Uus D-Max (2012+)

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5119
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas tarmo » E Apr 29, 2019 8:19 pm

Mark - väga lahe lugemine, selliseid on alati nauditav lugeda. Nagu oleks ise teekonna läbi teinud :)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@tkwcy.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 573
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas ahto42 » T Apr 30, 2019 9:28 am

Ometigi uus diisel peaks juttude järgi puhtamalt põlema.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 548
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas maksipoiss » K Mai 01, 2019 12:19 am

ahto42 kirjutas:Ometigi uus diisel peaks juttude järgi puhtamalt põlema.
Ja ometi soovitab uue Hiluxi kasutusjuhend kasutada kuni 10 prossase biolisandi sisaldusega diislit(praegu 7%) :(
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas MarkM65 » R Mai 03, 2019 8:36 am

See on mingi kummaline värk. Filter ei täitu tasapisi, vaid mingil hetkel viskab kaks-kolm tulpa korraga. Või siis tuled sõidust ja indikaatoril on ainult üks tulp, peale veerandtunnist seisakut käivitad uuesti mootori ja viskab kohe mingi kolmanda tulba täis jne. Tühjakspõletamisega esineb samalaadseid nähtuseid. Umbes nagu käiks sealt läbi suured tahmatordid. Äkki on asi hoopis suvesoojas õhus vms? Eelmisel suvel mul puhastas filtrit kohati lausa 25km tagant. Kummaline. Talvise kütuse saabumisega kõik probleemid kadusid nagu nõiaväel. Samas, siis muutus ka ilm külmemaks. Katsu siis aru saada mis värk on.
Oht on selles, et puhtakspõletamisel satub karterisse kütust ja õlitase tõuseb. Väga tiheda puhastamise tagajärjel võib hooldusvälba lõpuks õlitase olla juba kriitiliselt üle normi ja mootor lõpuks viga saada.

Huvitav kas selliste kütuselisandite kasutamisest oleks abi ja kas need toitesüsteemi muudele osadele midagi häda ei tee?
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/m ... puhastajad

On kellelgi kogemusi?
Vedurijuht.

Mine “Isuzu”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline