Tere! Kas oleks võimalik saata mulle ka hooldusinfot?!honkomees kirjutas:saatsin meilile paar pdf hooldusest
Jaanus
Moderaatorid: Landy, Moderators
Tere! Kas oleks võimalik saata mulle ka hooldusinfot?!honkomees kirjutas:saatsin meilile paar pdf hooldusest
Mina olen kaks Isuzut soetanud ja kuna suurte haagiste haakimine on suht sage, siis lasin ka mõlemale kohe Topautos tagurduskaamerad paigaldada. Esimene kord paigaldati koos Alpine 2DIN raadioga ja pilti kuvas raadio ekraanile. See oli hea. Umbes 5 aastaga hakkas kaamera ise otsa saama, aga läks veel töötavana järgmisele omanikule edasi ( olemasoleva kaamera vahetus on lihtne)Tiberius kirjutas:Kas keegi on oma Isuzu D-MAX-le ise (või lasknud mõnel firmal paigaldada) tagurduskaamerat paigaldanud? Kui jah, siis millist marki tagurduskaamerat soovitaksite(juhmevaba, tahavaatepeeglisse, garmini oma jne???) ja midas paigaldusel silmas pidada ?
1. ei teajuke1983 kirjutas:...1) Miks neid nii vähe müügil on? Saan aru, et kasutajaskond väiksem, kui mõnel muul margil, kuid ikkagi tundub vähe. Kas on liiga hea auto, et müüa või on jäänud ajahamba kiuste minevikku?
2) põhiliselt on siin kommenteeritud 3.0 mootorit, kuid enamus müügil olevatest on 2.5. Siit ka küsimus, et nüüd 10+ aastat hiljem ehk on teada juba, et kumb mootor siis parem, vastupidavam ja lollikindlam on?
3) kas auto on ka peale neid tööaastaid ning mudavanne ikka veel väärt auto? Kas positiivsust jagub ka tänapäeva? Kuidas roostega lood on?
...vanad töökad DMaxid ootavad varem või hiljem ikka veel uusi omanikke
Palju sul läbisõitu selle 10a juba kogunenud on? Kas pommikindla mootori all peeti silmas 2.5L või üldiselt kuni 2012a olevaid?1. ei tea
2. mul uuena ostetud 2,5l 10 aastane ja mootoriga probleeme pole olnud, egr on paar korda saanud puhastada, see on kolvi süsteem, mitte plekksiiber.
3. Roostet olen täheldanud seal, kus on kriimud jms. Raamil on roostejäljed, tegelt peaks sellega tegelema, puhtaks, roostesurm jne aga ... No seni pole muret olnud.
4. Mina oma küll veel müüma ei kipu, seni kuni ülevatuselt läbi saab. Igatahes Sindi D-Maxi spetsid kiitsid just kuni 2012 mudelit ja pommikindlat mootorit.
juke1983 kirjutas:Ehk keegi söandab ka 3.0L kohta midagi pajatada!
Mäletan sinu kokkuvõtvaid kirjutisi oma UUEST autost, aga olin unustanud, et kogusid ise ka juba läbisõidu sinna 200K alla. Kui ikka mootor ja käigukast sellist maksimumilähedast järelvedamist, nagu sa tegid, välja kannatas, siis vast midagi muud polegi vaja tõestadaMarkM65 kirjutas:juke1983 kirjutas:Ehk keegi söandab ka 3.0L kohta midagi pajatada!
Minul oli automaatkastiga 3,0 . Vaata sellesama lõime lehekülg 29. Seal kirjutasin ülevaate oma tööloomast
Auto ise teenib jätkuvalt oma uut omanikku.
Mul vähesõitnud masin, tsutt alla 200 - kasutan jahiautona, koormate vedamiseks ja asendusautona, kui pisikesed on remondis nagu praegu (krdi dpf andur).juke1983 kirjutas: ...
Palju sul läbisõitu selle 10a juba kogunenud on? Kas pommikindla mootori all peeti silmas 2.5L või üldiselt kuni 2012a olevaid?
Kolmene oleks muidugi võimsuse poolest eelistatum. 2.5L lahjana ei tundu?
...
Sellega on üks AGA. Ma olen kuulnud Eestis jutte nagu oleks tollaste Isuzude automaatkastid raskemaid haagiseid vedades purunenud. Päris mitu korda kuulsin ja alati küsisin, et kas vedades toimiti manuali järgi või lihtsalt löödi haagis konksu ja sõideti. Vastused olid alati, et lihtsalt löödi konksu ja sõidetijuke1983 kirjutas: Automaatkast tundub kah kenasti teenivat.
No loomulikult on auto tehtud JUHILE, mitte harimata loomale. Ise olen uuema väikese autoga päris hädas selle stabiilsuskontrolliga, kõvasti segab sõitmist, kastikas ilma abivahenditeta on hää mõnus sõita, kiirendab ilma segavate tegevusteta.MarkM65 kirjutas:.... Üldse on see enne 2012 aastat mudel juhil pisut vanakooli oskusi eeldav ja kasutamisel tehnilist kaasamõtlemist vajav aparaat. Aga kui kõik mõistlikult teha ja manuali ka lugeda, siis peaks päris pommikindel asi olema.
Juhitavusega peab ettevaatlik olema: neil polnud mitte mingit stabiilsuskontrolli ja driftima minek oli aeglastel kiirustel gaasi andes ja eriti veel kohalt sööstes väga kerge tekkima. Uuemal mudelil seda probleemi enam ei ole - stabiilsuskontroll paneb käe kohe vahele.
honkomees kirjutas: No loomulikult on auto tehtud JUHILE, mitte harimata loomale.
Mu esimene kogemus M-403 ja sealt edasi joru mossesid, nelikveolistest oli esimene uaz-452 kastikas. Aga mind häirib see ebakindlus oma uuema parketimaasturiga, kui sõidad ristmikule välja ja tahad kiirendada aga veojõukontroll pidurdab su hoopis seisma või suht olematus lumes ei lähe nelikveoline auto edasi, veojõukontroll kägistab, väljalülimine toimib aga ainult kuni 40-50 km/h, samas vana hea isuzu kastikas ilma tarkade abilisteta laseb samas rahulikult 70-80 sõita.MarkM65 kirjutas:honkomees kirjutas: No loomulikult on auto tehtud JUHILE, mitte harimata loomale.
Mul vanakooli kogemusest puudu ei tule: VAZ2101, ...
Ma ise ütleks nii, et moodne tehnika koos vanakooli sissejuurdunud loodusseaduste tunnetusega annab ideaalse tulemuse. ...