiivne üllataja.

Reisi eesmärgiks oli osalemine Düsseldorfi paadimessil. Rekkaga saatsime ühe koorma väiksemaid paate ees minema ja ise võtsime suurema tüki autole konksu ning hakkasime sedakorda vähe teistsugust marsruuti pidi sama sihtmärgi suunas liikuma. Vana autoga võrdlust ei saagi väga palju teha kuna tavaliselt on nendel reisidel auto sabas olnud 3000-3500kg haagis, aga seekord valisime rahvale näitamiseks väiksema ja taskukohasema tootenäidise. Seega konksu sai ainult ühe sillaga ja tegeliku massiga umbes 1500+ kg haagis. Koorma kõrgus oli samuti tavalise 4m asemel 3,2m ja see on tuuletakistuses tükk asja. Tavapäraselt oli koorem ka termokilesse pakitud. Seegi aitab kütusesäästule palju kaasa. Rääkimata tegelikust põhjusest: saab puhta paadiga messistendi kohale.
Pilt

Reisiks ettevalmistus.

Tavapärase Saaremaa-Klaipeda/ DFDS Seaways Klaipeda-Kiel/ Kiel-Düsseldorf marsruudi asemel otsustasime seekord proovida Euroopat vallutada hoopis Helsinki kaudu ja Finnlines rekkapraami abil. Põhjus väga lihtne: Saksamaal naelrehvidega sõita ei tohi ja alternatiiviks on mul alla panna ainult M+S rehvidega rattad. Veel ühte täiendavat jooksu lamellrehvidega soetada pole tahtmist ega motiivi. Nii et vältisime üle 500km maanteesõitu Virtsust Klaipedasse ja seal tavaliselt uimaste mehaanikute poolt sooritatud rattavahetust nii sinna- kui tagasiteel. Ja ka rattajooksu saatmist ja äratoomist Klaipedast.
Ilmateadet vaadates tuli täitsa mure. pikka aega andsid kõik ilmaprognoosid teada, et ka Saksas tuleb ca 500km läbida umbes kümnekraadise pakasega. Kuidas sakslaste sool selliste temperatuuridega ka töötab, pole aimugi. Aga olen selles osas pigem skeptiline. Õnneks viimasel päeval enne teeleasumist teatsid prognoosisd juba 0 +/-3 kraadisest temperatuurist. See muidugi tähendab musta jää ohtu, lumesajuvõimalust ja kõike muud toredat mida tee peal kohata ei soovi. Aga sellistes oludes sealne sool töötab hästi ja selle puistamisega nad üldiselt kitsid ei ole.
Vahetasin siis stardieelselt pealelõunal rattad ära ja käisin ka kohe koduümbruskonna lumistel ja jäistel teedel proovimas. Juhitavus on priima! Kolmetähelised elektroonilised abimehed, mida eelmisel veduril üldse polnudki, töötavad hästi. Ainuke probleem oli auto pidama saamine plaanitud kohta. ABS raginal libises alati kuni kolm autopikkust üle.... Eks ma muidugi paarutasin ka. Loomkatsed ju ikkagi. 15 minutiga sain selle ka enamvähem käppa ja lugesin end selles osas reisiks valmis olevat.
Auto PAKKIMISEL sain tõeliselt rõõmustada. Kuna kasti läks palju igasugust messistendiga seonduvat kolu, siis sinna peale suure kohvri ja töörieetekottide eriti midagi ei mahtunudki. Igasugused teipide ja puhastuskemikaalidega kastid-ämbrid-kotid tuli niikuinii kabiini sokutada, et külm neile kuskil liiga ei teeks. Ja BINGO! See, et tagumine iste üles käib ( vanal ei käinud ja seljatoe allalaskmine ruumi eriti ei lisanud ) andis ikka megahea kaubaruumi esiistmete taha. kaste, kohvreid ja kotte muudkui kadus ja kadus uksest sisse ilma et auto üle ajama või suuremaks venima oleks hakanud. Tubli töö, Isuzu!

