ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
Ja üks esimesi asjalikke broshüüre D-Maxi kohta.
http://isuzu.net.my/download/brochure.pdf
Ja küsimus praegustele D-Maxi omanikele. Kas Teile hooldusraamat on Renneksi poolt antud?
http://isuzu.net.my/download/brochure.pdf
Ja küsimus praegustele D-Maxi omanikele. Kas Teile hooldusraamat on Renneksi poolt antud?
+372 5028488
Hooldusraamat olemas ja hoolduski tehtud, ainult, et nii antud raamat, kui ka manual Itaalia keeles. Nii ei saa aru, kas hooldatud on seda, mida manual ütleb või ei. Ma olen seda Lauri Tammik'ule (Renneksi juhataja) korduvalt meelde tuletanud ja korduvalt lubadusi saanud. Siit üleskutse - pöördume tarbijakaitsesse ja/või keeleinspektsiooni. Kui mees ei suuda inglise keelseid manuale hankida, siis tehku eestikeelsed.jr kirjutas:Ja üks esimesi asjalikke broshüüre D-Maxi kohta.
http://isuzu.net.my/download/brochure.pdf
Ja küsimus praegustele D-Maxi omanikele. Kas Teile hooldusraamat on Renneksi poolt antud?
Ise mõõdan samuti täispaak põhimõttel. Kõige suurem kulu, mis olen saanud on 11,8. See siis koos kondiga ning auto treilaga. Tavaline on kusagil 10,5 l/100km. Tegu siis 3,0TD automaadiga. Üldiselt on tegu üli eko autoga.414 AVM kirjutas:Mõõtsin auto janusust. Paakki mahtus 48 liitrit ja odomeeter näitas 444 km. On see võimalik - 10,81 l/100km. Valdavas enamuses sõidetud linnas ja mul on selline tubli tuukri jalg. See on mu esimene auto (olnud neid üle tosina), mille janu tehase antud piiridesse mahub.
USA sugulane. http://autos.msn.com/research/vip/overv ... odel=Truck
Chevrolet Colorado 1:1414 AVM kirjutas:USA sugulane. http://autos.msn.com/research/vip/overv ... odel=Truck
+372 5028488
ja kui keegi tahab osta siis http://www.vikingmotors.ee/jr kirjutas:Chevrolet Colorado 1:1414 AVM kirjutas:USA sugulane. http://autos.msn.com/research/vip/overv ... odel=Truck
kuid tüüpiliselt Ameeriklastele on valikus ainult bensukad
Tegelt vaevab mind seoses Renneksiga veel üks asi. Nad justkui oleks Isuzu tehase esindaja siin? Sobrades selles Itaaliakeelses raamatus on näha piltidelt ka tehase poolt paigaltatud püsikiiruse hoidjat ning samuti ka raadiot. Miks neid kül meil siin pole võimalik tellida? Mina lasin cc eraldi siin installida.
Ja veel selline asi. http://www.isuzu.co.uk/rodeo/Rodeo%203.0MT%20PPP.pdf
Rääkisin inglise keelsetest manualidest just Lauri Tammikuga. Mees ütles, et tegeleb asjaga, laseb Engelsmannide juurest saata jne. Mainisin ka seda, et 4x4.ee-s ollakse Renneksi vastu suht mürgised. Sain lubaduse, et ühe kuu jooksul on materjalid kohal.
Kui kuu jooksul midagi ei toimu, tuleb Renneksisse ühiskülastus teha.
Kui kuu jooksul midagi ei toimu, tuleb Renneksisse ühiskülastus teha.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas see Renneks on ainuke Isuzu esindaja Eestis?
Tartus ei müü keegi?
Käisin täna nende suur-sõjamäe esinduses, et prooviks-katsuks ka autot, aga kuna ainult 1 müüja oli, kes parajasti ostusoovi vormistas, siis ei jõudnudki ära oodata. Suhteliselt põlveotsas teenindus tundub kahjuks (veel). Margi suhtes kindlasti tänamatu, mis oleks paremat teenindust väärt.
Tartus ei müü keegi?
Käisin täna nende suur-sõjamäe esinduses, et prooviks-katsuks ka autot, aga kuna ainult 1 müüja oli, kes parajasti ostusoovi vormistas, siis ei jõudnudki ära oodata. Suhteliselt põlveotsas teenindus tundub kahjuks (veel). Margi suhtes kindlasti tänamatu, mis oleks paremat teenindust väärt.
Käisin täna Klooga end. sõjaväelinnakuga tutvumas ja tekkis küsimus: miks neliveoga otse sõites kulgeb auto rahulikult, kuid rattaid välja pöörates hakkab gaasi andes hirmus rabelemine? Tunne on selline, nagu sisemine ratas taoks tühja. Lähen homme proovin sellisel pinnasel, kus jäljed selgelt maha jäävad.jr kirjutas:Uurides seda LSD juttu vähe tõsisemalt, selgus et tüssutavad esinduses. Ikkagi ainult taga on LSD lukk. Kui keegi selle väite ümberlükkab, siis ta võiks seda teha.