Niva esisild
Moderaatorid: Landy, Moderators
Niva esisild
Tere mure siis selline ,et sai alla pandud suuremad rehvid kui originaalis,aasta aega sõidetud nendega ja nüüd tuleb esisild kogu aeg lahti kardaan hakkab vastu stabika varrast käima ja kõik koliseb ees milles viga võib olla??
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Niva esisild
Selles, et on aasta aega suuremate rehvidega sõidetud.modeks kirjutas:Tere mure siis selline ,et sai alla pandud suuremad rehvid kui originaalis,aasta aega sõidetud nendega ja nüüd tuleb esisild kogu aeg lahti kardaan hakkab vastu stabika varrast käima ja kõik koliseb ees milles viga võib olla??
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Niva esisild
Õhtust....täpsustagem....arvatavasti mõtled sa esidiffrit...võibolla spetsid kommenteerivad kuidas seda täiendavalt kinnitada...kindalsti on viiteid ka siin foorumis...edu...
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Mina mäletan kuidas kodanik Aadu püüdis esidifrit keset võistlust mootori külge kinnitada.
Minule jäi selle põhjal selline mulje, et sellise situatsiooni vältimiseks on parim lahendus omada maasturit mille esidiffer ei kinnitu mootori külge.
stupiduser@paadunud.talasilla.fänn
Minule jäi selle põhjal selline mulje, et sellise situatsiooni vältimiseks on parim lahendus omada maasturit mille esidiffer ei kinnitu mootori külge.
stupiduser@paadunud.talasilla.fänn
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 122
- Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Minul esidiffer olemas. Pole kasutatudki eriti. Poehinnast 2/3 hinnaga annaks ära koos pooltelgedega. Ühel läks mahavõttes klaitsekumm puruks.
Ranno
5 37 37 486
ekiri@hot.ee
Ranno
5 37 37 486
ekiri@hot.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Palun vaadake enne alla panekut, et esimese ja tagumise difri ülekandearvud klapiksid, kuna Nivale on kolme erineva ülekandervuga diferid tehases sisse pandud!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tehase poot pandud ülekanded üldjuhul:Landy kirjutas:Palun vaadake enne alla panekut, et esimese ja tagumise difri ülekandearvud klapiksid, kuna Nivale on kolme erineva ülekandervuga diferid tehases sisse pandud!
Vaz 2121 kuni 80 keskpaigani ülekandearv 4,3 ehk 2101
Vaz 2121 alates 80 keskpaik kuni 94 ülekandearv 4,1 ehk 2103
Vaz 21213,21214 ja Vis(kastiga nivad) ülekandearvuga 3,9
Kindlakstegemine:
1.Kergita üks ratas,vabasta käik ja keskdiffri blokeering.
2.Lase abilisel keerata ülestõstetud ratast täpselt 10 tiiru ja loe ise mitu POOLPÖÖRET teeb kardaan
Ülekanne 4,3-kardaan teeb 43 poolpööret,ehk 21,5 pööret.
Ülekanne 4,1-kardaan teeb 41 poolpööret,ehk 20,5 pööret.
Ülekanne 3,9-kardaan teeb 39 poolpööret,ehk 19,5 pööret.
Meetodit saab kasutada ka kõikidel teistel autodel.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui auto on varem mõne off-road tuunija käes olnud, võivad sul sees olla ka 4,4 e. 2102 aeglased difrid.
Kusjuures minu 1990 a. omal olid 4,3 ülekandega difrid tehase poolt ees. (Aga mul oli vist ka eksportmudel)
Kusjuures minu 1990 a. omal olid 4,3 ülekandega difrid tehase poolt ees. (Aga mul oli vist ka eksportmudel)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 104
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 10:00 pm
oli (on) endal siiani niva ja oli sama probleem,üritasin remontida mismoodi tahes ikka tuli differ kone küljest lahti ning aitas ainult korpuse vahetus.Sulle soe soovitus vaheta ainult diffri korpus ära ja ei pea hakkama nende ülekannetega jändama.(nii tegin minagi ja tuleb sul endal odavam,kui terve differ osta)Ardil kindlasti vedeleb mingi korpus,mulle ta vähemalt leidis
Parimat: Martin
Parimat: Martin