ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: ISUZU D-MAX
Akna lüliti "probleemi" kõrvaldamine on lihtne, tuleb üks pikem ots jutti sõita mispeale mingi kondensaator saab jälle täis laetud ja aknatõstuk hakkab tööle. Pole vaja remontida asja mis remonti ei vaja !
Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
372 512 6033
D-Max Roadmap
Re: ISUZU D-MAX
Võimalik, see sõltub suhtumisest. Minul ta 40 km läbimise järel tööle ei hakanud ja sõita selleks lahtise aknaga Narva ja tagasi... no ma ei tea, minu jaoks ei ole see normaalne. Tegelikult oli Motivo omadel (Urmas, NivaNiga siin foorumis) mingi lahendus selleks leiutatud, aga ei mäleta täpselt enam. Kui kellelgi vaja, leian ehk mingi tel.nr.-i ka.111CAT kirjutas:... Pole vaja remontida asja mis remonti ei vaja !
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: ISUZU D-MAX
Lahendus arvatavasti selline, et joodad mingi lüliti otse akna mootori külge
Miks aetakse selline lihtne asi nagu aken digitaalseks?
Miks aetakse selline lihtne asi nagu aken digitaalseks?
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: ISUZU D-MAX
Tuleb ikka jälle meelde mingi venelaste ütlemine, et ära sega tehnika töötamist. Aknad kinni ja aku maha, kui on piisavalt sõidetud saad uuesti akna lahti. Ise teen akna lahti vast korra kuus kui vaja parkimispiletit haarata. Kui teil akent vaja lahti teha tossu välja laskmiseks siis kinnise aknaga jagub ühest tobist kauemaks
Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
372 512 6033
D-Max Roadmap
Re: ISUZU D-MAX
Ahoi
Oskab keegi öelda mis marki mootoriõli, vahekasti õli ja käigukasti õli peab kasutama?
Auto on Isuzu, D-Max, diisel, 3L mootor, automaatkast, 2006 versioon.
Manual on aga, pagan, Itaaliakeelne.
Oskab keegi öelda mis marki mootoriõli, vahekasti õli ja käigukasti õli peab kasutama?
Auto on Isuzu, D-Max, diisel, 3L mootor, automaatkast, 2006 versioon.
Manual on aga, pagan, Itaaliakeelne.
D-Max / kondiaur
Re: ISUZU D-MAX
Ega kellegil pole 2006 aasta d-maxi manuali pdf-ks prinditud, et kuhugi üles panna.
Või kui pdf-i pole, siis äkki kellegil cd manual alles, et saaks omale copy.
Paar kuud tagasi jõudis minuni D-max, mille mõlemad eelmised omanikud ka siin sõna võtnud
Või kui pdf-i pole, siis äkki kellegil cd manual alles, et saaks omale copy.
Paar kuud tagasi jõudis minuni D-max, mille mõlemad eelmised omanikud ka siin sõna võtnud
Re: ISUZU D-MAX
Tere
Peale mõningast uurimistööd sai suuremat sorti paaditreilerite veoks soetatud Topautost D-Max 3,0LS ATM. Lihtsalt sellel masinal on tehniliste andmete järgi hetkel saada olevatest pisipickuppidest parim võimekus ja märksa suuremad usakad jäid janukuse tõttu mängust välja. Tänaseks on veits üle 1000km autot sisse sõidetud ja aeg hakata uut hobust pisitasa tööga harjutama ehk siis käru konksu otsa riputama. Enne kui ma sinna ka tõepoolest lubatud 3t taha haagin, sooviks sissesõidu ajal tekkinud tähelepanekutele ja kahtlustele kinnitust või ümberlükkamist
1. Vabrikuõue kitsastes tingimustes ja 4H lülitusega U-pööret tehes tundus jõuülekanne pookivat. Ega sel masinal 4H režiimis jaotuskasti või mõne silla diferentsiaali ära ei blokeerita? Kas suur paaditreiler sabas ja mingi pool tonni kastis võin ikka julgelt ka kuival asfaldil ja kuival betoonil rooli põhja keerata ja manöövreid teha? Ei tahaks kogu seda koormust küll ainult tagasillale jätta ja kümneid või ka sadu kilomeetreid selliselt kulgeda.
2. Tegelikult sama küsimus 4L lülituse kohta. Situatsioon tekib tavaliselt kuskil sadamas, kus tuleb 3t haagisega slipist üles ronida ja tihti ka kohe kuiva betooni peal järsult ära keerata. 4L on paadi väljatõmbamiseks ja slipikallakust üles tiksumiseks väga mugav asi, aga näiteks LC HJ80'l kaasnes sellega ka difrite lukustus ilma juhi käest küsimata ja soovitus rooliga liiga palju mitte keerutada. Kuidas D-maxil selle asjaga on?
