ISUZU D-MAX

Moderaatorid: Landy, Moderators

jann272
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Mai 07, 2012 7:12 pm
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas jann272 » K Jaan 09, 2019 10:06 pm

honkomees kirjutas:saatsin meilile paar pdf hooldusest

Tere! Kas oleks võimalik saata mulle ka hooldusinfot?!
Jaanus
Tiberius
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: K Nov 12, 2014 1:43 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas Tiberius » N Jaan 24, 2019 2:36 pm

Kas keegi on oma Isuzu D-MAX-le ise (või lasknud mõnel firmal paigaldada) tagurduskaamerat paigaldanud? Kui jah, siis millist marki tagurduskaamerat soovitaksite(juhmevaba, tahavaatepeeglisse, garmini oma jne???) ja midas paigaldusel silmas pidada ?
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas MarkM65 » T Mär 12, 2019 6:45 pm

Tiberius kirjutas:Kas keegi on oma Isuzu D-MAX-le ise (või lasknud mõnel firmal paigaldada) tagurduskaamerat paigaldanud? Kui jah, siis millist marki tagurduskaamerat soovitaksite(juhmevaba, tahavaatepeeglisse, garmini oma jne???) ja midas paigaldusel silmas pidada ?


Mina olen kaks Isuzut soetanud ja kuna suurte haagiste haakimine on suht sage, siis lasin ka mõlemale kohe Topautos tagurduskaamerad paigaldada. Esimene kord paigaldati koos Alpine 2DIN raadioga ja pilti kuvas raadio ekraanile. See oli hea. Umbes 5 aastaga hakkas kaamera ise otsa saama, aga läks veel töötavana järgmisele omanikule edasi ( olemasoleva kaamera vahetus on lihtne)

Teisel paigaldati nii, et näitab salongipeeglisse ja see on võrreldes raadioekraanile kuvamisega jama, eriti pimedas toimetades. Selle juhtumiga oli ka see jama, et mõõtjooni see kaamera ei kuvanud, aga õnneks viskas aastaga pillid kotti ja lasin Namsetis uue paigaldada. Sellel on ka jooned peal ja elu veelgi lihtsam. Haagist haakides kipub see viimane lõpp kole kiiresti ja äkki ekraanile kargama, jooned on siin abiks.

Ja veel: raadio ekraanile kuvatud kaamerat sain ka sõidu ajal sisse lülitada ja veenduda, et haakeseade on jätkuvalt korralikult kinni ning et ei unustanud ikka küll praamilt tulles käru pidurit peale :D . Tahavaatepeeglissse kuvatav lülitub ssisse ainult ja ainult tagasikäigul. Nii et kui kahtlaseid kolksusid tuleb, siis peatumisest ja kontrollimisest ei pääse...
Vedurijuht.
juke1983
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas juke1983 » E Mär 18, 2019 10:33 am

Tere DMaxi omanikud!

Plaan siis soetada kastikas ning foorumit lugedes jõudsin Isuzude juurde ning hämmastas äärmine positiivus ja meelestatus DMaxi kohta. Aga eks need kommentaarid olid ka uute autode kohta. Nüüdseks peaks esimeste mudelite läbisõidud juba piisavalt suured olema ning aastaidki juba kukil, samuti erinevaid omanikkegi tunda saanud. Aeg teeb oma töö ning seda kindlasti ka DMaxidega. Küsimused olekski siis algusaastate mudelite kohta.

1) Miks neid nii vähe müügil on? Saan aru, et kasutajaskond väiksem, kui mõnel muul margil, kuid ikkagi tundub vähe. Kas on liiga hea auto, et müüa või on jäänud ajahamba kiuste minevikku?

2) põhiliselt on siin kommenteeritud 3.0 mootorit, kuid enamus müügil olevatest on 2.5. Siit ka küsimus, et nüüd 10+ aastat hiljem ehk on teada juba, et kumb mootor siis parem, vastupidavam ja lollikindlam on?

3) kas auto on ka peale neid tööaastaid ning mudavanne ikka veel väärt auto? Kas positiivsust jagub ka tänapäeva? Kuidas roostega lood on?

