Uus D-Max (2012+)

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas tarmo »

Ajendatuna Rangeri popist teemast, teeks väikse nurgakese uuemast (alates 2012 mudel) D-Maxist. Senine teema on pigem käinud eelmise põlvkonna kohta, mis on mõnevõrra erinev auto.
Sellist populaarsust kindlasti ei saavuta, nagu Fordi teema, sest tarneprobleeme teadaolevat Isuzul olnud ei ole ja pole tõenäoliselt ka nii atraktiivne auto - arvatavasti varustuse ja välimuse tõttu.

Enda masin sai ostetud 2013 oktoobris ja kuigi valmistusaasta 2013, siis tegu nö 2014a mudeliga. See siis sisuliselt sama auto, mis 2012 mudel, aga "facelift" seisneb selles, et 3000 kg asemel on lubatud vedada 3500 kg haagist.
Kui keegi teab veel mis erinevused olla võivad, siis kuulaks huviga.

Praeguseks sõitnud ligi 10000 km ja midagi paha öelda ei oska. Eelsoojendi paigalduse käigus jäi ainult üks klamber kehvasti ja see tuli kuu aja pärast asendada, kuna jahutusvedelikku lekkis veidi.

Mis käru vedamisse puutub, siis ausaltöeldes ei kujuta hästi ette seda lubatud 3500 kg. Siiani suurim ja raskeim käru, mida olen vedanud, on olnud 2500 kg ja kui koorem on piisavalt kõrge, et tuuletakistus on märkimisväärne, siis on suhteliselt raske minek. Viimast (5ndat) käiku sisse panna automaatkast ei taha. Sõidab 4ndaga. Kütusekulu seejuures 15 l/100 km.
Võrdluseks olgu toodud, et täpselt sama käru ja sama koormaga vedas Ford Transit 2.2 umbes 9.5 l/100 km kuluga. Siin tõenäoliselt kõige rohkem loeb tuuletaskistus - kaubik on tagant kõrge ja suunab tuule paremini üle kärul oleva auto. Aga see selleks.
Vedades Isuzuga voolujoonelisemat ja kergemat autot (käru mass 2000 kg) oli kulu natuke mõistlikum - 12 l/100 km.

Muidu tühja autoga kütusekulu maanteel ca 7.5 l. Väga ökotades (max kiirus 93 km/h) on õnnestunud saada Tartu-Tallinn trassil ka keskmiseks 6.7 l.
Keskmine (linn 50/maantee 50) kulu on tavaliselt umbes 8,5-9 l.

Mootor on siis 2.5 TD, muid enam 2012 mudelil ei pakutagi. Kahe turboga. Suhteliselt normaalne väikse diisli kohta. 0-100 kiirendab tühi auto 12 sekundit.
Mis mootori puhul veidi häirib, on DPF ja selle puhastustsükkel - seda teeb ta ca iga 300 km tagant ja seistes on ikka kärsakat tunda. Mootor sel ajal veidi lärmakam ka. Aga eks ole näha kas see tihe tühjaks põletamine on pigem hea või halb selle DPFi puhul. Enamasti ju see tsükkel ikka pikem alati.

Isuzu tagurduskaamerat originaalis ei paku. See oli ka ainuke asi, millest näiteks võrreldes Fordiga puudust tundsin. Kaamera sai endal peale pandud ja lahendus näeb välja igati originaali moodi (sh ekraan peegli sees).
Navi talle ka saada ei ole, aga sellest puudust nagu ka ei tunne, sest telefonis korralik navi olemas ja telefon peab nii ehk naa hoidikus pidevalt olema. Bluetooth on raadios sees ja see on päris hea.

Põhjused miks valik just D-Maxile langes:
1. Fordi ei viitsinud teadmata aja (tol hetkel väidetavalt isegi 2 või rohkem aastat oodata);
2. Toyota oli sama varustuse (nahksisu, automaat) puhul tunduvalt kallim;
3. Nissan ja VW ka kallimad;
4. Mitsubishi välimus lihtsalt ei istu, tee mis tahad - kuigi põhiomaduste poolest oleks see parim valik, sest võimalik osta ka keskdifriga variant;
5. head suhted margiesindusega.

Eelmise autoga (Dodge RAM Hemi) muidugi võimsuse omadusi võrrelda ei kannata neist ühegagi - kõik on parajad uimerdised. Samas kõik muud omadused (remont, kütusekulu, varustus) räägivad paraku teist keelt ja seda nn "eurokastikate" kasuks.