Jään siis vastuseid ootama, aitäh.
Peale mõningast uurimistööd sai suuremat sorti paaditreilerite veoks soetatud Topautost D-Max 3,0LS ATM. Lihtsalt sellel masinal on tehniliste andmete järgi hetkel saada olevatest pisipickuppidest parim võimekus ja märksa suuremad usakad jäid janukuse tõttu mängust välja. Tänaseks on veits üle 1000km autot sisse sõidetud ja aeg hakata uut hobust pisitasa tööga harjutama ehk siis käru konksu otsa riputama. Enne kui ma sinna ka tõepoolest lubatud 3t taha haagin, sooviks sissesõidu ajal tekkinud tähelepanekutele ja kahtlustele kinnitust või ümberlükkamist
1. Vabrikuõue kitsastes tingimustes ja 4H lülitusega U-pööret tehes tundus jõuülekanne pookivat. Ega sel masinal 4H režiimis jaotuskasti või mõne silla diferentsiaali ära ei blokeerita? Kas suur paaditreiler sabas ja mingi pool tonni kastis võin ikka julgelt ka kuival asfaldil ja kuival betoonil rooli põhja keerata ja manöövreid teha? Ei tahaks kogu seda koormust küll ainult tagasillale jätta ja kümneid või ka sadu kilomeetreid selliselt kulgeda.
2. Tegelikult sama küsimus 4L lülituse kohta. Situatsioon tekib tavaliselt kuskil sadamas, kus tuleb 3t haagisega slipist üles ronida ja tihti ka kohe kuiva betooni peal järsult ära keerata. 4L on paadi väljatõmbamiseks ja slipikallakust üles tiksumiseks väga mugav asi, aga näiteks LC HJ80'l kaasnes sellega ka difrite lukustus ilma juhi käest küsimata ja soovitus rooliga liiga palju mitte keerutada. Kuidas D-maxil selle asjaga on?
Jään siis vastuseid ootama, aitäh.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
Mu teada on kõigil pikappidel, D-Maxil kindlasti, nelikvedu sedasi, et vahekastis difrit põle ja seega on lubatud kasutada nelikvedu vaid libiseval pinnal, mitte kuival asfaldil. Soovitan lugeda masina manuaali, vähemalt minu omal on need reeglid seal kirjasMarkM65 kirjutas:... 4H lülitusega U-pööret tehes tundus jõuülekanne pookivat. Ega sel masinal 4H režiimis jaotuskasti või mõne silla diferentsiaali ära ei blokeerita?...
Ise sõidan igal võimalusel ikka tagaveoga, kui juba hakkab käes tantsima, siis vajutan 4H nuppu, no ja kui lumi stangeni siis ka 4L sisse, aga arvestades el. lülitust ja kohustuslikku seismajätmist on seda mõistlik teha varakult enne sissejäämist.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
Selge, tänan! Midagi sellist kahtlustasin ka.
Manualist tegelikult väga konkreetselt selle kohta ei leidnud. Viidati ainult sellele, et 2H on sõidumüra väikseim ja kulgemine ökonoomseim ning sestap sooviatakse nelivedu kasutada märjal asfaldil, lumes ja poris. Hoiatust, et sillad igal juhul omavahel 1:1 lukus on, ei leidu. Mul on lausa eestikeelne manual. Muidugi on tegu kasutusjuhendiga mitte workshop manualiga.
Aga jah, leidsin viite jaotuskasti difri puudumisele ka siit foorumilõimest, eestpoolt. Eks siis tuleb tegeleda nuppude näppimisega ja tagasild saab märksa rohkem vatti.
Manualist tegelikult väga konkreetselt selle kohta ei leidnud. Viidati ainult sellele, et 2H on sõidumüra väikseim ja kulgemine ökonoomseim ning sestap sooviatakse nelivedu kasutada märjal asfaldil, lumes ja poris. Hoiatust, et sillad igal juhul omavahel 1:1 lukus on, ei leidu. Mul on lausa eestikeelne manual. Muidugi on tegu kasutusjuhendiga mitte workshop manualiga.
Aga jah, leidsin viite jaotuskasti difri puudumisele ka siit foorumilõimest, eestpoolt. Eks siis tuleb tegeleda nuppude näppimisega ja tagasild saab märksa rohkem vatti.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: ISUZU D-MAX
Suurim erinevus sinu auto (ja enamike kastikate) ning LC80 (või suvalise uuema LC) vahel ongi selles, et esimesed ei oma keskdifrit, aga viimased omavad.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: ISUZU D-MAX
Olen vastust otsind küsimusele miks see nii on? Isegi uuematel hiiluxitel mis suht palju LC tehnikat kasutavad. Ühel on teisel põle. Vahelduvate teeolude korral talvel eriti tahaks neliveduga vahest kulgeda.tarmo kirjutas:Suurim erinevus sinu auto (ja enamike kastikate) ning LC80 (või suvalise uuema LC) vahel ongi selles, et esimesed ei oma keskdifrit, aga viimased omavad.
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: ISUZU D-MAX
Tõenäoliselt on siin mitu põhjust. Esiteks ilmselt hind (odavam toota nii). Teiseks robustsus, lihtsus. Ja kolmandaks võibolla traditsioonid. Mine võta kinni...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: ISUZU D-MAX
Tere
Tekkis selline küsimus seda teemat lugedes, et kas keegi on seda masinat tõstnud ja alla krutinud vähemalt 33x12,5 rehvi. Plaan on endal selline isend osta aga ei tea kas sillad ja kastid sellist rehvi kannatavad. Ette tänades.
Tekkis selline küsimus seda teemat lugedes, et kas keegi on seda masinat tõstnud ja alla krutinud vähemalt 33x12,5 rehvi. Plaan on endal selline isend osta aga ei tea kas sillad ja kastid sellist rehvi kannatavad. Ette tänades.
Re: ISUZU D-MAX
Nii. Nüüd on üle 5000km selja taga. Keskmiseks kütusekuluks, mis esimesel-teisel tuhandel läbisõidukilomeetril oli kuskil 9,3...9,0 vahemikus, sain mingil hetkel juba 8,8 ja seejärel tegin selliselt lähtepositsioonilt otsa Saaremaalt Tartusse. Tartusse jõudes oli AVG kütusekuluks juba 8,6! Sealt muidugi haakisime järgi üheksameetrise, kaheteljelise ja veits üle kahetonnise tegeliku massiga haake, lülitasime D asemel 3 režiimi ja vajutasime ilusti 90km/h@umbes2500rpm Saaremaale tagasi. Hetkelise kulu järgi otsustades oli kütusekulu sellise haagisega umbes 15l/100km. Nii et tagasi koju jõudes oli keskmine kulu kerkinud uuesti 9,3 peale. Tuleb küll öelda, et ökonoomsuse koha pealt ei ole sellele masinale mitte midagi ette heita. Jaksu oli ka küllaga.
Täna tegin siis ka uudishimust esimese tiiru metsateedel. Muljed väga positiivsed. Alajuhitavus poris 4x4 režiimil pisut häiris.
Kuulsin vahepeal ka kuulujuttu, et näiteks Navarale oleks justkui võimalik vahekasti differ tellida. Kas keegi Isuzu puhul on kunagi midagi sellisest lisast kuulnud? Muud ei midagi, kui et jätkuvalt teeb muret 2...3 tonniste ja suure tuuletakistusega haagiste lohistamine saarelt Lätti, Leetu, Rootsi ja Soome. Annaks osa tagasilla vaevast esiotsale pureda kui saaks.
Täna tegin siis ka uudishimust esimese tiiru metsateedel. Muljed väga positiivsed. Alajuhitavus poris 4x4 režiimil pisut häiris.
Kuulsin vahepeal ka kuulujuttu, et näiteks Navarale oleks justkui võimalik vahekasti differ tellida. Kas keegi Isuzu puhul on kunagi midagi sellisest lisast kuulnud? Muud ei midagi, kui et jätkuvalt teeb muret 2...3 tonniste ja suure tuuletakistusega haagiste lohistamine saarelt Lätti, Leetu, Rootsi ja Soome. Annaks osa tagasilla vaevast esiotsale pureda kui saaks.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: ISUZU D-MAX
Terv
Oskab keegi anda nõu kust hankida D-maxile aut.kasti filtrit JapKor´ist , Japanpartsist küsitud, kust muidu olen vajalikke juppe saanud, Renneksisse kah helistasin sealt vastati, et pole kunagi neil sellist asja olnud ning pole kunagi ka vahetanud , on see filter üldse vahetatav ja kui on siis järsku keegi oskab mõnda kohta välja pakkuda kust mõistliku summa eest selline asjandus lunastada võimalik?
Oskab keegi anda nõu kust hankida D-maxile aut.kasti filtrit JapKor´ist , Japanpartsist küsitud, kust muidu olen vajalikke juppe saanud, Renneksisse kah helistasin sealt vastati, et pole kunagi neil sellist asja olnud ning pole kunagi ka vahetanud , on see filter üldse vahetatav ja kui on siis järsku keegi oskab mõnda kohta välja pakkuda kust mõistliku summa eest selline asjandus lunastada võimalik?