Reis

Stardiaja kättejõudes tšekkisin veel üle ilmateate. Info põhjal sai järeldada, et teeolud saavad olema pigem head nii maanteel kui laevas viibides veeteedel. Tallinnas saime küll sahmaka paksu lumesadu, aga teed olid sulad ja soolased. Probleemi polnud. Tankisime end Liimi tn Alexelas pilgeni täis, nii palju kui õnnestus sisse sortsutada. Järgmisel hommikul Soomes Länsiterminalist Vuosaari sadamasse mööda Kehä I kulgedes tõdesime, et ilmateade eksis meie kasuks. Mingit lumesadu ei tulnud ja ilm oli samuti pehme. Mõni miinuskraad. Just sobiv, ei lagastanud autot ära. Vuosaaris pidime aga mitu tundi tiksuma kuna varasem kogemus Finnlinesiga puudus ja me ei julgenud väga täpet graafikut omale teha kartuses, et check-in lüüalse napilt enne meie sinnajõudmist kinni. Seega olime valinud varasema Tallinki ja paratamatult tuli aeg lihtsalt parajaks istuda. Linnapeale ka ei viitsinud minna. Helsiniks on oldud küll ja rohkem. Jälle positiivne kogemus oli see, et ka kohapeal suutis auto end ikkagi soojaks kütta. Nii me seal siis istusime ja tagusime kaarte, aeg ajalt mootorit käia lastes kuni saime lõpuks laevale. Finnlines on tase omaette. Ausõna. Laevad ise ei ole teab mis lux. Paremad kui Lätist kulgevad Stena Lines'i omad ja kehvemad kui Klaipedast kulgevad DFDS Seaways'i omad. Aga teenindus oli alatees sadamaväravatest oli super. Miski ei löö "suomalaista laatua". ja muidugi toit laeva rootsi lauas oli klass omaette. Tallink sai selgelt pähe, Stena ja DFDS ei mahu isegi sama kategooria ligidalegi.
Travemündesse jõudsime 30 h pärast, õhtul kell 22:30. Kuna olime niikuinii laevas ööd ja päevad maganud, siis oligi plaanis Travemünde-Düsseldorf öise sõiduga ära võtta, paat varahommikul messihalli lükata ja hotellis mingi 4h magada enne kui messistendi ülesseadmisel käed külge lüüa. Sõit oli mugav ja rahulik. Libedust ei täheldanud. Paaris kohas oli kahtlane, aga stabiilsuskotrolli tulesid vilgutama ei hakanud ja kõik sujus. Kulgesime koos rekkadega esimeses reas. Lootsin tegelikult, et õnnestub kütust säästa ja 80km/h sõita, aga ei. Kiirus oli 85....95 olenevalt millise "jänese" endale ette võtsime ja kui kaua ta meil ees püsis enne kui kuskil maha keeras. Raskeveokitel jalustolgendajaks ka ei tahtnud hakata. Puhkehetkedega, mida tegime 10 mintsi igal täistunnil, oli veits keerulisem kuna teeäärsed parklad olid öisele ajale tavapäraselt rekkadest umbe sõidetud. Aga saime hakkama. Kui muidu ei saanud, siis peatusime lihtsalt parklas keset sõidurada plaaniga, et kui keegi sisse või välja sõitma hakkab, siis kaome nagu pudrukuul jalust ära tee peale tagasi. Plaan B'd siiski vaja ei läinudki :)
Enne Düsseldorfi oli kütusekompuutri näit lähenemas veel Range 100Km ja mul oli plaan sihtkohta välja vedada. Ja siit sain esimese negatiivse kogemuse: mingil hetkel, vist oligi 100km veel järgi, viskas kütusetule põlema ja range asemel tuli lakooniline kiri "LOW FUEL" . WTF?!! Teadsin, et seal on mingi varu järgi, aga ilma konkreetse numbrita ei tahtnud riske võtma hakata. Esimene võimalus tankida tuli Westfallenis. Egas midagi. Tankisime auto jälle pilgeni täis. Saksamaal on see lihtsam, sest kütus eriti ei vahuta. Messihalli kohale jõudsime umbes 5:30 Keskmine kütusekulu oli selleks ajaks 11,1 l/100km. Ja see on hea tulemus! Paat koos treileriga jäi messihalli ja edasised 12 päeva pendeldasime soolomasinaga hotelli ja messi vahet. Umbes 6km iga ots. Hotelli valisime nagu ikka Saksmaal valima peab: parkla peab olema selline kuhu Opel Corsast või Smart'ist suurem asi sisse mahub ja .... välja ka ( varasem kogemus :P )
Tagasitee algas pooletise nädala pärast esmaspäeva hommikupoolikul. Tankisime taaskord masina silmini täis. Sedakorda hotelli lähistel olnud ESSO jaamas ja diisli hind oli hea: 1,119. Tõsi, käibekat tagasi ei saa ja nende alla 200 l pärast mis kokku seal tangitud sai, pole mõtet asja ajama hakatagi. Õhtuks olime Travemündes ja Isuzu hakkas jälle oma Low Fuel jama ajama. Ehk siis Eesti kütusega saime tegelikult rohkem kilomeetreid kui Saksa kütusega. Haakisime treileri sadamas lahti ja käisime Lübekis tankimas ja söömas. Keskööks olime ilusti laevas ja ülejärgmise päeva hommikuks juba Helsinkis. Haagise koos paadiga jätsimegi Helsinkisse meie edasimüüja juurde peagi algava Helsinki paadimessi jaoks ja tulime sealt siis juba riburada pidi soolomasinaga koju Saaremaale tagasi. Kogu selle tagasitee vältel sai selgeks aga veel üks negatiivne kogemus: telefoni käedvabasüsteem imeb sajaga. Absoluutselt kõik kellega sel teekonnal suheldud sai, ütlesid nagu ühest suust, et helikvaliteet on üle mõistuse halb ja minust on vaevu aru saada! Proovisn kõnede ajal seadistada mikrofoni tundlikkust , ei aidanud...

