Roolivõimu pumba remont, vahetus, asendus

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Veoautode juures,kui pump ja võimendi on korras, aga rool raske on tavaline viga et käändteljed kinni.Seda autot ei oska kommenteerida, aga tasuks üles tõsta õlak lahti lasta ja proovida,kas rattad vabalt liiguvad.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Asjade järjekord oli ja on siis selline - rool raske ja tagasi ka ei jookse.
Võtsin pumba maha, saatsin Topservi. Sealt järgmine päev vastus, et pump oli ja on korras (stenditud = 100bar). Saada latt sinna - ilmselt viga seal. Saatsin lati Topservi, läksin järgmine päev järgi ja tüüp ütles, et tema ei näinud ühtegi viga põhjustavat komponenti kuid vahetas profülaktika mõttes tihendid/jutud ära. Et latt oli ja on edasi terve.
Panin pumba ja lati tagasi, täitsin süsteemi õliga ja õhutades sai selgeks, et asi ei tööta endiselt. Õhutades oli auto esiots pukkidel ja rattaid all ei olnud. Käis raskelt. Rool on kardaaniga ja Topservis vahetati kolmest ristist kaks ära. On jäänud üks rist, mida ma loll ei katsunud kui latt maas oli. Ise kahtlustan seda sama pisikest ristikest. Ehk et homme tegelen asjaga (latt lahti ja eest ära vaja nihutada). Ropendama ajab rsk.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
rakett
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Dets 15, 2008 9:18 pm

Postitus Postitas rakett »

Minul oli hiljuti selline juhus, et roolisamba sees olevad laagrid olid omadega otsas. Rool oli niikuradi raske, nagu võimendi üldse ei töötaks. Ei osanud neid absoluutselt kahtlustada, kuna sammas ju salongis sees, suurema niiskuse eest kaitstud. Sai kah pumpasid ja asju osandatud enne, kui püha tõde selgus. :twisted:
If it looks like chicken, tastes like chicken, and feels like chicken but Chuck Norris says its beef, then it's fucking beef.
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Mingi analoogse jama puhul selgus ka lõpus, et vigane oli üks roolirist.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2636
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

Ise kahtlustan seda sama pisikest ristikest. Ehk et homme tegelen asjaga (latt lahti ja eest ära vaja nihutada). Ropendama ajab rsk.
_________________


kinni olev rist annab efekti kus keerates kord raske , kord kerge.
selle isikikult välistaks.
Võib olla, et ei lugenud teemat sõna -sõnalt läbi kuid paratamatul tekib küsimis -kuidas mure algas ?

kahtlustan- kontrolli: Kas süsteemis ei ole deformeerunud torusid?
Ega süsteemi torusid pole paigatud voolikuga ?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2636
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

korraks tuli mõte- ega sel viguril kiirustundlikut roolivõimendit pole ?
isiklikult arvan -kui oleks, siis kuu nali, kuid.... ?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kui võim ei tööta, peaks tagasi ikka jooksma. Kuna sild sharniiridel, välistaks käänmikud, seega roolisammas. Tegelikult on mingi võimalus ka tagasivoolu piiratud läbivool. Ega sinna juhuslikult mingit filtrit sokutadud ei ole? Vooliku kihistumine ei ole ka liiga haruldane. Rooliamort (ilmselt ei ole sellist asja)?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

helar kirjutas:kinni olev rist annab efekti kus keerates kord raske , kord kerge.
Nii kohati nagu ongi - kord kerge, siis jälle raskem.
Rooliamorti ei ole. Filtrit sokutatud ka ei ole. Ka kiirustundliku rooli sellel trakroril ei ole:) Elementaarne kulgur.
Mingeid torusid lapitud ei ole ja lömmis need ka ei ole.
Usun, et see rist paneb näkku.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

kui kord kergem kord raskem, siis tuleb see kolmas rist ka
vahetada.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Aamen - see vahetamata jäänud kolmas rist oli kinni kui kurat. Ise nii pisike...
Mu pärast võib selle teema minema visata või tõsta kuhugi mõistliku kohta või panna normaalne pealkiri.
TR3 BHC
Madis 5115033
Vasta

Mine “Isuzu”