trooper sööb õli
Moderaatorid: Landy, Moderators
trooper sööb õli
Tere.
Autoks 2.8 td 74kw. Doonoriga on ära vahetatud turbo, pimedaks tehtud EGR ja eemaldatud kõik diislit pärssivad lisavidinad.
Peale turbo vahetust läks asi paremaks, ei suitsenud enam ning justkui õli ka ei kadunud...aga. Käivitades viskab ikka suures koguses sinakas-musta suitsu välja, sõites 1-2km suitsemine lakkab ning alles ülemiste pöörete tipul viskab natukese musta (mis on vist normaalne). Nüüd, sõites ära 300km mööda maanteed, langes õlitase alla miinimumi. Sõidu ajal suitsemist ei tähelda, pööretel 2500rpm on õlirõhk näidiku järgi 1.5-1.7
Keeruline jutt aga milles võiks viga olla?
Autoks 2.8 td 74kw. Doonoriga on ära vahetatud turbo, pimedaks tehtud EGR ja eemaldatud kõik diislit pärssivad lisavidinad.
Peale turbo vahetust läks asi paremaks, ei suitsenud enam ning justkui õli ka ei kadunud...aga. Käivitades viskab ikka suures koguses sinakas-musta suitsu välja, sõites 1-2km suitsemine lakkab ning alles ülemiste pöörete tipul viskab natukese musta (mis on vist normaalne). Nüüd, sõites ära 300km mööda maanteed, langes õlitase alla miinimumi. Sõidu ajal suitsemist ei tähelda, pööretel 2500rpm on õlirõhk näidiku järgi 1.5-1.7
Keeruline jutt aga milles võiks viga olla?
See on esimene vihje kivistund sääre tihenditele Muidugi ei saa ka kindel olla doonori turbos.Karteri tuulutus mängib ka mingil määral rolli.veiki kirjutas:Ega vist ennem teada saa kui tuleb pada lahti kiskuda
Kummaline on just see, et kui käima panna viskab suure suitsu pilve tagant välja, justkui vajuks õli silindrisse vms...muidu ei suitse.
hakkab see kilukarp vaikselt juba üle viskama...
Sai endale sebitud rõhukell ning turbo justkui tööd ei teekski. Madalal otsal puhub kusagil 0-0.2 bar, pööretel 3-3500 viskab umbes 0.7-08 bar. Seistes tuure andes näidik ainult kergelt liikus...
Külma koja poole pealt sisse vaadates on kerge õliloik, intercooler kah seest kergelt õline. Samas lõtkud näpu järgi on OK.
Nüüd siis ei teagi enam mida teha.
Proovida karteri tuulutus nö. alla viia, manuaalselt rõhku juurde keerata ja loota, et õli ei võta enam?
Ära lasta remontida?
Või siis lammarist kasutatud jubin tuua?
Uut ei ole mõtet 12k eest osta...
Külma koja poole pealt sisse vaadates on kerge õliloik, intercooler kah seest kergelt õline. Samas lõtkud näpu järgi on OK.
Nüüd siis ei teagi enam mida teha.
Proovida karteri tuulutus nö. alla viia, manuaalselt rõhku juurde keerata ja loota, et õli ei võta enam?
Ära lasta remontida?
Või siis lammarist kasutatud jubin tuua?
Uut ei ole mõtet 12k eest osta...
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Vaidlen vastu. Kunagi oli mul üks diisel ford. See rüüpas liitri õli 50 km kohta ja viga oli klapisäärtes. Olid täiesti kivistunud ja osaliselt ka laiali lagunenud.jr kirjutas: Klapisääred ei söö elu sees nii kiirelt nii palju õli.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888