Kuna põhilised kommentaarid ja ülevaated olid siiski garantiiliste/liisingu autode kohta, siis erilist infot nad ei anna hetkeseisu ning 3-4 omaniku jaoks. Ehk viitsite siia väheke infot lisada, kuna ka vanad töökad DMaxid ootavad varem või hiljem ikka veel uusi omanikke :D

Ette Tänades
Tanel
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1034
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas honkomees » E Mär 18, 2019 1:53 pm

juke1983 kirjutas:...1) Miks neid nii vähe müügil on? Saan aru, et kasutajaskond väiksem, kui mõnel muul margil, kuid ikkagi tundub vähe. Kas on liiga hea auto, et müüa või on jäänud ajahamba kiuste minevikku?

2) põhiliselt on siin kommenteeritud 3.0 mootorit, kuid enamus müügil olevatest on 2.5. Siit ka küsimus, et nüüd 10+ aastat hiljem ehk on teada juba, et kumb mootor siis parem, vastupidavam ja lollikindlam on?

3) kas auto on ka peale neid tööaastaid ning mudavanne ikka veel väärt auto? Kas positiivsust jagub ka tänapäeva? Kuidas roostega lood on?
...vanad töökad DMaxid ootavad varem või hiljem ikka veel uusi omanikke :D

1. ei tea
2. mul uuena ostetud 2,5l 10 aastane ja mootoriga probleeme pole olnud, egr on paar korda saanud puhastada, see on kolvi süsteem, mitte plekksiiber.
3. Roostet olen täheldanud seal, kus on kriimud jms. Raamil on roostejäljed, tegelt peaks sellega tegelema, puhtaks, roostesurm jne aga ... No seni pole muret olnud.
4. Mina oma küll veel müüma ei kipu, seni kuni ülevatuselt läbi saab. Igatahes Sindi D-Maxi spetsid kiitsid just kuni 2012 mudelit ja pommikindlat mootorit.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
juke1983
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas juke1983 » E Mär 18, 2019 7:30 pm

1. ei tea
2. mul uuena ostetud 2,5l 10 aastane ja mootoriga probleeme pole olnud, egr on paar korda saanud puhastada, see on kolvi süsteem, mitte plekksiiber.
3. Roostet olen täheldanud seal, kus on kriimud jms. Raamil on roostejäljed, tegelt peaks sellega tegelema, puhtaks, roostesurm jne aga ... No seni pole muret olnud.
4. Mina oma küll veel müüma ei kipu, seni kuni ülevatuselt läbi saab. Igatahes Sindi D-Maxi spetsid kiitsid just kuni 2012 mudelit ja pommikindlat mootorit.


Palju sul läbisõitu selle 10a juba kogunenud on? Kas pommikindla mootori all peeti silmas 2.5L või üldiselt kuni 2012a olevaid?

Kolmene oleks muidugi võimsuse poolest eelistatum. 2.5L lahjana ei tundu?

Ehk keegi söandab ka 3.0L kohta midagi pajatada!
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas MarkM65 » T Mär 19, 2019 8:12 am

juke1983 kirjutas:
Ehk keegi söandab ka 3.0L kohta midagi pajatada!



Minul oli automaatkastiga 3,0 . Vaata sellesama lõime lehekülg 29. Seal kirjutasin ülevaate oma tööloomast 8)
Auto ise teenib jätkuvalt oma uut omanikku.
Vedurijuht.
juke1983
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas juke1983 » T Mär 19, 2019 9:13 am

MarkM65 kirjutas:
juke1983 kirjutas:
Ehk keegi söandab ka 3.0L kohta midagi pajatada!



Minul oli automaatkastiga 3,0 . Vaata sellesama lõime lehekülg 29. Seal kirjutasin ülevaate oma tööloomast 8)
Auto ise teenib jätkuvalt oma uut omanikku.


Mäletan sinu kokkuvõtvaid kirjutisi oma UUEST autost, aga olin unustanud, et kogusid ise ka juba läbisõidu sinna 200K alla. Kui ikka mootor ja käigukast sellist maksimumilähedast järelvedamist, nagu sa tegid, välja kannatas, siis vast midagi muud polegi vaja tõestada :lol:

Igatahes tundub, et mootori poolest kõlbavad mõlemad. Rooste ülemäära ei kimbuta. Automaatkast tundub kah kenasti teenivat.

Egas muud, kui peab hakkama jahti pidama, et hea hinnaga midagi leida. Ega head autot ju keegi poolmuidu ära anda taha :roll:
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1034
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas honkomees » T Mär 19, 2019 9:44 am

juke1983 kirjutas: ...
Palju sul läbisõitu selle 10a juba kogunenud on? Kas pommikindla mootori all peeti silmas 2.5L või üldiselt kuni 2012a olevaid?

Kolmene oleks muidugi võimsuse poolest eelistatum. 2.5L lahjana ei tundu?
...

Mul vähesõitnud masin, tsutt alla 200 - kasutan jahiautona, koormate vedamiseks ja asendusautona, kui pisikesed on remondis nagu praegu (krdi dpf andur).
Pommikindluse kohta ei oska täpsemalt öelda, aga peale 2012 pidi olema hellemad. Mulle jätkus 2,5l, eriti uuena tundus 6 a vana 1,6l sõiduka kõrval äkiline, praegu on 1,5l parketimaastur äkilisem aga kastika roolis tunnen end rahulikuma ja kindlamana.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas MarkM65 » T Mär 19, 2019 2:38 pm

juke1983 kirjutas: Automaatkast tundub kah kenasti teenivat.


Sellega on üks AGA. Ma olen kuulnud Eestis jutte nagu oleks tollaste Isuzude automaatkastid raskemaid haagiseid vedades purunenud. Päris mitu korda kuulsin ja alati küsisin, et kas vedades toimiti manuali järgi või lihtsalt löödi haagis konksu ja sõideti. Vastused olid alati, et lihtsalt löödi konksu ja sõideti :lol:

Manualis oli haagise vedamise kohta selgelt öeldud: raske haagise vedamisel tuleb kast lukustada 3 käigule ja mitte mingil juhul lubada kastil overdrive´i ( 4käik) kasutada. 3 käik oli vist 1:1 ülekanne. Mina niimoodi alati toimisingi ja tehnika oli tänulik. Üldse on see enne 2012 aastat mudel juhil pisut vanakooli oskusi eeldav ja kasutamisel tehnilist kaasamõtlemist vajav aparaat. Aga kui kõik mõistlikult teha ja manuali ka lugeda, siis peaks päris pommikindel asi olema.

Juhitavusega peab ettevaatlik olema: neil polnud mitte mingit stabiilsuskontrolli ja driftima minek oli aeglastel kiirustel gaasi andes ja eriti veel kohalt sööstes väga kerge tekkima. Uuemal mudelil seda probleemi enam ei ole - stabiilsuskontroll paneb käe kohe vahele.
Vedurijuht.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1034
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas honkomees » T Mär 19, 2019 3:39 pm

MarkM65 kirjutas:.... Üldse on see enne 2012 aastat mudel juhil pisut vanakooli oskusi eeldav ja kasutamisel tehnilist kaasamõtlemist vajav aparaat. Aga kui kõik mõistlikult teha ja manuali ka lugeda, siis peaks päris pommikindel asi olema.

Juhitavusega peab ettevaatlik olema: neil polnud mitte mingit stabiilsuskontrolli ja driftima minek oli aeglastel kiirustel gaasi andes ja eriti veel kohalt sööstes väga kerge tekkima. Uuemal mudelil seda probleemi enam ei ole - stabiilsuskontroll paneb käe kohe vahele.
No loomulikult on auto tehtud JUHILE, mitte harimata loomale. Ise olen uuema väikese autoga päris hädas selle stabiilsuskontrolliga, kõvasti segab sõitmist, kastikas ilma abivahenditeta on hää mõnus sõita, kiirendab ilma segavate tegevusteta.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
juke1983
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas juke1983 » T Mär 19, 2019 4:23 pm

Ah et libisemisvastane süsteem puudub :cry: Oleks eeldanud, et 2008+ autodel (üldisemalt) on see juba ikka olemas. Ai siis hakkab nalja saama! Pole eriti tagaveolistega harjunud ning kui seda süsteemi kah pole... Võibolla targem siis juba vähemvõimsam 2.5L võtta :P Nali naljaks. Süda ikka ihkab võimsamat. Eks sellega harjub ära, kui auto väheke aega juba käes olnud on.

No eks nende käigukastidega ole nagu muuga - kui ikka ettekirjutustest kinni ei pea ja valesti kasutada, siis elu õpetab. Seda enam, et automaatkast pole juba by default nii robustne kui manuaal süsteem. Aga nagu, Madis, ise ütlesid, siis tegelikult peab hästi vastu küll. Ja sina vedasid konkreetselt raskeid kärusi pikki vahemaid. Saab ainult tõdeda, et mõni isend on siis lootust saada väheke värskema käigukastiga :D Aga eeldan su jutu järgi, et seal on siis käigukangil mingi eraldi asend et ta ainult 3 esimest kasutaks?

Ah jaa. Manualid! Ehk on kellelgi veel alles omast ajast? Ja paluks mitte pakkuda seda Itaaliakeelset :twisted: Hiljem vist juba liikusid ka eesti- või inglisekeelsed ringi juba.
PS! Autot veel ei ole soetanud!
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas MarkM65 » L Mär 23, 2019 4:26 pm

Täpselt ei mäleta, aga vist oli ka sellel juba täitsa korrektses eesti keeles manual olemas. Kangil oli jah hea vanakooli jaotus: P,R,N,1,2,3,D
Vedurijuht.
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas MarkM65 » L Mär 23, 2019 4:40 pm

honkomees kirjutas: No loomulikult on auto tehtud JUHILE, mitte harimata loomale.


:lol:

Mul vanakooli kogemusest puudu ei tule: VAZ2101, VAZ2013, VAZ2121 NIVA (kutselise juhina, dispetšersõidud), AZLK2140 (kutselise juhuna dispetšersõidud), "pirukamosse" (kutselise juhina), NYSA, GAZ 52, UAZ469, ZIL131, KrAZ255, GAZ66, MAN, trobikond erinevaid sõiduatosid mida tassisin Soomes siia üheksakümnendatel ja siis hakkas juba vaikselt ABS tulema ja siis igasugused muud "kolmetähelised" juhiabid :)

Ma ise ütleks nii, et moodne tehnika koos vanakooli sissejuurdunud loodusseaduste tunnetusega annab ideaalse tulemuse. Aga eelmise generatsiooni Isuzuga tuli mul tõesti tahtmatuid drifte küll. Eks vanakooli oskused olid abiks, et sain need alati kohe kontrolli alla, aga kohati oli päris piinlik. Kaasliiklejad vaatasid nagu oleks klouni näinud :oops:
Vedurijuht.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1034
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas honkomees » L Mär 23, 2019 10:21 pm

MarkM65 kirjutas:
honkomees kirjutas: No loomulikult on auto tehtud JUHILE, mitte harimata loomale.


:lol:

Mul vanakooli kogemusest puudu ei tule: VAZ2101, ...

Ma ise ütleks nii, et moodne tehnika koos vanakooli sissejuurdunud loodusseaduste tunnetusega annab ideaalse tulemuse. ...

Mu esimene kogemus M-403 ja sealt edasi joru mossesid, nelikveolistest oli esimene uaz-452 kastikas. Aga mind häirib see ebakindlus oma uuema parketimaasturiga, kui sõidad ristmikule välja ja tahad kiirendada aga veojõukontroll pidurdab su hoopis seisma või suht olematus lumes ei lähe nelikveoline auto edasi, veojõukontroll kägistab, väljalülimine toimib aga ainult kuni 40-50 km/h, samas vana hea isuzu kastikas ilma tarkade abilisteta laseb samas rahulikult 70-80 sõita.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"

Mine “Isuzu”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline