3. leht 10-st

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Veebr 02, 2017 11:24 pm
Postitas Landy
Nifa21 kirjutas:Ardi ei tea, kahjuks.
Kegi Vihurist äkki teab, sest seal kõige kogenumad LADA mootarite tuunijad läbi ajaloo.

Ehk on ka ladakulbi.ee foorum abiks

Re: Niva mootori maha võtmine

Postitatud: R Veebr 03, 2017 12:01 pm
Postitas Walter
Nifa21 kirjutas:
Nifa21 kirjutas: Kas vanema siksi mootori (n:1,6 l) plokikaan sobib uuema 1,7l mootori plokile? Tahaks reguleeritavaid kappe.
Teab keegi?
Keera hüdrokad oma kaane pesast välja ja asenda need tavaliste mehaaniliste reg. poltidega. Plokikaaned on omavahel vahetatavad. Vanema tüübi plokikaant ei saa kasutada nelja punkti pritse jaoks, pihusti avad sisselaske kanalis puuduvad.

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: E Veebr 06, 2017 8:23 pm
Postitas Nifa21
Tänud

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: E Veebr 20, 2017 7:35 pm
Postitas Nifa21
Tükk aega pole midagi teha saanud. Eile sai krunt selga.
Enne
Pilt
Pärast
Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: E Mär 13, 2017 7:10 pm
Postitas Nifa21
Värvisin siis lõpuks ära. Läksin poodi, ostsin värvi, värvisin ära... väga kole värv oli. Läksin poodi, ostsin värvi, värvisin ära... sai hää!
Aga üks on kindel, niipea minust värvijat ei saa, aga eks metsamasinaks vast kõlbab.
Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: E Apr 17, 2017 11:14 am
Postitas Nifa21
Visalt, aga edeneb. Uksed, klaasid, vidinad külge keeratud. Sisu panemata, läbi põhja tuleb veel niimõnigi auk juurde puurida. Käigukasti ja vahekasti alt võtmisel murdus mõni polt ära. Vahekastis läheb vahetusse mõni laager ja väljundite tihendid. Käigukastis viies käik vaja korda teha, vahepääl pillub välja. Mootor ka maha - saaled, rõngad tihendid, kett jne...

Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Apr 20, 2017 12:36 am
Postitas Landy
Paistab juba pärisi viisakas!
Kas valged suuantuled kusagilt Venest tellitud?
VIZ pealt laenatud peeglid on ka hea valik, vähemlat näeb kuhu tagurdad. Ise olin omal ajal nendega väga rahul

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Apr 20, 2017 2:34 pm
Postitas Nifa21
Valged suunad ja kollased pirnid kokku 5 euri :D Tartu "Lada" poest Jaama tänaval. Ukse, luugi, esi- ja tagaakna tihendid, ukse sisemised lingid, nupud, tihendid, kummijunnid, tagatuled jne ka uued - õnneks ei maksa siksi jupid väga palju. Seepärast tekib poes ilge arve kokku, sest kõik on odav ja võtad peoga. Uus elektriline topeltvent saika ette tellitud, 75-eur. Autol vendi juhtmed on, aga keegi on nn vana süsteemi rihmaga vända otsa pannud, nagu ennevanasti :D Uus esiklaas Elvast 35- euri (naer tuleb peale).

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: R Apr 21, 2017 7:00 pm
Postitas Nifa21
Plaan Nivalt stabika varras ära võtta. Stabika tööpõhimõte mul omaarust selge... aga ei leia ühtegi vastust, miks stabikas maastikul sõitmiseks hea on! Tahtmine stabikas ära nudida just seetõttu, et esirattad rohkem maas püsiks.

Kas kallakul sõites (külgkaldes) on stabikas kasulik?
Arvamusi?

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: K Mai 03, 2017 12:53 am
Postitas amevier
Stabikas rohkem kiirema sõidu jaoks, murdmaapillidel neid pole.
Mul on üks kasutamata lühikese pooliga T-Max 6500 üle jäänud, kui peaksid tahtma kergemat vintsi ikkagi. Koos trossiga kaalus 25 kg, st nööriga varustatult ca 20 kg. Samas mootor 5,5 hp - sama mis ka T-Maxi suurematel vintsidel.

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: R Mai 05, 2017 8:49 am
Postitas Nifa21
Tänud pakkumast. Ajan enese vintsiga asja ära.

Stabika viskan nurka 8)

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Mai 11, 2017 4:11 pm
Postitas Nifa21
Kuskil teemas küsisin, kas Nivale paralleelseid(topelt) reaktiivvardaid tagasillale saab panna. Keegi vastas, et ei saa, sest väänab sõlme. Internetist leidsin vastupidise arvamuse. Otsisin seda just Niva kohta, sest ringraja siksid, millel vedru käiku põhimõtteliselt ei ole, kasutavad seda.

Vaata video kellaaega 14:36
https://www.youtube.com/watch?v=Sa4OZsggQQw

Arvamusi-vastuväiteid?

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: K Mai 31, 2017 5:31 pm
Postitas Nifa21
Ise postitan, ise loen ja vastan... Sai käigukasti kõhtu piiluda, 5 käik vahepeal viskas välja. Teadmiseks on saanud see, et 5 käigukasti viiendat käiku on vähemalt 2 varianti. Minu oma vist Chevi-Niva oma, või siis mingisugune üleminek.
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: K Mai 31, 2017 5:52 pm
Postitas kalle211
Viies käik kestab kauem kui õliga ei koonerda.

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Juun 01, 2017 6:08 pm
Postitas Landy
5, käigu tohterdamise ja viagde ennetamise nippe osakba jagada kasutaja "ardi"