5. leht 10-st

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Okt 12, 2017 9:17 pm
Postitas Nifa21
Küljetorude ehitus.

Pilt

Pilt

Pilt

Esiots sai lõpuks selline.

Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: K Nov 08, 2017 6:02 pm
Postitas Nifa21
Tagumise stange ehitus. Sai pandud poltidega läbi pagassi põranda, pealtpoolt raudplaadid vastu. Kui väljatõmbamise aasad tulevad toru külge, siis peab kogu süsteemi veel omakorda kinnitama ristiraami külge, mis tagasilla peal kere küljes. Häda selles, et kõiki asju ei suuda ühekorraga välja mõelda, töökäigus tuleb palju esialgsed mõtteid tihtipeale ümber teha...
Pilt

Pilt

Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: K Nov 08, 2017 9:20 pm
Postitas Landy
Ma ei saa hästi nede kerest kitsamate stangede mõttetst aru? Ei jää enam ühtegi asja, mis metsa tiibade nurki kaitseks.

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: K Nov 08, 2017 9:39 pm
Postitas Nifa21
Arvatavasti teengi nad kunagi ümber. Need nagu katsetamise/proovimise/vaatamise tööd. Nagu ütlesin eelmises postis, siis kõike ei oska ettenäha, tahaksin panna originaale tagasi mingil hetkel, aga nii, et mulle endale ka meeldiks. Originaalseades originaalid ei meeldi mulle.

Kui alguses selle auto ette võtsin, siis oli suur tahtmine kiiresti asi valmis saada, et sõita. Peale seda, kui vend endale Niva ostis, enam kiiret kokku ladumisega ei ole, praeguse sõidujanu saab tema omaga rahuldatud.

Olen avastanud, et ehitamine pakub head ajaviidet, kus igapäeva sodielu ununeb... seega kiiret pole ja saangi ehitada ja ümberehitada ja proovida jne.

Natuke tegelt tahaks juba sõita ka, aga tähtaeg kukub järgmine september, siis saab vanem poiss load kätte :D

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: R Nov 10, 2017 4:19 pm
Postitas Landy
Originaalstange ei kaitse eriti.
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/200905/index.htm
Kohtumine käsivarre jämeduse kasega metsatee veeres.

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: L Nov 11, 2017 9:47 am
Postitas Nifa21
Kui teepealse kiirusega 30-40km/h puusse panna, siis ei aita põrkeraual istuv vanajumal ise ka. Niva põrkeraud kindlasti üks tugev tükk.

Kui nüüd mõelda, et tahan panna sama pika toru, kui orig.põrkeraud, esimesi tiiva nurkasi kaitsma, siis peab ta ikka väga tummisest materjalist olema või siis peab toru välimine ots olema toetatud kuskile raamile, sest orig.kinnitused suht auto keskel ja jõuõlg toru välimistes otstes suht suur... Minu maamehe matemaatika!

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: L Nov 11, 2017 11:09 am
Postitas MetsaVikat
Kui materjali valid, siis lähtu natuke materjali endast ka. Muidugi kui kõik "riiuli" peal olemas, siis teine asi. Mina väga tummist asja ei paneks, sest tummine asi kaalub :) Muidu hea ettevõtmine, edu ja jõudu :)

Terv. Villu

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: P Nov 12, 2017 10:26 am
Postitas Landy
Nifa21 kirjutas:Kui teepealse kiirusega 30-40km/h puusse panna, siis ei aita põrkeraual istuv vanajumal ise ka. Niva põrkeraud kindlasti üks tugev tükk.
Konkreetsel juhul vikas mudset rööpast välja aglustiga "paarutades". Kiirust ei tea.

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Dets 28, 2017 8:30 pm
Postitas Nifa21
Saabusid venest asjad.
Esisilla "rakendus". Nüüd vist uutel Nivadel tehasest selline asi küljes. Ei old kallis ka, kruti külge ja ilus. Endal tuleb teha ainult kõrvad esisilla tala külge ja kinni keevitada.
Pilt
Pilt

Logarid. Tunduvad kvaliteetsed, kerged, hästi painutatavad.
Pilt

Klapifreesi komplekt.
Pilt

Vahetasin kaanel klapi juhtpuksid ära. Nüüd klapid enam pesas täpselt ei istu, vaja klapipesad üle freesida. Eelmised õlinäpud olid kõva porri kokku keeranud. üks klapipuks oli ise treitud vasest ja mõõdust väljas.

Kas keegi jagaks näpunäiteid freesimise asjus? Müüdi VAZ komplektina, aga freese kuidagi palju, miks nii?

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Dets 28, 2017 10:23 pm
Postitas MetsaVikat
Klapi pesal pole ainult üks tööpind, vaid 3 siis ilmselt. Täpsemalt ei viitsi valetada, ei ole ise väga kokku puutunud.
Pilt


Terv. Villu

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: R Dets 29, 2017 2:35 am
Postitas kalle211
Nifa21 kirjutas:Saabusid venest asjad.
Esisilla "rakendus". Nüüd vist uutel Nivadel tehasest selline asi küljes. Ei old kallis ka, kruti külge ja ilus. Endal tuleb teha ainult kõrvad esisilla tala külge ja kinni keevitada.
Pilt
Pilt

Logarid. Tunduvad kvaliteetsed, kerged, hästi painutatavad.
Pilt

Klapifreesi komplekt.
Pilt

Vahetasin kaanel klapi juhtpuksid ära. Nüüd klapid enam pesas täpselt ei istu, vaja klapipesad üle freesida. Eelmised õlinäpud olid kõva porri kokku keeranud. üks klapipuks oli ise treitud vasest ja mõõdust väljas.

Kas keegi jagaks näpunäiteid freesimise asjus? Müüdi VAZ komplektina, aga freese kuidagi palju, miks nii?

Kui saladus ei ole kust kohast tellisid mul oleks ka vaja üht kmpl esisilla reduktori kinnitusi.

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: P Dets 31, 2017 9:32 am
Postitas Nifa21
Terv

Vend tõi venest. Peaks jaanuaris uuesti minema. kui tahad midagi, anna teada, võib-olla saab kompunnida. Selle asjanduse saaks umbes 60-eur eest. Miks umbes?, sest hinnad võivad natuke kõikuda.
Esisilda on ka metallikorpusega saada, kus kõik need jupid juba küljes, selle hinda kahjuks ei tea, aga võib uurida.

MetsaVikatile tänud pildi eest, seda oligi vaja.

Lihtsalt silmailuks

Postitatud: K Jaan 03, 2018 12:38 pm
Postitas oll
Lisan lihtsalt silmailuks paar pilti nivast mille leidsin ühelt euroopa väikesaarelt.



niva.jpg
niva.jpg (300.57 KiB) Vaadatud 9093 korda
niva2.jpg
niva2.jpg (299.95 KiB) Vaadatud 9093 korda
]

Silmailuks

Postitatud: K Jaan 03, 2018 12:46 pm
Postitas oll
Leidsin sellise niva ühelt EU väikesaarelt. Lihtsalt silmailuks :)




niva2.jpg
niva2.jpg (299.95 KiB) Vaadatud 9090 korda
niva1.jpg
niva1.jpg (331.8 KiB) Vaadatud 9090 korda
niva.jpg
niva.jpg (300.57 KiB) Vaadatud 9090 korda

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: E Jaan 08, 2018 4:28 pm
Postitas Nifa21
Seda nimetatakse netikiusamiseks :D