ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
Tere!
Minu jaoks oli ultse ime kui sain auto kätte, manuali suhtes öldi trukitakse kui on valmis saab kätte. Aga kutuse filtri suhtes 45000 labi joks siis ales esimene kutuse filtri vahetus?! Minu jaoks on rusika regel iga 10000 tuhande pärast õlid filtrid vahetuse kõik, saan aru ued tehnologiad ja kõik, no mina ei usu ijalgi ett kutuse filter eriti meie kutusega jokseb 45000 versta. Sellel autol esimene õli ja filtri vahetus on 15000, õhu filter 30000. Okei pärast talve õhu filter veel kanatab mite vahetust aga pärast suve kindel värk vahetus.
Minu jaoks oli ultse ime kui sain auto kätte, manuali suhtes öldi trukitakse kui on valmis saab kätte. Aga kutuse filtri suhtes 45000 labi joks siis ales esimene kutuse filtri vahetus?! Minu jaoks on rusika regel iga 10000 tuhande pärast õlid filtrid vahetuse kõik, saan aru ued tehnologiad ja kõik, no mina ei usu ijalgi ett kutuse filter eriti meie kutusega jokseb 45000 versta. Sellel autol esimene õli ja filtri vahetus on 15000, õhu filter 30000. Okei pärast talve õhu filter veel kanatab mite vahetust aga pärast suve kindel värk vahetus.
Lugupidamisega,
Aleksei
Hyundai Terrcan - kodus
Isizu D-Max - tööl
Hyndai Santa fe - asendus
Aleksei
Hyundai Terrcan - kodus
Isizu D-Max - tööl
Hyndai Santa fe - asendus
Küsimus veel, kulmalt panen käim kapoti alt on selised häled esimet korda lausa ehmatasin. Lugesin netis et pidi normalne olema. Ja veel kuidagi kaua soojaks läheb. Mul on veel H-1 kaubik 2,5 motor too kuul kiremini soojak läheb.
Lugupidamisega,
Aleksei
Hyundai Terrcan - kodus
Isizu D-Max - tööl
Hyndai Santa fe - asendus
Aleksei
Hyundai Terrcan - kodus
Isizu D-Max - tööl
Hyndai Santa fe - asendus
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
nii neh, mul praegu vene küttega ca 40 spidol ja varsti siis läheb filtri vahetuseks, siiani on iga ilmaga küte filtrist veel läbi tulnud ...Dealvi kirjutas:... Aga kutuse filtri suhtes 45000 labi joks siis ales esimene kutuse filtri vahetus?! ...no mina ei usu ijalgi ett kutuse filter eriti meie kutusega jokseb 45000 versta. ...
õli ja õhufiltri kohapealt on jah nii nagu ütlesid, lisaks ka salongifilter 30 000 pealt, esinduse omad salongifiltrit tahavad veel tihedamini vahetada, pidi hallitama ehk elama hakkama meie kliimas
Tere!
Peale köigi eelsüüteküünalde vahetust on käivitamine nagu tavaliselt, normaalne ja törgeteta, nagu olemagi peab.
Kusjuures teeninduses saavad köik leti taga aru , et tulebki köik korraga vahetada, a tehas oma garantiitingimustega nöuab muud. Ka see on arusaadav, a see on nende probleem.
Hooldusest:
Kui nüüd vaadata hooldusraamatus olevaid õlivahetusvälpu ja kapoti all olevat "birkat", siis nende õlivahetusvälpade kilometraaz on erinev ...
Vähemalt 2,5TD.
Minu autol vahetati 45000km hoolduses ära kõik õlid. Peale seda oli käiguvahetus kõike muud kui normaalne. Peale proovisõite ja tehasepäringuid oli tulemuseks see, et vahetati kasti õli uue vastu, veelgi vedelam siis. Sama probleem on esinenud ntx. uutel Suzuki Grand Vitaradel, kus tehase kastiõlide vahetusel muutub käiguvahetus raskeks, aitas samamoodi uus õlivahetus veelgi parema vastu. Minu autol oli eriti raske käike alla vahetada, et mootorpidurit kasutada.
Lugupidamisega, Janis.
Peale köigi eelsüüteküünalde vahetust on käivitamine nagu tavaliselt, normaalne ja törgeteta, nagu olemagi peab.
Kusjuures teeninduses saavad köik leti taga aru , et tulebki köik korraga vahetada, a tehas oma garantiitingimustega nöuab muud. Ka see on arusaadav, a see on nende probleem.
Hooldusest:
Kui nüüd vaadata hooldusraamatus olevaid õlivahetusvälpu ja kapoti all olevat "birkat", siis nende õlivahetusvälpade kilometraaz on erinev ...
Vähemalt 2,5TD.
Minu autol vahetati 45000km hoolduses ära kõik õlid. Peale seda oli käiguvahetus kõike muud kui normaalne. Peale proovisõite ja tehasepäringuid oli tulemuseks see, et vahetati kasti õli uue vastu, veelgi vedelam siis. Sama probleem on esinenud ntx. uutel Suzuki Grand Vitaradel, kus tehase kastiõlide vahetusel muutub käiguvahetus raskeks, aitas samamoodi uus õlivahetus veelgi parema vastu. Minu autol oli eriti raske käike alla vahetada, et mootorpidurit kasutada.
Lugupidamisega, Janis.
Tere jälle üle pika aja.
On küll jah 45 000-nde pealt esimene vahetus. Aga filtri kestmine sõltub ka sellest, kust Sa seda kütust ostad! Kui nt. Statoilist, siis kõik hästi, kui aga kuskilt nurgatagusest, siis on teine lugu. Keegi kodanik kallas Suusu paaki miskist traaleri jaoks mõeldud möginat, lasi mootori kotti ja suutis isegi garantii alla asja sebida, aga see oli kindlasti pigem erand kui reegel.Dealvi kirjutas:Tere!
...Aga kutuse filtri suhtes 45000 labi joks siis ales esimene kutuse filtri vahetus?!
Aga ära usu ega arva, selle on tootja Sinu eest ära teinud. Ja ära ise midagi moderniseerima hakka, see võib garantii ohtu seadaDealvi kirjutas:Minu jaoks on rusika regel iga 10000 tuhande pärast õlid filtrid vahetuse kõik, saan aru ued tehnologiad ja kõik, no mina ei usu ijalgi ett kutuse filter eriti meie kutusega jokseb 45000 versta. Sellel autol esimene õli ja filtri vahetus on 15000, õhu filter 30000. Okei pärast talve õhu filter veel kanatab mite vahetust aga pärast suve kindel värk vahetus.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
vene küttega (Surgutneftegaz) funkab normaalselt, pole 40 peal veel kordagi ka veetulukest põlema löönud, kui kusagil keset Eestimaad on paak tühjaks saanud, siis olen ka norra riigifirmat nuumanud.414 AVM kirjutas:... Aga filtri kestmine sõltub ka sellest, kust Sa seda kütust ostad! Kui nt. Statoilist, siis kõik hästi, kui aga kuskilt nurgatagusest, siis on teine lugu...
Täna ommukupoolikul vahetati Topis kõik neli küünalt välja, no ei soostunud enam üldse käivituma.
Ja õhtupoolikul vahetati ettevõtmises nimega "Viimsi kumm" välja kõik neli rehvi. Alla tulid BFG All Terrain'id, 99 raha + käive tüki eest (pole vist väga ülemakstud?). Näevad üsnagi popid välja ja putsukarva võrra jäi ruumigi ratta ja tiiva vahele .
Ja õhtupoolikul vahetati ettevõtmises nimega "Viimsi kumm" välja kõik neli rehvi. Alla tulid BFG All Terrain'id, 99 raha + käive tüki eest (pole vist väga ülemakstud?). Näevad üsnagi popid välja ja putsukarva võrra jäi ruumigi ratta ja tiiva vahele .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
- Asukoht: Rapla lähedal
- Kontakt:
Tere414 AVM kirjutas:Täna ommukupoolikul vahetati Topis kõik neli küünalt välja, no ei soostunud enam üldse käivituma.
Ja õhtupoolikul vahetati ettevõtmises nimega "Viimsi kumm" välja kõik neli rehvi. Alla tulid BFG All Terrain'id, 99 raha + käive tüki eest (pole vist väga ülemakstud?). Näevad üsnagi popid välja ja putsukarva võrra jäi ruumigi ratta ja tiiva vahele .
Mis mõõdus revhvid alla said, mul endal 245/75 R16, on siis tiba kõrgemad kui originaalis (245/70).
Olen mõelnud, kas kannatab veel kõrgemaid, ilma probeemideta, alla panna. Ilma, et oleks vaja autot tõsta.
Edu
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
235/85, ehk 32 mm kõrgemad kui Sul. Aga ega rohkem enam välja ei meelita ka vist. Puudu ei tule mitte kõrgusest, vaid laiusest - rehv hakkab keerates vastu eesmise koopa porilapatsi kinnitust nühkima.2K kirjutas:Mis mõõdus revhvid alla said, mul endal 245/75 R16, on siis tiba kõrgemad kui originaalis (245/70).
Olen mõelnud, kas kannatab veel kõrgemaid, ilma probeemideta, alla panna. Ilma, et oleks vaja autot tõsta.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Laienditel ma küll mõtet ei näe - mida laiem rehv, seda väiksema läbimõõduga tuleb võtta, muidu hakkavad liiga agressiivselt kurvis koopaid sügama.Dealvi kirjutas:Tere!
Tahaks endal 15 originalid välja vahetada, aki kegi tahab mis arvate? on selline võimalus. Aga kui laendi panna?
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Küünaldest ja filtritest veel niipalju, et reeglina tuleb iga 15000 km järel uus küttefilter ja näiteks tolmustes oludes lausa kaks korda õhufiltrit vahetatud.
Nende filtrite puhul järgin olusid mitte hooldevälpa. Eelsüüteküünlaid pole veel kordagi vahetatud ( läbisõit 230 000 km ) . Harva läheb neid muidugi ka tarvis kuna eber teeb oma töö korralikult !
Nende filtrite puhul järgin olusid mitte hooldevälpa. Eelsüüteküünlaid pole veel kordagi vahetatud ( läbisõit 230 000 km ) . Harva läheb neid muidugi ka tarvis kuna eber teeb oma töö korralikult !
Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
372 512 6033
D-Max Roadmap