trooper sööb õli

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
veiki
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Nov 29, 2010 12:17 pm

trooper sööb õli

Postitus Postitas veiki »

Tere.
Autoks 2.8 td 74kw. Doonoriga on ära vahetatud turbo, pimedaks tehtud EGR ja eemaldatud kõik diislit pärssivad lisavidinad.
Peale turbo vahetust läks asi paremaks, ei suitsenud enam ning justkui õli ka ei kadunud...aga. Käivitades viskab ikka suures koguses sinakas-musta suitsu välja, sõites 1-2km suitsemine lakkab ning alles ülemiste pöörete tipul viskab natukese musta (mis on vist normaalne). Nüüd, sõites ära 300km mööda maanteed, langes õlitase alla miinimumi. Sõidu ajal suitsemist ei tähelda, pööretel 2500rpm on õlirõhk näidiku järgi 1.5-1.7
Keeruline jutt aga milles võiks viga olla? :D
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 551
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Klapisääre tihendid,kolvigrupp kulunud.Ükski asi pole igavene :roll:
veiki
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Nov 29, 2010 12:17 pm

Postitus Postitas veiki »

Ise kahtlustan ka sääre tihendeid. Kolbide kulumist ei usu, -5 kraadiga läheb ilma eelsüüteta momentaalselt käima, hõreda mootoriga seda ei juhtuks. Aga kas on võimalik, et kui klapisääre tihendid läbi siis põletab 3l õli 300km peale ära? :?:

Tänud!
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Surverõngad võivad ju OK olla, aga õlirõngad võivad kinni, puruks või kulunud olla. Siis on see õlikulu normaalne, kui turbo tõesti korras on. Klapisääred ei söö elu sees nii kiirelt nii palju õli.
+372 5028488
veiki
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Nov 29, 2010 12:17 pm

Postitus Postitas veiki »

Ega vist ennem teada saa kui tuleb pada lahti kiskuda 8)
Kummaline on just see, et kui käima panna viskab suure suitsu pilve tagant välja, justkui vajuks õli silindrisse vms...muidu ei suitse.
hakkab see kilukarp vaikselt juba üle viskama...
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 551
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

veiki kirjutas:Ega vist ennem teada saa kui tuleb pada lahti kiskuda 8)
Kummaline on just see, et kui käima panna viskab suure suitsu pilve tagant välja, justkui vajuks õli silindrisse vms...muidu ei suitse.
hakkab see kilukarp vaikselt juba üle viskama...
See on esimene vihje kivistund sääre tihenditele :wink: Muidugi ei saa ka kindel olla doonori turbos.Karteri tuulutus mängib ka mingil määral rolli.
veiki
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Nov 29, 2010 12:17 pm

Postitus Postitas veiki »

Kuidas muidu kõige õigem oleks kontrollida turbo korrasolekut? Näpuga katsudes olid lõtkud minimaalsed ja labad korralikud.
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 551
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas laurz »

Risti lõtk peab olema.Piki lõtku mitte.Siis on turbo OK.
veiki
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Nov 29, 2010 12:17 pm

Postitus Postitas veiki »

Sai endale sebitud rõhukell ning turbo justkui tööd ei teekski. Madalal otsal puhub kusagil 0-0.2 bar, pööretel 3-3500 viskab umbes 0.7-08 bar. Seistes tuure andes näidik ainult kergelt liikus...
Külma koja poole pealt sisse vaadates on kerge õliloik, intercooler kah seest kergelt õline. Samas lõtkud näpu järgi on OK.
Nüüd siis ei teagi enam mida teha. :?
Proovida karteri tuulutus nö. alla viia, manuaalselt rõhku juurde keerata ja loota, et õli ei võta enam? :D
Ära lasta remontida?
Või siis lammarist kasutatud jubin tuua?
Uut ei ole mõtet 12k eest osta...
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Üle 0,8 bari ei annagi stockis välja.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
veiki
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Nov 29, 2010 12:17 pm

Postitus Postitas veiki »

Aga kas see on normaalne, et see 0.8 tuleb alles 3500 pöörde peal?
Masuudikas võiks ikka madalal pöördel liikuda :)
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Turbo hakkab siis korralikult puhuma kui konel koormus järgi. Toyota 2,4td hakkas ca 2500+ pealt magusalt puhuma.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
veiki
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: E Nov 29, 2010 12:17 pm

Postitus Postitas veiki »

ehk siis see on OK?
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 977
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Postitus Postitas uppund kana »

jr kirjutas: Klapisääred ei söö elu sees nii kiirelt nii palju õli.
Vaidlen vastu. Kunagi oli mul üks diisel ford. See rüüpas liitri õli 50 km kohta ja viga oli klapisäärtes. Olid täiesti kivistunud ja osaliselt ka laiali lagunenud.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Vasta

Mine “Isuzu”