Niva Hawk

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Niva Hawk

Postitus Postitas jr »

Huvitav, kui tehas on pannud peale Nivale Nissani 2,8 litrase bensukone. Siis peaks ju näiteks 2,8TD jumala ilusti sinna otsa istuma? Ei tea, mille k.kasti nad kasutasid või vahekasti, originaal ilmselt ei peaks valule vastu või siiski? Leidsin siit ja sealt, et mingi automaadiga oli tegemist, ju siis nissani oma. Seega on vahekast originaaliks jäetud, või on ka see Nissani oma vahele visatud?

http://www.ebroadcast.com.au/ecars/Lada/Lada.html
+372 5028488
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Ei usu et ta nüüd ilusti sinna iastub, sest meil kogemus bmw 2.5 tds'iga , ei peaks väga erinev nissani 2.8st olema sest mõlemad rida kuued. Aga kui rääkida sobivusest siis et seda sinna mahutada peab kere pikendama u. 15cm ja üldse on selle vahele panek üks keeruline tegevus, kuid kui üskord peale saab, siis on sõidumõnu hindamatu, loomulikult mitte originaal sildadega :roll:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Krt..
Minul vistaks küll karbi laiali , ise poleks millegi sellise peale küll tulnud
http://home.off-road.com/~northern_gypsy/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Selles see point ongi, et Hawk'i kere on pikendatud. Ja juba tehas on sinna peale pannud 2,8 rida 6 Nissani bensuka. Blokid peaks aga neil samad olema 2,8 diisliga. Seega on konfivõimalusi küllaga.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

jr kirjutas:Selles see point ongi, et Hawk'i kere on pikendatud. Ja juba tehas on sinna peale pannud 2,8 rida 6 Nissani bensuka. Blokid peaks aga neil samad olema 2,8 diisliga. Seega on konfivõimalusi küllaga.
Mina ei usu, et seda Avtovaz teinud on. Tegu ilmselt ühega paljudet Niva tuuningfirmadest. Tehas on pannud peale LADA enda mootorite vaid Peugeoti diisleid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Võimalik tõesti, et mingid tuuningumehed on seda lääne tarvis teinud. Ei tea spekuleerida...
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

jr kirjutas:Võimalik tõesti, et mingid tuuningumehed on seda lääne tarvis teinud. Ei tea spekuleerida...
Üldse on Nivale pandud pele järgmiseid mootoreid:
1,3L
1,5L
1,6L
1,7L karburaator
1,7L Vene pritsung
1,7L Boshi pritsung

Lisaks on venelased peale pannud kolme erinvat diislit:

*VAZ-21215 (1993-1996) Engine: Peugeot XUD-9L,Diesel, 1905cc,

*VAZ-21215-10 (1998-....)Engine: Peugeot XUD-9SD, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,905 cc (bore 3.46", stroke 3.27"),
compression ratio 23:1. Power 75 hp @4,600 rpm, torque 97 ft.-lb. @ 2,250 rpm. Acceleration 0 to 62 mph 21.3 s. Top speed 82 mph. Fuel economy: 32.2 mpg (in 56 mph), 20.6 mpg (at 75 mph),24.5 mpg (in city cycle)

*VAZ-21215-50 Engine: VAZ-3411, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,524 cc. Power 65 hp @ 4,600 rpm, torque 87 ft.-lb. @ 2,500rpm. Fuel economy:less than 27 mpg (average)

--------
LISA:
Neile kes inglaste terminitset aru ei saa lisan seletuseks:

mpg (miles per gallon)- miili galloni kohta (kütusekulu)
" (inch)-tolli (pikkuse mõõt)
ft.-lb(feet-bound)-(naela tolli kohta) (väändemomendi juures)
mph (miles per hour)-miili tunnis (liikumiskiirus)

P.S. Peugeoti diilsi käigukastil on teine sidurikoda ja esisilla reduktor on kinnitatud kere külge.Muud vahet nagu pole.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Niva”