Kokkuvõte:

Reisi pikkus maanteedel: 1600km
Keskmine kütusekulu kogu reisi peale kokku: 11.1l/100km

Positiivne:
Uus tagaistmelahendus annab palju parema kaubaruumi kabiini kui eelmises mudelis see oli.
Hea juhitavus ka libedal
Hea vedukauto, möödasõidud tegin vaevatult ja kiirendused kiirendusradadel sain kõik üle 90km/h spinnitud ilma et gaasi päris põrandasse oleks vajutanud
Automaatkast töötab hästi. Aga on optimeeritud rahulikule sõidule eelkõige
Käikude käsitsi vahetamise võimalus oli hea featuur, eriti möödasõitudel ja mägedes. Eelmisel mudelil see võimalus puudus.
Püsikiirushoidik töötab hästi. Vanal töötas ka hästi
Istmed ja ergonoomika on pikaks sõiduks väga hea. Ei väsita, tagumik ei hakka valutama.

Negatiivne:
Telefoni käedvabasüsteem on täiselik läbikukkumine... mõtlen tõsiselt originaalkrempli väljaviskamise peale ja mingi Androidi vms paigaldusele. ( Kas keegi oskab kuhugile saata kus see mõistliku hinnaga ja hästi ära tehakse? )

Kui teistel selle BT'ga helikvaliteedi probleeme pole olnud, andke teada. ma arvan, et mul käis lisavarustuse paigaldamisel see raadio korra maha ja võib olla on elektrik seal mikri kuskile rippuma jätnud vms..
Vedurijuht.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas tarmo »

Kahjuks pean handsfree osas nõustuma. Ilmselt polnud tegemist elektriku apsuga, vaid see ongi väga õnnetu. Ma arvan, et põhiprobleem on mikrofoni asukohas, mis on armatuuris ja lisaks veel paremal pool. Kuna Isuzu "originaal" on parempoolse rooliga, siis millegipärast pole viitsitud raadiot vasakpoolse rooliga autole ümber teha (sellest ka VOL nupu paiknemine paremal pool). Ja kuna nüüd tänu sellele on mikrofon ka paremal, siis seda kaugemal ta vasakpoolse rooliga auto puhul juhist asub.
Ideaalis võiks ta muidugi üldse asuda kuskil lae all.
Kokkuvõtteks mina loobusin selle BT handsfree kasutamisest ja rääkisin kas telefon kõrva ääres või siis kasutasin speaker funktsiooni telefonil.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Kilomeetreid koguneb ja mulje on jätkuvalt positiivne. Nüüdseks on saanud sõita igasugustel teedel ja igasuguste talviste ilmadega. Eelmisel mudelil kasutasin intensiivselt nelivedu, uus tundub praegu nii hea, et nelivedu olen kasutanud ainult mustal jääl ja haagist vedades. Väga hästi hoiab teed. Võimalik et vahe on ka lihtsalt rehvides.

BT on jätkuvalt probleem.
Raadio helikvaliteediga harjusin ära ja sellega olen nüüd täitsa rahul.
Nuputan selles suunas, et kui saaks olemasolevale raadiole organiseerida välise mikri kuskile salongipeegli külge vms. Eks näis.
Vedurijuht.
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Läbisõitu on nüüdseks 30 000 ja viimasel ajal on hakanud silma-kõrva, et tahmaosakeste filtri põletamine on justkui väga sagedaseks muutunud. Eile sõitsin Tornimäe-Kuressaare ja filter tegi puhastuse ära. Tegin sama 51 kilomeetris otsa tagasi ja veel 25km otsa ning juba läkski taas filtri põletamiseks. Normaalne nähtus või anomaalia?
Vedurijuht.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas tarmo »

Minul oli sama asi, et aja möödudes hakkas seda kuidagi väga sagedasti tegema. Isegi mitte enam 200 või 300 km tagant, nagu alguses, vaid mõnikord ka tihedamini. Esindus (Tartu) väitis, et see on normaalne antud auto puhul. Võibolla tasuks ka Tallinnast üle küsida.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Hakkasin filtripuhastuse ajal tripi läbisõidumeerikut nullima. Mul on kahtlus, et erinevate kütusekettide kütusega on see asi väga erinev ja ilmselt sõltub ka kõik kütuse hulgimüügifirmade siia toodud partiidest. Viimased tähelepanekud puhastuste vahest on taas 300+km ja 250km. Esimese puhul oli tegu pikema maanteesõiduga ja teise näidu puhul pideva paarikümnekilomeetrise sutsutamisega. Aga jah, mulje jääb küll selline, et asi pole mitte autos vaid kütuses.
Vedurijuht.
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas Cruizsub »

Kas keegi sellest uuest 1,9 Diislist ka midagi tarka teab...kas sellel ka DPF hakkab iga 300km järelt puhastama? Muidu tundub täitsa aus massin...vähemasti ei pea seda Adbluud lisama.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
2K
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
Asukoht: Rapla lähedal
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas 2K »

Tere,
Järgmiseks suveks vaja hankida uued suverehvid.
Suviti all originaalmõõdus 255/65 R17 Cooper Discoverer at3, soov oleks alla panna natuke kõrgem rehv.
Siit küsimus, kui suurt rehvi on keegi ilma tõsteta autole alla pannud nii, et kuskile vastu ei hakka käima.

Tänud!
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Krais
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: K Jaan 28, 2009 11:14 am
Asukoht: Tallinn

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas Krais »

265/70R17 oli vabalt.
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

Aasta sõidetud ja 45 000km läbitud. Sellest umbes 10 000km raskemate O2 haagistega ja sellest omakorda umbes 8000 km pikkade residega vanasse Euroopasse.

Mõned muljed hetkeseisuga ja aastase kogemuse võrra rikkamana:

1) See mudel on palju mugavam kui vana. Tuleb eriti välja pikkade otste peal. Ei väsita. Kõige rohkem punkte annan armatuurlaua mõlemas otsas asuvale sahtlikesele milles on ka topsihoidja. Tänu neile on mul pika otsa peal juba kombeks saanud teeäärsetest bensukatest suure kohvitopsi kaasaostmine. Eks seegi leevendab väsimust muidugi. Ühtlasi muudab leidlikuks pissipeatusteks kohaotsimise osas :D

2) Kütusekulu aasta lõikes on pisut väiksem kui eelmisel mudelil. Sama kasutaja, sama kasutusbiomeetria, samad teed, samad haagised, samad koormad.

3) Stabiilsuskontroll on nii hea, et nelivedu kasutan sooloautoga libedal teel sõites palju vähem kui vana mudeliga (eelmisel ei olnudki stabiilsuskontrolli). Küll aga on ka üks ehmatus sellest vallast. Üldiselt ei sega see vidin paigaltvõtul füüsikat ja pisut ikka kipub libedal ratast ringi võtma. Kiiruse pisut kasvades sekkub ta juba otsustavalt ja teeb head tööd. Hiljutisel Oslo reisil juhtus aga nii, et tegin lumises linnas kiire nelikveo peale lülitatuna väikselt kõrvalteelt parempööret peateele, kusjuures kõik toimus ülesmäge. Liikluses tekkis lühike tühemik ja lendasin peale umbes 5km/h liikumise pealt pisut jõulisemalt gaasi andes. Mida aga ei tulnud, oli kiirendus. Võttis paariks sekundiks täitsa paanikasse, enne kui märkasin armatuuris vilkuvat stabiilsuskontrolli tulukest. Suutsin end ikka ilma sekeldusteta peateele välja venitada ja auto sai õnneks otse võttes kohe uuesti hinge lahti ning suutsin ta liiklusvooga sama hoo peale kiirendada. Olukord ei olnud sugugi ohutu, sellega peab siis arvestama, et selline asi võib ootamatult toimuda. Samas, vana masinaga toimusid mul mõnikord ootamatud driftid samasugustes olukordades. Piinlik.... :lol:

4) Auto üleandmine toimus aasta tagasi vahetult enne aastavhetust. Ma vähe survestasin ka Topautot, et saaks masina kiiremini kätte, hoolimata sellest, et nad küll rääkisid, et nende elektrikul täielik ülekoormus. Tulemuseks see, et haagise pistikupesa mädanes mõne esimese kuuga seest ära (vahetasin ise uue, ei viitsinud sellise pisiasja pärast mingit garantiikeissi teha). Samuti lisavarustusena paigaldatud tagurduskaamera (minu jaoks on see peamiselt haakimiskaamera) jäi pimedaks umbes novembri lõpus. Kuressaare esinduses vahetati see ära ja pakuti lahkelt, et läheb garantii alla. Parkimisanduritele lasin uut autot ostes panna lüliti vahele, et kuskil maanteel lumetuisu kätte jäädes masin ulguma ei hakkaks sest andurid on jääkooriku sees. Eelmisel talvel sellist olukorda ei tekkinud, aga käesoleval talvel ilmnes Rootsis rämedas märjas lumesajus ringi sõites, et lülita palju tahad, ikka ulub. Namset tegi selle ka korda, olevat lüliti ühendamisel näpukas olnud. Nii et loo moraal on, et elektrik on ka inimene ja kui talle piitsaga selga hüpata, siis võib igasugu imeasju vastu saada :D Ma tegelikult tean seda omast käestki, olen ise samuti tikud silmade vahel elektritöid teinud ja pärast ise oma tulemuste üle imestanud.

