ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
ISUZU D-MAX
Kas on D-MAX kastika koha pealt kellelgi mingit kogemust või on headest/vigadest kuskilt mujalt midagi kulnud?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Auto müüjaks Renneks (minu kunagised kliendid) ja sai Motorexi lõpus nendega törts juttu puhutud. Pärast GM -st välja ostmist on asi tõsiselt käsile võetud ja ka juhi töökoha mugavusele kõvasti tähelepanu pööratud. Vesoskeemi lülitused käivad nupust ja servo mootoritega.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Isuzuga käidud proovisõidul. Mulje oli hea selle hinnaklassi kohta. Hiluxist (102hj...höhö) rohkem jõudu ja samuti ka maanteel stabiilsem. Paremini käitus ka Navarast maanteel ja kruusateel. Kuigi Nissani mootor on oma klassi võimsaim, aga selle eest 4 ukselise mudeli puhul pea 90K rohkem maksta sama varustuse juures ei pane siiski veel Nissanit eelise ette. Mootor on Isuzu enda otsepritsega diisel, hammasratasülekandega gaasijaotusmehanismile. 3L turbolaadijaga mootor väänas suht mõistlikult masinat edasi ja samuti jättis hea mulje manuaalkast, mille käiguvahetus oli kerge ja mõnus. Isuzu'l peaks olema Chevroletiga (Colorado vist) sama veermik, mis on kasutusel ka H3 juures kui nüüd lääne foorumeid ja portaale uskuda. Selle raha eest kindlasti üks arvestatav tegija. Ka järelhooldus ei ole kallis, 100 000km peale oli hooldusvälpade kulu 10 000eek, mis on odav. Samuti ei ole ka kasko tappev, 15000eek aastas. Kui numbritega mängida, siis väga ohtlik konkurent kõigile meie turul, kes topeltkabiiniga kastikat pakuvad. Tarneajad mõistlikud kuni 8 nädalat, vastupidiselt 6-12 kuud Hiluxile. Septembris peaks küll uus Hiluxi võimsam mudel välja tulema, ootused on suured igal pool maailmas, aga tarneprobleemid jäävad endiselt. No ja Mitsubishi ... sellega ma isegi ei vaevunud mitte proovisõitu tegema, kuna I - istumise asend oli mulle kui pikale inimesele jube ebamugav ja II - no andke andeks, disainilt mänguautot meenutav maastur ei kutsu kohe kuidagi ostma.
EDIT: üks oluline nüanss veel. Isuzuga on lubatud vedada 3 Tonnist haagist, mida keegi teine kastikatest ei paku. Samuti oli raami ehitus väga tugeva ja ilusa ehitusega, isegi kui tahta autot tõsisemale sõidule viia või panssareid ehitada või vintse installida.
Siin ka siis USA turu venna üks pilt:
EDIT: üks oluline nüanss veel. Isuzuga on lubatud vedada 3 Tonnist haagist, mida keegi teine kastikatest ei paku. Samuti oli raami ehitus väga tugeva ja ilusa ehitusega, isegi kui tahta autot tõsisemale sõidule viia või panssareid ehitada või vintse installida.
Siin ka siis USA turu venna üks pilt:
+372 5028488
Ise õnnelik D-MAXI omanik. Autol siis 3L TD ja automaat kast. Autot omanud paar kuud ning läbisõit hetkel 10000 km. Siiani pole probleeme esinenud. Maastiku suutlikust ei oska hinnata, kuna pole enne maasturit omanud. Sõitmas käidud Männikul ning seal võttis kõik tõusud probleemideta. Sildade lülitamine käib nupust ning seda võid teha sõidu ajal kiirusel kuni 100km/h. Aeglusti lülitamiseks peab seisma jääma. Väidetavalt on nii ees- kui tagasillas LSD, seda ei oska kahjuks ise kommenteerida, kuna tootja kodukalt seda välja ei loe. D-MAXI kasuks sai otsustatud lihtsal põhjusel hind, tarne aeg, automaat kast ja mugavusvarustus. Nagu siin juba mainitud tuleb mõnda autot oodata pool aastat ning sellesse ritta kuulub ka NISSAN. TOYOTA 70KW mootor jääb selgelt väikseks. FORDI ja MAZDAT ei vaadanud üldse ning uus MITSU kohe mitte ei meeldi.
EDIT: tootja leht http://www.isuzu.co.jp/world/product/dmax/index.html
EDIT: tootja leht http://www.isuzu.co.jp/world/product/dmax/index.html
seda usun. Ühes kuulutuses rääkisid nad üldse elektroonilistest lukkudest.jr kirjutas:Uurides seda LSD juttu vähe tõsisemalt, selgus et tüssutavad esinduses. Ikkagi ainult taga on LSD lukk. Kui keegi selle väite ümberlükkab, siis ta võiks seda teha.
EDIT: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
selles kuulutuses siis selline jutt:
roolivõimendi, kesklukustus, turvapadi, elektrilised akende tõstukid, kaitserauad taga, immobilisaator, elektrooniline diferentsiaali lukusti, reguleeritav roolisammas, suverehvid, udutuled (tagumised), karterikaitse, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, lisapidurituli, tekstiilpolster, tagaklaasi soojendus, jalamatid (tekstiilist), elektriliselt lülitatav 4x4 vedu +aeglusti,raadiovalmidus,garantii 3 aastat.
Aga muidu kõlbab sõita küll.
Jutt üpriski õige ju, kuna 4wd lülitus toimub armatuuris oleva nupuga elektrooniliselt. Kuna 4wd võib sisse lülitada kuni 100km/h kiirusel, eeldaks esisilla kardaanide vedama panemiseks kuskil vahekastis mingi siduri olemasolu vms. HUBe sellel masinal nagu ei paista...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Äkkionmiski vaakumiga lülitus,mida elektriga juhitakse?boob kirjutas:Jutt üpriski õige ju, kuna 4wd lülitus toimub armatuuris oleva nupuga elektrooniliselt. Kuna 4wd võib sisse lülitada kuni 100km/h kiirusel, eeldaks esisilla kardaanide vedama panemiseks kuskil vahekastis mingi siduri olemasolu vms. HUBe sellel masinal nagu ei paista...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ilmselt olen väga loll aga mis see HUB on? Ja veel sildade lülitus pidavat olema miskiste servo mootoritega??? Kui ronida põhja alla siis on seal näha hunnik juhtmeid ning korpust/korpuseid, kus on eeldatavad mootorid.
Tegelt ma ei te eriti millest ma hetkel räägin. Aga siiski kui seistes vajutada 4 vedu siis on kuulda el mootorite häält, ning kui lülitada aeglusti, siis on kuulda suuremat häält ja lõpus miskit väiksemat kolksu, nagu miskine matallist asi läks oma kohale. Kas aeglusti on lihtsalt teine peaülekanne, mis el mootoriga siis teise asemele pannakse?
EDIT: HUB on esirattal need pööratavad "nupud", millega lukustatakse veovõll?
On nii?
Tegelt ma ei te eriti millest ma hetkel räägin. Aga siiski kui seistes vajutada 4 vedu siis on kuulda el mootorite häält, ning kui lülitada aeglusti, siis on kuulda suuremat häält ja lõpus miskit väiksemat kolksu, nagu miskine matallist asi läks oma kohale. Kas aeglusti on lihtsalt teine peaülekanne, mis el mootoriga siis teise asemele pannakse?
EDIT: HUB on esirattal need pööratavad "nupud", millega lukustatakse veovõll?
On nii?
Jah on küll nii, need on need nupud
Aga...kuidas sul kiire nelivedu rakendub? Ise proovisõitu tehes võisid küll sõidu ajal nuppu vajutada, tuli jäi armatuuris vilkuma ja nelivedu rakendus siiski alles siis kui seisma täielikult jäid. Seega tundub, et hubideks on tavalised automaat-mehaanilised rummulukud.
Ja vahekasti juhitakse jah servodega.
Aga...kuidas sul kiire nelivedu rakendub? Ise proovisõitu tehes võisid küll sõidu ajal nuppu vajutada, tuli jäi armatuuris vilkuma ja nelivedu rakendus siiski alles siis kui seisma täielikult jäid. Seega tundub, et hubideks on tavalised automaat-mehaanilised rummulukud.
Ja vahekasti juhitakse jah servodega.
+372 5028488
Korraks vilgub ja siis jääb põlema. Ikka sõidu ajal lülitab neliveo järgi või siis maha.jr kirjutas:Jah on küll nii, need on need nupud
Aga...kuidas sul kiire nelivedu rakendub? Ise proovisõitu tehes võisid küll sõidu ajal nuppu vajutada, tuli jäi armatuuris vilkuma ja nelivedu rakendus siiski alles siis kui seisma täielikult jäid. Seega tundub, et hubideks on tavalised automaat-mehaanilised rummulukud.
Ja vahekasti juhitakse jah servodega.
ISUZU D-MAX
Tere ja jõudu.
Olen oma elu esimeses foorumis ja suhteliselt . Oman järgmist aparaati: Isuzu D-max 3,0 TD Intercooler Space Cab Aut. Sn. ~23000 km.
Siiani väga rahul, kuigi turnimise laeks on püdelas liivas uitamine ja pisema jõe ületus. Kes D-Max'st huvitatud, leiab infot Autolehest nr.201 (12/2006), Hobiklubist nr.1 (6) 2006 või netist : www.isuzu.co.uk , www.isuzu.net.my
Kui keegi tahab selle auto teemal suhelda (eriti D-Maxi omanikud), olen valmis. Nimi on Uku ja asukoht tavaliselt Tallinn.
Olen oma elu esimeses foorumis ja suhteliselt . Oman järgmist aparaati: Isuzu D-max 3,0 TD Intercooler Space Cab Aut. Sn. ~23000 km.
Siiani väga rahul, kuigi turnimise laeks on püdelas liivas uitamine ja pisema jõe ületus. Kes D-Max'st huvitatud, leiab infot Autolehest nr.201 (12/2006), Hobiklubist nr.1 (6) 2006 või netist : www.isuzu.co.uk , www.isuzu.net.my
Kui keegi tahab selle auto teemal suhelda (eriti D-Maxi omanikud), olen valmis. Nimi on Uku ja asukoht tavaliselt Tallinn.
Viimati muutis 414 AVM, P Jaan 21, 2007 5:18 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: ISUZU D-MAX
sinu auto nr on vist 414 (järeldan sinu kasutajanimest)? Selle autoga tehtigi vist Hobiklubi test?414 AVM kirjutas:Tere ja jõudu.
Olen oma elu esimeses foorumis ja suhteliselt . Oman järgmist aparaati: Isuzu D-max 3,0 TD Intercooler Space Cab Aut. Sn. ~23000 km.
Siiani väga rahul, kuigi turnimise laeks on püdelas liivas uitamine ja pisema jõe ületus. Kes D-Max'st huvitatud, leiab infot Autolehest nr.201 (12/2006), Hobiklubist nr.1 (6) 2006 või netist : www.isuzu.co.uk, www.isuzu.net.my
Kui keegi tahab selle auto teemal suhelda (eriti D-Maxi omanikud), olen valmis. Nimi on Uku ja asukoht tavaliselt Tallinn.