Kellel veel midagi huvitavat rääkida sellest autost, siis laske tulla :)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas tarmo »

Hetkel on veel lisada nii palju, et proovisõitude käigus sai tehtud ka väikest statistikat kütusekulude kohta. Siin väike tabel, mis oli ka üheks orientiiriks silme ees. Viimase rea täitmise ajal enam seda 1 tonnist suvilat polnud, millega eelnev võrdlus käis.
Kastikate_kütusekulu.png
Kastikate_kütusekulu.png (16.65 KiB) Vaadatud 16125 korda
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas 414 AVM »

tarmo kirjutas:...ja pole tõenäoliselt ka nii atraktiivne auto - arvatavasti varustuse ja välimuse tõttu...
Plaanis sel aastal ka Suusu välja vaheteda ja kui uus kestab sama hästi kui eelmine (2008 a.), siis väga ei viitsigi muid variante kaaluda. Varustus ja välimus on minu jaoks pisut teisejärguline teema...
tarmo kirjutas:Põhjused miks valik just D-Maxile langes:
1. Fordi ei viitsinud teadmata aja (tol hetkel väidetavalt isegi 2 või rohkem aastat oodata);
2. Toyota oli sama varustuse (nahksisu, automaat) puhul tunduvalt kallim;
3. Nissan ja VW ka kallimad;
4. Mitsubishi välimus lihtsalt ei istu, tee mis tahad - kuigi põhiomaduste poolest oleks see parim valik, sest võimalik osta ka keskdifriga variant;
5. head suhted margiesindusega.
Kõik õige, eriti punkt 5. Esindus on siiani end küll väga heast küljest näidanud.
Viimati muutis 414 AVM, L Mär 05, 2016 1:05 pm, muudetud 1 kord kokku.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas tarmo »

Vahepeal toimunud nii palju, et oli üks tehase tagasikutsumine, mille käigus uuendati aju tarkvara. Väga täpselt ei teagi miks, kuid üks asi olevat olnud see, et DPF ehk tahmafilter liiga tihedalt täis saab. Ja vahetati ka õlivarras ning õli ning öeldi, et eelnevalt võis tekkida olukord, kus kütust satub liiga palju mootoriõli sisse seoses DPFi tühjaks põletamisega. Sellest ma hästi aru ei saa, et mis moodi see kütus sinna mootoriõlisse üldse minna saab? Sama teema ilmselt on teistel uuematel (vähemalt euro5) diislitel?
Enda masinal sai just 15 tuhat läbisõitu täis.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas TiitR »

tarmo kirjutas: Sellest ma hästi aru ei saa, et mis moodi see kütus sinna mootoriõlisse üldse minna saab?
Mina näen mingit varianti, et vb. läbi pihusti seibide? Kuigi, tundub omalegi selline asi müstika vallast? :roll:
P.S DPF-i kohta veel, et mind pani näiteks mõtlema facelift GC tahmafiltri kestvus, kui ECO süsteemis lükkab linnavahel juba 7. käigu sisse mngi 58km/h.? Niimoodi seadistatuna, seda täis ei tahma v.? :roll:
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas tarmo »

Kuna D-Max pidi maakate auto olema, aga maakad vist eriti foorumis ei käi, siis pajatan selle ainukese maakana üksi edasi.

Aga tegelt pole mitte midagi pajatada. 10 kuud sõidetud, läbisõit 30 tuhat, üks tavahooldus olnud (20 tuhande peal), ei oskagi rohkem lisada 8)

Ainult nii palju, et tegelt kohe alguses ilmnes ca 110 km/h kiirusel kerge vibra roolis (esisillas). Paar tuhat km sai nii sõidetud, siis läksid garantii korras vahetusse kõik 4 rehvi. Pärast seda probleem kadus.

