Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

Moderaatorid: Landy, Moderators

izusu987
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Sept 25, 2012 8:46 pm

Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas izusu987 » T Sept 25, 2012 9:19 pm

Tekkis selline tahe teha Izusu Trooper-ist kõrgem jahiauto.Äkki on kellelgi kogemusi ja teadmisi?
Ootan huviga soovitusi ja nõuandeid.
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 761
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas carpets » K Sept 26, 2012 8:56 am

Teed tagumised vedrukiiged pikemaks ja keerad esimesed torsoonid peale.
Kasutaja avatar
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas igiliikur » K Sept 26, 2012 9:07 am

Ega seal midagi väga tõsta ei ole. Tõstmiseks võta mõni teine auto, patrol näiteks.
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Kasutaja avatar
berg
Fitting 38"
Postitusi: 289
Liitunud: N Apr 01, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas berg » N Sept 27, 2012 8:47 am

Mis jutt? Mõnuga saab tõsta. Nagu eelpool mainitud, lisa tagumisele kiigele 8cm umbes, pidurijõuregulaatorile umbes 4cm. Esimesi torsioone keera tunde järgi. kui liiga palju keerad hakkab hüppama, kuna läheb liiga jäigaks. Ilus oleks ka esimese amordi kronsteini pikendada. Kere pukside vahele pane 2 hoki littrit (on ka 3 pandud). Siis vaja ka uusi polte (peenkeermega), neid mina baltic boltist ei saanud, ostsin tavalise keermega poldid pikad, lõikasin keerme osa maha ja keerasin ise uued keermed. Käigukang ei taha peale seda mod'i väga hästi alumisi käike sees hoida, tuleb natuke ka kangi painutada, sama lugu vahekasti kangiga. Mina pidin pikendama ka kütusepaagi sissevalamis toru. Kõik muud torud asjad jäid samaks.
CSG autohooldus 58 100 793
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas tuningman » N Sept 27, 2012 9:54 pm

Pole see päris nii lihtne midad, et keera tunde järgi. ülemised sharniirid jäävad pingesse ja ülemised õõtsad hakkavad kah piirajasse käima.
mina lahendasin asja niimoodi, et keevitasin ülemiste õõtsade alla sharniiridele uued kohad 5mm plaadist. enne olid sharniirid õõtsade peal. nüüd nurk muutus ja ei poo enam. pärast vaja rataste külgkallet ka regullida kuna rattad kipuvad sahka jääma. Liiga palju jälle tõstes hakkavad veovõllid pooma, kuna jäävad kah liiga suure nurga alla. pikemaid amorte kah vaja.

Pilt Pilt Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
izusu987
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Sept 25, 2012 8:46 pm

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas izusu987 » R Sept 28, 2012 9:15 am

Suur tänu soovituste eest!Tekkis ikkagi väike küsimus:Kas tagumise kiige pikendamisest,torsooni reguleerimisest ja kere vahele pandavatest kõrgendustest ei piisa?Kas ma pean ikkagi panema pikemaid amorte või muutma amortide kronsteine?Ma ei saa aru mismoodi sa panid sarniiridele uued kohad?Ja käigukang?Oleks hea täpsem soovitus,mehed.
izusu987
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Sept 25, 2012 8:46 pm

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas izusu987 » R Sept 28, 2012 9:35 am

Üks küsimus veel: Soovitati lehtvedrud silla peale tõsta,kas on õige soovitus?
Kasutaja avatar
berg
Fitting 38"
Postitusi: 289
Liitunud: N Apr 01, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas berg » R Sept 28, 2012 9:50 am

Tuningmees sa oled õieti aru saanud asjast, 5+ töö, aga vaevalt et kodanik selliseid ümberehitusi tahab teha. Neid sarniire ümber ei ole vaja teha kui hulluks ei lähe tõstega. Ise olen sõitnud originaal seades, kuna pole viitsinud neid ümber teha. Siiani aastaga pole midagi juhtunud ja enamus ajast metsas sõitnud või lund lükanud. Amordi kronsa tee kindlasti pikemaks, muidu lõhub amordi ära. Pikemaid amorte algul pole vaja. Pooltelgedega midagi ei juhtu.
CSG autohooldus 58 100 793
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 761
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas carpets » R Sept 28, 2012 12:14 pm

izusu987 kirjutas:Üks küsimus veel: Soovitati lehtvedrud silla peale tõsta,kas on õige soovitus?

Lehtvedrud ju ainult taga.
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas tuningman » P Sept 30, 2012 12:10 am

Esimesed õõtsad on seest õõnsad nagu tagurpidi kauss. lõikasin 5mm paksuse seinaga 100x100 nelikantorust vinkli moodi jupi la keevitasin õõtsa alla. Tegin uued augud sisse ja sharniiri õõtsa pealt selle alla.Käigukangi pikendamine või muutmine sõltub selles palju sa keret raami suhtes tõsta kavatsed.
Leht vedrudega natuke paha lugu. Kui need silla peale tõsta siis tekib tõstet niipalju , et jääb ee kuidas nüüd siin teistes teemades õeldi... ah jah "perse upakil kuut". :bshake Käisin ise ühte tõstetud vedrudega isuzut vaatamas ja too kutt oli vedru esimesed otsad raami sisse uputanud, et väheke alla tagasi saada. töö oli suur aga 5+ ja ei olnud upakil kuut. Endal ka liiguvad mõtted tagavedrude tõsmisest silla peale. seda aga selle pärast, et need vedrupakid seal silla all toimivad ankrutenena.Võid ju kiigesi pikemaks teha aga ankrud jäävad. Paljud on tagaosa tõstmiseks spiraal vedrud ( näiteks opeli tagavedrud) Silla ja raami vahele pannud. Mina ankrute pärast ise nii ei tee. Vaata ja uuri isuzu teemasi veel, siin niipalju juttu nendest tõstetest olnud äkki leiad midagi, mis sulle sobib.
Ah ja esimeste veovõllidega oli ka selline lugu, et väljamaa foorumites ringi kolanud ja näinud, et päris palju selliseid tõsteid teinudel nii järskude nurkade alla purunenud.Võibolla olid ka määravaks teguriteks lukkudega sillad ja rataste suurem haardetegur :roll:

Paar illustreerivat pilti ka purunenud võllidest. esimesel ka rooli varras pooleks. Kuna oli jäetud alt ülesse.

Pilt
Pilt
Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 761
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas carpets » P Sept 30, 2012 3:46 pm

Huvitav kas keegi talasilda pole ette aretanud :?:
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Kuidas oleks kõige targem Izusul kere tõsta?

PostitusPostitas tuningman » P Sept 30, 2012 11:47 pm

Aga palun. Tegemist küll Montereiga, aga ikkagi.

Pilt
Pilt
Isuzu kah siis.
Pilt
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016

Mine “Isuzu”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline