Uus D-Max (2012+)

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5129
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas tarmo » E Apr 29, 2019 8:19 pm

Mark - väga lahe lugemine, selliseid on alati nauditav lugeda. Nagu oleks ise teekonna läbi teinud :)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 585
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas ahto42 » T Apr 30, 2019 9:28 am

Ometigi uus diisel peaks juttude järgi puhtamalt põlema.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 557
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas maksipoiss » K Mai 01, 2019 12:19 am

ahto42 kirjutas:Ometigi uus diisel peaks juttude järgi puhtamalt põlema.
Ja ometi soovitab uue Hiluxi kasutusjuhend kasutada kuni 10 prossase biolisandi sisaldusega diislit(praegu 7%) :(
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas MarkM65 » R Mai 03, 2019 8:36 am

See on mingi kummaline värk. Filter ei täitu tasapisi, vaid mingil hetkel viskab kaks-kolm tulpa korraga. Või siis tuled sõidust ja indikaatoril on ainult üks tulp, peale veerandtunnist seisakut käivitad uuesti mootori ja viskab kohe mingi kolmanda tulba täis jne. Tühjakspõletamisega esineb samalaadseid nähtuseid. Umbes nagu käiks sealt läbi suured tahmatordid. Äkki on asi hoopis suvesoojas õhus vms? Eelmisel suvel mul puhastas filtrit kohati lausa 25km tagant. Kummaline. Talvise kütuse saabumisega kõik probleemid kadusid nagu nõiaväel. Samas, siis muutus ka ilm külmemaks. Katsu siis aru saada mis värk on.
Oht on selles, et puhtakspõletamisel satub karterisse kütust ja õlitase tõuseb. Väga tiheda puhastamise tagajärjel võib hooldusvälba lõpuks õlitase olla juba kriitiliselt üle normi ja mootor lõpuks viga saada.

Huvitav kas selliste kütuselisandite kasutamisest oleks abi ja kas need toitesüsteemi muudele osadele midagi häda ei tee?
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/m ... puhastajad

On kellelgi kogemusi?
Vedurijuht.
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas MarkM65 » L Juul 06, 2019 2:54 pm

Niii... Kolmas suvi jookseb ja SoftLid kastikatte takjad on nii palju kannatada saanud, et tuuliste ilmadega sõites tõmbab takjad lahti ja võtab katte sõidutuules äärtest laperdama. Eriti just siis kui satud tugevasse külgtuulde. Sama juhtus ka eelmise autoga, millel oli sama kastikate. Sellegi poolest on see minu arust parim ja funktsionaalseim kastikate mis ma kohanud olen. Selle saab kabiini taha kokku rullida, väikse kavaluse abil saab ta ka pooleldi maharullituna jätta ja kui tekib vajadus vedada mingit kolu mis just natukene kastist kõrgem on, siis õnnestub ka kate ka üle sellise kolu pingutada. Jääb küll punnitama, aga toimib. Ainus probleem on takjad äärekinnituseks. Need saavad just eriti talvel valusalt pihta - kui märjalt kate peale läheb ja siis õue pakasesse sõita, külmub takjas kinni. Kui see nüüd sihtkohas kümunud olekus lahti rebida, siis ongi pooled karvad läinud ja mured lahtituleva kattega algavadki sealt. Takjas ei hoia enam piisavalt tugevalt ja tuules laperdades tõmbab sõidu ajal takjad lahti ning peeglites käib häiriv lippadi-loppadi. Kinnipidamine ja katte servade kinnisurumine aitab vaid hetkeks, sestap lõpuks sõidadki tursa näoga ja lapendava kattega oma teekonna lõpuni ära.

Täna siis ületasin ennast ja võtsin väikse tuuningu ette. Kui kellelgi sama mure, siis samasuguse tuuningu saate lasta enda kastikattele teha ilmselt suvalises paadikatteid valmistavas või remontivas värkstoas. Oluline on, et kasutatavad trukid oleksid kindlasti roostevabad või siis plastmassist. Viimastega võib muidugi pakases jälle jamaks minna - plastid kipuvad pakases rabedaks minema kui nad pole just armeeritud ja elstseks kompotitud.


Ise teha oleks lihtne. Paraku on vaja spetsiaaltööriistu ja ega neid trukke ka eriti ühekaupa ei müüda.... Meil on õnneks kõik see töökojas olemas, aga teenustööd selles osas me ei paku. Kasutame oma toodangu juures ainult. Küll aga on mitmeid teenusepakkujaid. Näiteks http://www.paadikatted.ee , julgen soovitada kui kellelgi vaja.
Pilt


Kui trukid pandud või lastud panna, siis see ei tähenda, et nüüd võiks nad lõplikult ära unustada. Mõned korrad aastas tasub neid määrida, siis nad toimivad ilusti ja ei hakka kinni jääma või siis vastupidi - pressid, aga trukk ei jää kinni. Määrimisega on nagu määrimisega ikka: liiga palju määret ei määri paremini kui parasjagu määret :) Pildil olev silikonmääre on näiteks hea sellises kohas kasutamiseks. Poes sellist tuubi riiulis nähes selle peale ei tuleks.
Pilt

Valmis! Heavy Rock kiirtraktor :) "neetidega" ja puha....
Pilt


Aga siin pildil paistab murekoht. Autol pole vanust ollagi, aga tagumiste külgakende servades on roostepesad! Pean ilmselt garantiitingimusi uurima ja nii või teisiti laskma korda teha. Võib olla oleks pidanud kohe uuelt sinna läbipaistvad kaitseteibid peale tõmbama...
Pilt
Vedurijuht.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1042
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas honkomees » L Juul 06, 2019 3:53 pm

MarkM65 kirjutas:Niii... Kolmas suvi jookseb ja SoftLid kastikatte takjad on nii palju kannatada saanud,.... Sama juhtus ka eelmise autoga, millel oli sama kastikate. ...
Mul oli see kate peal 8 aastat, takjad pidasid veel üsna hästi aga kummeeritud materjal muutus rabedaks ja sügistorm pääses taganurgast sisse ning rebis katte puruks.

MarkM65 kirjutas:... on see minu arust parim ja funktsionaalseim kastikate mis ma kohanud olen. Selle saab kabiini taha kokku rullida, väikse kavaluse abil saab ta ka pooleldi maharullituna jätta ja kui tekib vajadus vedada mingit kolu mis just natukene kastist kõrgem on, siis õnnestub ka kate ka üle sellise kolu pingutada. Jääb küll punnitama, aga toimib. Ainus probleem on takjad äärekinnituseks. Need saavad just eriti talvel valusalt pihta - kui märjalt kate peale läheb ja siis õue pakasesse sõita, külmub takjas kinni. Kui see nüüd sihtkohas kümunud olekus lahti rebida, siis ongi pooled karvad läinud ja mured lahtituleva kattega algavadki sealt. Takjas ei hoia enam piisavalt tugevalt ja tuules laperdades tõmbab sõidu ajal takjad lahti ning peeglites käib häiriv lippadi-loppadi. Kinnipidamine ja katte servade kinnisurumine aitab vaid hetkeks, sestap lõpuks sõidadki tursa näoga ja lapendava kattega oma teekonna lõpuni ära. ...
Sama meelt, kahjuks ei õnnestunud eelmisel aastal enam leida selle müüjat ja nüüd on peal kolmest osast kokkuklapitav pehme kate raamil, sellel on servades pehmest kummist tihendid mis vett sisse imevad ja talvel nii kastiserva külge kinni külmusid, et tuli noaga lahti lõigata - kliendile oli vaja lubatud vedu teha.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5129
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas tarmo » E Juul 08, 2019 11:05 am

Mul oli sama kate ja sama probleem takjapaelaga. Minu lahendus oli see, et vahetasin paelad tugevamate tööstuslike takjapaelte vastu. Sain need 3M müüja käest, Tallinnas Tondi ärikeskuses ja töötasid väga hästi (u 2a) kuni auto müümiseni.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas MarkM65 » L Juul 13, 2019 10:38 am

Ma plaanisin ka alguses takjate vahetust, aga tulin mõttele et need uued takjad saavad ka pakasega otsa ning otsisin lahenduse mis külma ja jäätumist ei kardaks. Ma ise olen küll enamuses suutnud külmunud katte avamist vältida, kuna mul on võimalus auto sooja töökotta ajada ja vajadusel seal toimetada, aga alati on kuskil mõni heatahtlik abimees kes karuteenega maha saab enne kui vahele astuda jõuad :D
Vedurijuht.
metsa
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: P Juul 21, 2013 7:04 am

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas metsa » P Sept 29, 2019 12:14 am


Mine “Isuzu”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline