rehvi sobivus?

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
väike-niva
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 104
Liitunud: K Veebr 21, 2007 10:00 pm

rehvi sobivus?

Postitus Postitas väike-niva »

küsimus siis järgmine kas keegi siinsest seltskonnast on nivaga ka 31/10,5 r15 rehviga sõitnud,kuidas ta vastu peab(kui üldse peab :lol: )ja palju teda koobastest saagima peab et see rehv alla sättida?

arvatavast on poolassid esimesed mis saba annavad aga ehk on ka selle vastu keegi mingi rohu leidnud :P

Tänud vastajatele ja hoidke autod mudased :lol:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Jah on küll sõidetud ja saagima pidi kõvasti, vastu eriti ei tahtnud pidada.
Selleks katsetajaks oli CHP, kes sellega jändas.

Tulemus oli selline:
http://www.zone.ee/offr/PIC00169.JPG?2

Vaata CHP postitusi siin:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=40
või siin foorumis
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Re: rehvi sobivus?

Postitus Postitas virgo »

väike-niva kirjutas: arvatavast on poolassid esimesed mis saba annavad.
Poolassid,diffrid,sidur, kõikvõimalikud kardaaniristid ja püsikiirusliigendid...need kõik ei ole mõeldud sellisele valule vastu pidama.
* Diffrid - olen lahti saanud enamus kordadel satelliitidest...paar korda ka päikese hammastest ja korra teost.
* Esisilla püsikiirusliigendid...kuum kaup...õnneks vahetus suht kiire ja odav...
*Sidur...pole vaja vist kommenteerida.
*Rappimise käigus kipub vahekast imevigureid tegema...lisaks muudele vahvatele tulemustele võib viga saada vahekasti ja käigukasti vaheline püsikiirusliigend....mis omakorda on silla omadest oluliselt kallim..

Lõpptulemus on sama nagu ikka ja alati selliste liikurite puhul -
*lääbad piiravad tõstet = kere ratsimine rehvide mahutamiseks
*hobikorras metsas käimiseks liiga nõrk lõpplahendus...jahimeestele eputamiseks ja oksaloputuseks paras..
Sai ilmselt pikk ja ebaselge tekst aga noh...laupäeva õhtu ka ju...humal oma töö teinud...
Tervitustega...
Virgo
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Nagu ma korduvalt olen siin kirjutanud on 205/80(85)R16 maximum millega Niva jupid veel kuidagi kestavad.
Aga see on loomulik, et jupid lendavad, sest auto tehtud ju tavalise tagaveolise LADA juppidele ja see omakoda põhineb 1964. aasta Fiati inseneeride mõttetööl.
Pole miodagi imestada, kui 145(155)/70(65) R13 rehvile sobilik silla osa ei taha 31" rehviga kesta. :wink:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
väike-niva
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 104
Liitunud: K Veebr 21, 2007 10:00 pm

Postitus Postitas väike-niva »

krt deprekas tuli peale aga noh eks paistab eile sai uued rehvid kätte insa saharad 30/9,5R15,niikaua kui mõnigai ratas maas on kaabib ikka jõudsalt edasi aga nuh eks paistab kuidas ta vastu peab ahjaa eile testimise käigus andis starter saba oehh vahest ajab ikka närvi küll :(
slauri
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Juun 29, 2006 3:15 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas slauri »

Mul praegu 235/75 R15 Dunlopi "vana talvekad"(loe:kunagi toodeti) taga(jäid koos velgedega Samuraist üle) ja Niva originaalid ees.Siia maani on kestnud(pool aastat).Auto muidugi jahipidamise eesmärgil.Aga sõidetud saab ka tõsisel maastikul.Tulevikus e. kohe-kohe saavad samasugused ka ees olema.Rooliga saab kindlasti raske olema ,aga see selleks.
SÕITJA - sündind SÕITJA
+37256564491
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Sa kasutad pideva nelikveoga autol ees ja taga erinevaid rehve? :shock: ':eek'.
Palun, inimesed ärage tapke oma autot! Veidi võiks kaastunnet ka olla tehnika suhtes !
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
saldion
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 148
Liitunud: E Okt 01, 2007 11:03 pm
Asukoht: Harjumaa Kose