5) Isuzu Premium Sound System - sinihammas on ja jääb parempoolse rooliga masinate vidinaks. Vasakpoolse rooliga on see kasutuskõlbmatu. Roolisolija kuuleb vestluspartnerit hästi,m vestluspartner kuuleb roolisolijast ainult mulinat kui masin sõidab maanteekiirusel. Lisamikrit panna ei saa ja aitab ainult kogu raadio väljavahetamine. ja selle tuuningu raames on mõistlik siis juba ka tagauste sisse sealt originaalis puuduvad kõlarid installida. Sama haigust põevad ka osad uued Ford Transiti mudelid, muide!

6) Veduriks on see mudel isegi parem kui vana. Ei oskagi öelda millest see tuleb, aga haagise ees on uuem mudel rahulikum ja tundub kindlam. Suure koormaga haagistega tuleb siiski mõnikord ka suvel nelivedu maanteel sisse lükata, et masin haagise ees maha rahuneks. Eriti kui on kõvade iilidega tuuline ilm ja külgtuul. Vahe nelikveolisena vs tagavedu on tuntav. Nelikvedu ise talub maanteesõitu, ka pikka maanteesõitu, täiesti ilma probleemideta. Linnadesse sisenemisel on aga mõistlik meeles pidada end tagaveoliseks lülitada. Muidu läheb pööretel katkumiseks (see on normaalne ja kõigi kekskelt jäikade neliveoliste häda)

7) Tagaiste selgelt parem kui eelmisel mudelil ja selgelt parem ka oma rivaalidest. Nii istumise kui ka kauba/tööriistade/pagasi paigutamisel. Eelmisel mudelil sai ainult seljatuge ette alla lasta, uuemal saab ka istmepadjad üles tõsta ja siis tuleb kabiini sisse juba suurepärane kaubaruum. See on kindlasti üks asi millele ma jälle täispunktid annan.

8) Mul on kalduvus hooldusi maha magada ja uuemal mudelil on armatuuris seadistus mis laseb hooldusvälbad paika panna ja siis annab märku. Paraku annab ta märku täiesti tähelepandamatault, millalgi süüte sissekeeramise ajal korraks ja ongi kogu lugu. Kahju. Nii et ikkagi peab ise nuppe näppima ja läbisõitu jälgima. Arenduseks ruumi on.

See postitus võib tunduda üldises plaanis kriitiline. Väidan siiski, et olen soetusega väga rahul ja auto on samuti väga hea. Muus osas pole lihtsalt midagi öelda, sest kõik toimib nagu peab ja toimib hästi! Täitsa huvi pärast üritan millalgi nüüd minna ka seda 2017+ mikromootoriga asja proovima :wink: Käisin, muide ka uut Mersu kastikat proovimas. See on küll vähemalt esialgu Mersu märgiga Nissan, aga mis siis. Sõiduomadused, müratase, püsikiirushoidja funktsioonid jms olid pisut paremad kui Isuzul, aga Isuzu kabiin oma lahendustega oli igast asendist parem kui Mersul.
Vedurijuht.
disco526
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: N Veebr 20, 2014 7:10 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas disco526 »

Tere. Kas keegi teinud 2" tõste?Kas mahub 33/12,5 16" alla?
Hiidlane
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas tarmo »

Pead ei anna, aga minu meelest 16" velg üldse ei mahu alla kuna esimesed pidurisupportid on liiga suured.
Sellest on muidugi aega mööda läinud ka. Võibolla mäletan valesti.
15" kindlasti enam ei mahtunud (nii nagu mahtus eelmisele DMaxile), aga ma arvan, et 16 ka ei mahu 2012+ autole.

Tõste osas kommenteerida ei oska. Minul oli ilma tõsteta all 32x10.5x17 rehvid ja ei olnud napikas veel (täpsemalt 265/70R17).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
disco526
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: N Veebr 20, 2014 7:10 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas disco526 »

16" peab alla mahtuma kuna osadel originaalis need all.
Hiidlane
disco526
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: N Veebr 20, 2014 7:10 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas disco526 »

Kas keegi lasknud chippida ka oma d maxi? 2,5 120kw ma mõtlen. Palju jõulisa tuli? Kuidas küttekulud jne?
Hiidlane
Vasta

Mine “Isuzu”