Seda võib kah lisada, et kui algul (vahetult pärast esmast sissesõitu) 2,5 tonnise käruga võttis kütet ca 16 liitrit, siis hiljem on see number kukkunud kuskil 12-13 peale.
Tühjalt on maanteekulu endiselt 6,9 kuni 7,9, sõltuvalt sõidustiilist ja kiirusest.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas honkomees »

tarmo kirjutas:..
Ainult nii palju, et tegelt kohe alguses ilmnes ca 110 km/h kiirusel kerge vibra roolis (esisillas). Paar tuhat km sai nii sõidetud, siis läksid garantii korras vahetusse kõik 4 rehvi. ... .
mis rehvid (tootja, mudel) uuel all on? Eelmisel mudelil küll pole sellisest probleemist kuulnud ega ise kokku puutund
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas tarmo »

honkomees kirjutas:mis rehvid (tootja, mudel) uuel all on? Eelmisel mudelil küll pole sellisest probleemist kuulnud ega ise kokku puutund
Rehvid on nö tehase originaalid, milleks on Bridgestone Dueler H/T (vist oli H/T, ei viitsi hetkel vaatama minna).
Need olid tehtud Tai-s, ilmselt Isuzu tehase ligiduses. Nüüd sai alla sama mudel, aga kuskil mujal valmistatud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
rivo
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: T Mai 25, 2010 8:14 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas rivo »

TiitR kirjutas:
tarmo kirjutas: Sellest ma hästi aru ei saa, et mis moodi see kütus sinna mootoriõlisse üldse minna saab?
Mina näen mingit varianti, et vb. läbi pihusti seibide? Kuigi, tundub omalegi selline asi müstika vallast? :roll:
P.S DPF-i kohta veel, et mind pani näiteks mõtlema facelift GC tahmafiltri kestvus, kui ECO süsteemis lükkab linnavahel juba 7. käigu sisse mngi 58km/h.? Niimoodi seadistatuna, seda täis ei tahma v.? :roll:
Tahmapõletiga diislitel saab kütus mootoriõlisse läbi kolvirõngaste. Filtri puhastamise ajal pihustavad kõik pihustid väljalaske ajal arvestatava koguse kütust väljalaske gaasidesse, mis ei põle ära, vaid liigub koos väljalaskegaasidega tahamfiltris esimesse osasse (katlüsaatorisse). Seal keemilise reaktsioonina tõstetakse temperatuur umbes 800 kraadini ja edasi toimub tahmafiltri enda puhastamine. Tahm muudetakse tuhaks kuumuse mõjul. Mingit reaalset põlemist tegelikult ei toimu. Sellest lisakütusest osa satubki mootoriõlisse. Samuti antakse mootorisse rohkem kütust, kui tavareziimil, sellest tekib ka mootoril rohkem müra. Ja peaks ka olema tibake rohkem jõudu.
Lühidalt toimib asi sedasi, igal tootjal omad pisinüansid, aga põhimõte on sama.
MarkM65
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas MarkM65 »

tarmo kirjutas:Mis käru vedamisse puutub, siis ausaltöeldes ei kujuta hästi ette seda lubatud 3500 kg. Siiani suurim ja raskeim käru, mida olen vedanud, on olnud 2500 kg ja kui koorem on piisavalt kõrge, et tuuletakistus on märkimisväärne, siis on suhteliselt raske minek. Viimast (5ndat) käiku sisse panna automaatkast ei taha. Sõidab 4ndaga. Kütusekulu seejuures 15 l/100 km.
Võrdluseks olgu toodud, et täpselt sama käru ja sama koormaga vedas Ford Transit 2.2 umbes 9.5 l/100 km kuluga. Siin tõenäoliselt kõige rohkem loeb tuuletaskistus - kaubik on tagant kõrge ja suunab tuule paremini üle kärul oleva auto. Aga see selleks.
Vedades Isuzuga voolujoonelisemat ja kergemat autot (käru mass 2000 kg) oli kulu natuke mõistlikum - 12 l/100 km.

See on täiesti normaalne, et raske haagisega masin üle 4 käigu sisse ei lase. Tegelikult on see päris hea, et valikute tegemine on automatiseeritud mitte juhi hooleks jäetud. Vanemal mudelil peab ise 3käigu ( 1:1 ) peale piirama ja see on manuali järgi kohustuslik. Ka kütusekulu on täiesti OK. Ma vean üks aste vanema 3,0LS mudeliga suhteliselt tihti suurte mõõtmetega ja suure massiga haagiseid ning kütusekulu sõltub tõesti väga palju tuuletakistusest. Tavaliselt on sellise 3 +/- 0,5T haagisega kuluks 15....28 l/100km olenevalt teeoludest ja koorma kujust. Kõige sagedasem on 17...20 l/100km ja ausalt öeldes meeldib mulle kõige rohkem Soome ja Saksa teedel sest seal saad rahulikult 80km/h liikuda: mootor ei karju ja kütusekulu on ka ok. 90 on veits palju kuid siiski talutav. Muidu 80..90km/h on vanal 3,0LS'il kolmandale käigule piiratuna mootori pöörded kuskil 2500...2600 juures. Üle 3T koorma puhul ( khm... ) on probleemiks see, et pikkadel ja piisavalt suurtel tõusudel hakkab kiirus langema ( rammu vähe) ja vajuta mis sa vajutad aga enne kui kiirus ei ole langenud 72km/h masin lihtsalt ei reageeri ja kickdowni ei tule. Kui kiirus on 72 km/h peale langenud siis saab kickdowni kätte ja masin hakkab ülesmäge kiirendama koos koormaga. Selline väike miinus.


