ISUZU TROOPER v/s NISSAN PATROL
Moderaatorid: Landy, Moderators
ISUZU TROOPER v/s NISSAN PATROL
Tere kõigile. Plaanis väike projekt ja kaadervärgi doonoriks jäid esialgu silma Isuzu Trooper (85-89) ja Nissan Patrol (81-87). Oskab ehk keegi öelda nende masinate sildade laiuse/rööpe ning ehk mõni sõna üldist aparaatide võrdlust.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ehk saad siit abi:
http://www.itog.com/
http://www.automotive.com/used-cars/spe ... u/trooper/
http://www.isuzu-trooper-club.de/isuzu.html
http://www.itog.com/
http://www.automotive.com/used-cars/spe ... u/trooper/
http://www.isuzu-trooper-club.de/isuzu.html
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Trooper on väiksem, kergem ja nõrgem. Projekt? Seni, kuni projekt piirdub väiksemate ümberehitustega, pole väga viga, aga kui autot tõsta tahad, ära mingil juhul Trooperit vali, tema sõltumatu vedrustusega esisilda ei tõsta mingil moel. Pealegi, mulle on jäänud mulje trooperist, kui raskemates tingimustes üsna niru vastupidavusega eksemplarist. Soome on täis 80-ndate lõpu-90-ndate alguse kokkujooksnud mootorite ja laiali käigukastidega Troopereid, samal ajal 6-8 aastat vanem Patrol läheb müüki pea eranditult mädanenud kere pärast, mootor, tagasild ja käigu/vahekast on täiesti miinikindlad ja raam ning sillad kannatavad suvalist ümberehitust. Esisild on tiba nõrgem koht, aga mitte midagi üle mõistuse, remont on odav ja lihtne. Trooperi kasuks räägib vaid sõidumugavus ja ökonoomsus. Ja krrt... korra on mul tulnud Trooperi mootorit maha võtta... sama ajaga, mis kulus Trooperi mootori demontaaiks, oleks jõudnud Patroli mootori maha võtta, peale panna ja veel korra maha võtta, remonditöödeks täiesti jube loom, kusagile ligi ei pääse...
Kui esimene sõltumatu, siis ei sobi ültse. Plaanis võtta sillad, mootor ka muud atripuudid ning sobitada need teise auto raami peale. Kas troopereid sõltumatute sildadega ei ole, aastatest mis jäävad enne 90?isakene kirjutas:Trooper on väiksem, kergem ja nõrgem. Projekt? Seni, kuni projekt piirdub väiksemate ümberehitustega, pole väga viga, aga kui autot tõsta tahad, ära mingil juhul Trooperit vali, tema sõltumatu vedrustusega esisilda ei tõsta mingil moel.