Postitus Postitas saldion »

tervitus... ei tahtnud hakata uut teemat tegema... olen lugenud ja aru saanud et üle 30'' rehvi ei soovitata niva alla panna... tekkis küsimus... mida tuleks vahetada(millega) ja mida saaks/tuleks tugevdada et niva peaks vastu rehvile 275/75R16 see teeks siis 32.24x10.83-16???
asi selles et sain 4x peaaegu tutikat mudarehvi vastavas mõõdus ja tekkis kole tahtmine need alla panna...

relakas on hea sõber ja mutreid polte oskan kah keerata...

Nagu CHP kirjutas siis tõenäoliselt on esimesed mis koostöölepingu autoga lõpetavad: poolassid,diffrid,sidur, kõikvõimalikud kardaaniristid ja püsikiirusliigendid...

Vabandan kui segane sai aga palun mitte mind nüüd ära lintšida :oops: , olen algaja ja tahaks targaks ja osavaks saada nagu teie olete... :roll:

Alandlikult nõu paludes: Saldion
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

saldion kirjutas: tekkis küsimus... mida tuleks vahetada(millega) ja mida saaks/tuleks tugevdada et niva peaks vastu rehvile 275/75R16 see teeks siis 32.24x10.83-16???
asi selles et sain 4x peaaegu tutikat mudarehvi vastavas mõõdus ja tekkis kole tahtmine need alla panna...
relakas on hea sõber ja mutreid polte oskan kah keerata...
Alandlikult nõu paludes: Saldion
Vastus on siin:
http://www.lahe.net/landy/nivamees/
ja ilma naljata!

Jõudu tööle!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
saldion
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 148
Liitunud: E Okt 01, 2007 11:03 pm
Asukoht: Harjumaa Kose

Postitus Postitas saldion »

tänan landy... aga olen seda projekti juba vististi oma 15 korda otsast otsani uurinud... aga kuna seal ainult pildimaterjal siis abi kyll suur aga ikkagi vähevõitu... huvitab just et kas kuidagi on võimalik tugevdada/tugevamate vastu välja vahetada nt. poolasse, püsikiirusliigendeid, difri sisu jne... ja kui on võimalik siiskuidas/mille vastu???

Ette tänades: saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Helista Nivamehel - 5222243 ja küsi lisa tema auto ehitamise kohta.
Olen üsna kindel, et vaid mõne sõlme tugevdamisega sa ei pääse, sest siis annab järegi jägmine, jne.

See auto pole lihtslat projekteeritud nii suure rehvi jaoks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

See võib kõlada mölinana, mida see tegelt ei ole, aga -
1 Tunduvalt odavam tuleb osta KOHE mõni maastur mis stockis kannatab sellist rehvi.
2 Kui siiski otsustad niva kasuks ja hakkad tellima hirmkalleid lääne asendusjuppe siis...tuleb TUNDUVALT odavam sõita originaalina ja iga nädal auto all roomata.
Lohutavaks lõpetuseks- võta Nivat kui võrri -> õpid sõitma ja saad esimese vaimustuse, aga ei chopperit ega endurot sellest ei ehita.
Lõppkokkuvõttes avastad ennast jälle seisus kus tasuks pilk seada punkt nr 1 poole.
Minu isiklik ja südamest tulev soovitus-müü niva maha enne kui metsas päris ära lammutad, praegu saad veel ehk kasvõi poole mõne uazi,patroli,landika vms osturahast.
Virgo
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Krt, CHP võttis paari lausega kogu pika teemaarenduse nii kenasti kokku, et siia polegi nagu midagi lisada.

Endiste Niva omanikena ei lalise niisama, vaid teame, millest räägime.

P.S.
Omast kogemusest võin öelda, et kolme aastaga kulutada 85KEEK oma Nivale, mis sai 14KEEK eest ostsud, pole mingi probleem.

Nüüd olen targem, sest selle kulutatud 100K+praeguse auto (80KEEK)ostu hinna eest oelks üsna vinge PÄRIS maasturi saanud ehitada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Niva”