Jälgin teemat huviga kuna millalgi ehk vahetan oma Isuzu uuema vastu ja just haagiste vedu on mulle valikukriteeriumiks.
Vedurijuht.
Kasutaja avatar
vedur
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Jaan 31, 2013 6:23 pm
Asukoht: Saue linn / Saue vald

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas vedur »

Sattusin netis kolades ühele Norra automüügiettevõtte lehele, kust leidsin PDF esitluse Isuzu müüjatele. Seal on ilusti lahti kirjutatud erinevused vana ja uue mudeli vahel ning lisaks on seal palju muud tehnilist informatsiooni. Osa on inglise keeles, osa norra keeles.

Kuna esitlus on suur, siis laadisin selle üles siia: http://www.upload.ee/files/4772408/1_Is ... 2.pdf.html
Aitan tellida Korea autodele originaalvaruosi Koreast

Pilt
2K
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
Asukoht: Rapla lähedal
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas 2K »

Tere kõigile,

Sai nüüd hangitud endale juba järjekorras teine D-max.
Eelmine teenis vapralt 8 aastat ning elu kulges lõpp-kokkuvõttes suuremate probleemideta, siis julgesin võtta ka uue D-max'i.
Loodan, et kestab sama hästi.
Omalt poolt autot veel väga kommenteerida ei oska, kuna läbitud alles napid 400km :P.

Riputan siia pildi autost.
Veljed ja rehvid vahetasin välja.
Rehvid samad, mis vana D-max'il tehasest tulles, eriti ei meeldinud mulle need siis ja vahepeal pole nendes midagi erilist avastanud.
Rehviks mõtlesin proovida cooper discoverer at3'le, loodan et on sama head kui bf goodrich at (kuival pole vahet märganud).
Veljed sai vahetatud ainult esteetilistel kaalutlustel :P.
Külge on monteerimata kastiraud kabiini taha. Selle tellisin inglismaalt, kuna eestist musta ei leidnud.
Kui see rauake kohale jõuab, siis panen ka uue pildi ning püüan siin omalt poolt teemat jooksvalt täiendada.

Edu kõigile
12007258_1053169298061774_1957734445_n.jpg
12007258_1053169298061774_1957734445_n.jpg (65.67 KiB) Vaadatud 13418 korda
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
keits1
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: T Sept 15, 2015 12:15 am
Asukoht: Harjumaa

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas keits1 »

