Uus D-Max (2012+)

Moderaatorid: Landy, Moderators

jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1452
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas jaan mmc » T Juul 24, 2018 5:30 pm

Ühe vee ettevõtte D-Max pani hiljuti igatahes kepsud kotti. Mingi kütus õlis vms. probleem.
777KWT
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: T Dets 11, 2018 7:15 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas 777KWT » K Dets 12, 2018 11:35 am

Tere. Kirjutan mõne rea 1,9 120kw mootoriga isendist. Sõidetud ca 43000, pikaajalist keskmist näitab 9,1. Garantii korras vahetatud tagumiste amortide alumised puksid ja esimesed pidurikettad. Tühjalt liigub rahuldavalt, aeg-ajalt vean ca 1,5 t haagist. Kui haagis taga siis ei suuda aut kast otsustada kas liikuda 5 või 6 käiguga, pigem 5 ja pöörded üleval, samas kui püsikat mitte kasutada saab hakkama. Üldmulje hea, väga rahul panipaikade rohkusega, kallimatel konkurentidel neid praktiliselt pole.
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas MarkM65 » T Mär 12, 2019 6:36 pm

Panipaikade osas tuleb nõustuda - kui ameeriklaste suured ja mugavad kastikad välja jätta, siis Isuzu 2012+ mudelite salongile võrdväärne vastane puudub. Ma olen nüüdseks kõik nii öelda konkurendid järgi proovinud. Sõiduomadustes on nii mõnigi parem, aga salong on Isuzul ülivõimsalt parim.

Haagise vedamisega ongi nii, et parem piira ta kohe sinna käik allapoole ära ja kõik on ok. See pidev vahetamine ei ole hea. Ma vean suhteliselt palju haagiseid ja tihti 2...3,5t taga.
Tõsi, ma selle 1,9 hirmus soetasin veel viimasel hetkel 2,5 liitrise. Praegu mõtlen, et oleks vist ikkagi võinud uuema mudeli võtta - minu oma on EURO5 ja sakslased lasid oma sinise kleepsu plaani lõpuks ellu. See tähendab, et kesklinnadesse pääsemiseks pean peagi EURO6 aparaadi organiseerima või siis trhavihirmus ringi sõitma. Ja see uuem 1,9L täispuhutud mootor ongi EURO6.

PS. Minu aasta keskmine kütusekulu on 7,8 kusjuures sealhulgas on ohtralt haagisevedu ja ka talvel üle 50% sisselülitatud neliveoga maanteedel kulgemist. Aga ma olen maakas ja sinu 9+ kulu on vist pigem linnainimese oma.
Vedurijuht.
777KWT
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: T Dets 11, 2018 7:15 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas 777KWT » K Mär 13, 2019 11:01 am

Sellist küttekulu näinud pole. Sõidan 50 / 50 linn maantee, nagu ikka kella järgi +10, mööda minna ei häbene. Talvisel ajal 9,5.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1009
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas honkomees » K Mär 13, 2019 12:21 pm

MarkM65 kirjutas: ...PS. Minu aasta keskmine kütusekulu on 7,8 kusjuures sealhulgas on ohtralt haagisevedu ja ka talvel üle 50% sisselülitatud neliveoga maanteedel kulgemist. Aga ma olen maakas ja sinu 9+ kulu on vist pigem linnainimese oma.

Ma ka maakas ja mul vana mudel, 2,5 liitrit. Uuest peast võis saada sellist kulu, tegelikult vist 8,3 tuli keskmine aga maanteesõitudel 7,2-7,3 ja ökotades sain ka alla 7. Aga nüüd alla 8,5 ei saa, ennem sinna 10 alla, pihustid vist kusevad jne vana auto rõõmud
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: Uus D-Max (2012+)

PostitusPostitas MarkM65 » L Mär 23, 2019 4:51 pm

Võtsin asja rohkem luubi alla. Nullisin seisud ära ja nüüd olen kolm päeva soolomasinaga oma tavalist tööotsa lasknud: sadakond meetrit külavahet, 4,5km mustkattega kõrvalteed 60..70...80km/h, ristmik peateele sõiduga ja pigem agressivse kiirendusega, 15km maanteed püsikaga 90 km/h (GPS kiirus), mahapidurdus ja pööre mustkattega kõrvalteele, 5km 70....80km/h , üks STOP märgiga ristmik ja kohal. Teine ots tagurpidi tagasi sama rada pidi. Esimesel päeval jäi keskmiseks 8,8, teisel vist 8,5, kolmandal 8,3. Eks näis kuhu ta langeda jõuab. Ilmselt viivad pikaajalise keskmise alla kaheksaliitrist kulu pikad otsad. Piisab üks kord püsikaga ja ilma haagiseta rahulikult Saaremaalt Tallinna ja tagasi tiksuda kui ongi juba olemas.
Vedurijuht.

Mine “Isuzu”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: MarkM65 ja 1 külaline