ISUZU D-MAX

Moderaatorid: Landy, Moderators

jann272
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Mai 07, 2012 7:12 pm
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas jann272 » K Jaan 09, 2019 10:06 pm

honkomees kirjutas:saatsin meilile paar pdf hooldusest

Tere! Kas oleks võimalik saata mulle ka hooldusinfot?!
Jaanus
Tiberius
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: K Nov 12, 2014 1:43 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas Tiberius » N Jaan 24, 2019 2:36 pm

Kas keegi on oma Isuzu D-MAX-le ise (või lasknud mõnel firmal paigaldada) tagurduskaamerat paigaldanud? Kui jah, siis millist marki tagurduskaamerat soovitaksite(juhmevaba, tahavaatepeeglisse, garmini oma jne???) ja midas paigaldusel silmas pidada ?
MarkM65
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Mär 25, 2012 9:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas MarkM65 » T Mär 12, 2019 6:45 pm

Tiberius kirjutas:Kas keegi on oma Isuzu D-MAX-le ise (või lasknud mõnel firmal paigaldada) tagurduskaamerat paigaldanud? Kui jah, siis millist marki tagurduskaamerat soovitaksite(juhmevaba, tahavaatepeeglisse, garmini oma jne???) ja midas paigaldusel silmas pidada ?


Mina olen kaks Isuzut soetanud ja kuna suurte haagiste haakimine on suht sage, siis lasin ka mõlemale kohe Topautos tagurduskaamerad paigaldada. Esimene kord paigaldati koos Alpine 2DIN raadioga ja pilti kuvas raadio ekraanile. See oli hea. Umbes 5 aastaga hakkas kaamera ise otsa saama, aga läks veel töötavana järgmisele omanikule edasi ( olemasoleva kaamera vahetus on lihtne)

Teisel paigaldati nii, et näitab salongipeeglisse ja see on võrreldes raadioekraanile kuvamisega jama, eriti pimedas toimetades. Selle juhtumiga oli ka see jama, et mõõtjooni see kaamera ei kuvanud, aga õnneks viskas aastaga pillid kotti ja lasin Namsetis uue paigaldada. Sellel on ka jooned peal ja elu veelgi lihtsam. Haagist haakides kipub see viimane lõpp kole kiiresti ja äkki ekraanile kargama, jooned on siin abiks.

Ja veel: raadio ekraanile kuvatud kaamerat sain ka sõidu ajal sisse lülitada ja veenduda, et haakeseade on jätkuvalt korralikult kinni ning et ei unustanud ikka küll praamilt tulles käru pidurit peale :D . Tahavaatepeeglissse kuvatav lülitub ssisse ainult ja ainult tagasikäigul. Nii et kui kahtlaseid kolksusid tuleb, siis peatumisest ja kontrollimisest ei pääse...
Vedurijuht.
juke1983
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: P Mär 17, 2019 6:07 pm

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas juke1983 » E Mär 18, 2019 10:33 am

Tere DMaxi omanikud!

Plaan siis soetada kastikas ning foorumit lugedes jõudsin Isuzude juurde ning hämmastas äärmine positiivus ja meelestatus DMaxi kohta. Aga eks need kommentaarid olid ka uute autode kohta. Nüüdseks peaks esimeste mudelite läbisõidud juba piisavalt suured olema ning aastaidki juba kukil, samuti erinevaid omanikkegi tunda saanud. Aeg teeb oma töö ning seda kindlasti ka DMaxidega. Küsimused olekski siis algusaastate mudelite kohta.

1) Miks neid nii vähe müügil on? Saan aru, et kasutajaskond väiksem, kui mõnel muul margil, kuid ikkagi tundub vähe. Kas on liiga hea auto, et müüa või on jäänud ajahamba kiuste minevikku?

2) põhiliselt on siin kommenteeritud 3.0 mootorit, kuid enamus müügil olevatest on 2.5. Siit ka küsimus, et nüüd 10+ aastat hiljem ehk on teada juba, et kumb mootor siis parem, vastupidavam ja lollikindlam on?

3) kas auto on ka peale neid tööaastaid ning mudavanne ikka veel väärt auto? Kas positiivsust jagub ka tänapäeva? Kuidas roostega lood on?

Kuna põhilised kommentaarid ja ülevaated olid siiski garantiiliste/liisingu autode kohta, siis erilist infot nad ei anna hetkeseisu ning 3-4 omaniku jaoks. Ehk viitsite siia väheke infot lisada, kuna ka vanad töökad DMaxid ootavad varem või hiljem ikka veel uusi omanikke :D

Ette Tänades
Tanel
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: ISUZU D-MAX

PostitusPostitas honkomees » E Mär 18, 2019 1:53 pm

juke1983 kirjutas:...1) Miks neid nii vähe müügil on? Saan aru, et kasutajaskond väiksem, kui mõnel muul margil, kuid ikkagi tundub vähe. Kas on liiga hea auto, et müüa või on jäänud ajahamba kiuste minevikku?

2) põhiliselt on siin kommenteeritud 3.0 mootorit, kuid enamus müügil olevatest on 2.5. Siit ka küsimus, et nüüd 10+ aastat hiljem ehk on teada juba, et kumb mootor siis parem, vastupidavam ja lollikindlam on?

3) kas auto on ka peale neid tööaastaid ning mudavanne ikka veel väärt auto? Kas positiivsust jagub ka tänapäeva? Kuidas roostega lood on?
...vanad töökad DMaxid ootavad varem või hiljem ikka veel uusi omanikke :D

1. ei tea
2. mul uuena ostetud 2,5l 10 aastane ja mootoriga probleeme pole olnud, egr on paar korda saanud puhastada, see on kolvi süsteem, mitte plekksiiber.
3. Roostet olen täheldanud seal, kus on kriimud jms. Raamil on roostejäljed, tegelt peaks sellega tegelema, puhtaks, roostesurm jne aga ... No seni pole muret olnud.
4. Mina oma küll veel müüma ei kipu, seni kuni ülevatuselt läbi saab. Igatahes Sindi D-Maxi spetsid kiitsid just kuni 2012 mudelit ja pommikindlat mootorit.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"

Mine “Isuzu”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: valdo ja 1 külaline