Tere,

Pajataks ka natuke oma D-Max'ist. Soetatud sai detsember 2014 Topautost. Varustus tase LSX, ehk siis parim mida meil siin pakutakse. Lisaks sai juurde võetud veel Linex, taimeriga Webasto, androidi baasil multimeedia keskus koos navi ja tagurduskaameraga, põhjakaitse ja võibolla veel midagi mis hetkel ei meenu.
Lugu selle autoni jõudmiseni oli tegelikult üsna pikk. Proovimas käisin üldiselt enamus konkurente. Kuigi hing ihkas tegelikult Rangerit jäi see valikust välja tänu oma ülipika tarneaja pärast, Amarok muidu disain ja kõik meeldis, aga sõita ei meeldinud, kuna mootorimüra oli minuarust kõrvulukustav. Navara, V6 mootor koos oma jõunumbrite ja varustusega väga ahvatlev aga hind masendav (samas olen 2007 a. D40 omanud ja töökindlus on virts). Mitsubishi, sõita meeldis, peaaegu kõik omadused meeldisid, eriti võimalus salongi taguse akna alla laskmis võimalus, pikkade asjade vedamiseks, valikust jäi välja kuna disaini poolest on ikka eriline peletis (maitsemeeled on erinevad). Seega jäid sõelale veel 2 varianti, ehk siis Hilux ja D-Max. Hind nendel korraliku varustusega on üldiselt suhteliselt võrreldav. Alguses juhtuski tegelikult nii, et sai Amservist üks Hilux tellitud (auto oli Rootsi laos, tarne 2 nädalat), auto jõudis kohale, aga millegi pärast oli D-Max selle ajaga rohkem meeldima hakanud. Mina seadsin oma sammud Topauto poole ja tellitud Hiluxi sai omale minu töökaaslane. Kuna D-Max meeldis väga ja nui neljaks oli vaja musta värvi autot, läksin ma oma Hiluxist loobumisega alt. Ehk siis kiire tarneajaga ehk siis Soome laos oli pakkuda kohe 2 punast ja 2 hõbedast mulle sobiva LSX varustusega autot. Ei sobinud mulle need värvid, musta oli vaja. Kõne Topautosse, et teeme tehase tellimuse. Vastus: tarne vähemalt 6 kuud. Jälle ei sobinud. Kuna 100% oli vaja musta autot ja just selliset Hiluxist sai loobutud oli juba meel üsna mõru. Kuna oodata ei tahtnud ja autot oli ka võimalikult kiiresti tarvis, siis saigi tellitd üks nendest punastest. Kuna jonn on jonn ja oma põhimõtteid ma ei olnud nõus muutma siis sai see kirsipunane auto 100% mustaks kleebitud. Kuna auto juba niikuinii kleepimisse läks siis tekkis ka mõte, et teha siis auto nö. natuke erilisemaks. Nii saigi minu D-Max sellise tehase erimudeli väljanägemise nagu seda on D-Max X-series.
Tänaseks on auto 10 kuud vana ja kulgenud ei rohkem ega vähem kui 37500km. On olnud üks garantii juhtum, ehk tehases oli esiklaas pahasti liimitud ja vihmavesi jooksis salongi, klaas vahetati 2000 km. pealt ja peale seda mure kadus. Esimese 20000 hoolduse hind Topis oli 170€. Võrdluseks selle töökaaslase Hiluxi esmane hooldus 390€. Järgmine hooldus on mul 2500 km. pärast, siis räägin mis vahetati ja palju maksis. Praegu tundub, et piduriklotsid hakkavad lõppema, muu ok.

Tervitades.
Keijo
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas honkomees »

keits1 kirjutas:... Esimese 20000 hoolduse hind Topis oli 170€. Võrdluseks selle töökaaslase Hiluxi esmane hooldus 390€. Järgmine hooldus on mul 2500 km. pärast, siis räägin mis vahetati ja palju maksis. Praegu tundub, et piduriklotsid hakkavad lõppema, muu ok ...
Hoolduse hinnad on jah normid, aga piduriklotsid? Mis te nende piduritega teete, et tehaseklotsid otsa lõpevad või on uuel nii palju muutund. Minu vanal 2009 d-maxil on küll kellal vähe, vaid 150 ooo, aga pidurid on veel tehasest ... ka teistel autodel on ikka 160-170ooo kestnud tehaseklotsid ja siis hakkab varuosadega kepp peale, suurt üle 15ooo ei kesta.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

Postitus Postitas tarmo »

Mul 65k läbitud ja 60k hoolduses öeldi, et 10k pärast (ehk siis 70 peal) oleks mõistlik esimesed klotsid vahetada. Samas muidugi automaatkasti puhul saavad pidurid oluliselt rohkem tööd ka. Jutt siis 2014a mudelist.
Kui üldisemat juttu rääkida, siis senini tehtud 3 hooldust (20, 40, 60). 60 oli põhjalikum ja hind ca 500€ kanti - kõik õlid ja vedelikud lisaks tavapärasele. Kütusefiltrit on vahetatud 2 korda seni - annab ise märku kui hakkab "täis" saama. Märku annab nii, et kui rohkem kütet vajab (kõvasti tallates või haagisega sõit nt) siis läheb korraks filtri tuli põlema. Muud nagu tehtud pole.

Keda huvitab, siis lisan tabeli hooldusvälpade maksumusega esinduses. Sealt saab iga üks vaadata mis hinnaga mingi hooldus on (kui ei ole vaja lisatöid teha).
2012_d-max_hoolduskulud.png
2012_d-max_hoolduskulud.png (59.28 KiB) Vaadatud 13367 korda
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Isuzu”