Nifa21 - Niva ehitus

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15403
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Niva mootori maha võtmine

PostitusPostitas Landy » E Jaan 16, 2017 9:21 pm

Nifa21 kirjutas:Saatuse ja juhuse tahtel sai soetatud selline vints.
Pilt

Vähe overkill ei ole või? ;-)
Ole ettevaatlik, et nina küljest ei tõmba! Ilmselt ka üsna raske jurakas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15403
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Niva mootori maha võtmine

PostitusPostitas Landy » E Jaan 16, 2017 9:27 pm

Nifa21 kirjutas:Nati vast karm jah, kaal ka suur-40kg. 8000lb kaal oli 32kg. Eks tuleb vintsi kinnitus teha nii,et midagi kõveraks ei kisu,ühe mehe arvates tuleb siduda esisilla kinnitusega, siis peaks ok olema.
Aga mis liiga karm vints teha saab? Näiteid, kogemusi?

Ca + 10kg nina peal on üsna suurvahe. Eriti esisilla vedustusele.
Väidetvalt palju aastaid taagsi on üks niva kunagi nõnna ära vintsitud, et uksed ei tahatnud päarst enam eriti kinni seista, venitas kere välja. Aga see ei juhtunud, pae terve aasta krmi offroadi andis sellisetulemuse. Eriti, kui veel läbi ploki vintsida või ennast tagaotsaga ankurdada ja teisti aidata.
Samas pehme ninaga isenditel ole küll näinud ära vintsistud esiotsasid (norgu või veidi viltu)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Niva mootori maha võtmine

PostitusPostitas Nifa21 » E Jaan 16, 2017 9:45 pm

Noh, ma siin mõtlesin... Kui rämedalt ära upud,siis vaja kasutada 4t (kaal 32kg) tõmbega vintsi puhul plokki. Jämedalt võttes siis 8t tõmmet. Teeb ju sama välja, mis 6t (kaal 40kg)tõmmet ilma plokita ja nati peale ka...

Miinuseks ongi vintsi kaal... Aga eks ma võtan metsa 8kg jagu plokke vähem kaasa :D
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Kasutaja avatar
poiss
Rock Crawler
Postitusi: 526
Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
Asukoht: harjumaal kemba küla soos

Re: Niva mootori maha võtmine

PostitusPostitas poiss » E Jaan 16, 2017 11:24 pm

Landy kirjutas:
Nifa21 kirjutas:Nati vast karm jah, kaal ka suur-40kg. 8000lb kaal oli 32kg. Eks tuleb vintsi kinnitus teha nii,et midagi kõveraks ei kisu,ühe mehe arvates tuleb siduda esisilla kinnitusega, siis peaks ok olema.
Aga mis liiga karm vints teha saab? Näiteid, kogemusi?

Ca + 10kg nina peal on üsna suurvahe. Eriti esisilla vedustusele.
Väidetvalt palju aastaid taagsi on üks niva kunagi nõnna ära vintsitud, et uksed ei tahatnud päarst enam eriti kinni seista, venitas kere välja. Aga see ei juhtunud, pae terve aasta krmi offroadi andis sellisetulemuse. Eriti, kui veel läbi ploki vintsida või ennast tagaotsaga ankurdada ja teisti aidata.
Samas pehme ninaga isenditel ole küll näinud ära vintsistud esiotsasid (norgu või veidi viltu)

nina on vaja ankurdada taga stange külge läbi poolraamide :D
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
W460
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Niva mootori maha võtmine

PostitusPostitas Nifa21 » E Jaan 16, 2017 11:33 pm

poiss kirjutas: nina on vaja ankurdada taga stange külge läbi poolraamide :D


No siis ju tõmbab tagaosa esiosalel lähemale, kortsu nö ja ei saa uksi lahti, vastupidiselt Landy "sõbrale" :?
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Nifa21 - Niva ehitus

PostitusPostitas Nifa21 » N Jaan 19, 2017 5:59 pm

Edeneb, aga visalt. Üle 20 aasta sai sisse astutud auto värvipoodi. Letis oli vanemapoolne tädi... Minu lollidele küsimustele leidis kõik vastused. Ei teadnuki, et külmtsingi peale peaks enne krundi panemist panema "nakkekrundi" ja siis krunt. Mingid silikoonpesud, täitekrundid jne... Täismüstika! 20a tagasi oli letis 3 eri värvi Sadolini ja kõik!

Ei teagi esialgu, mis värvi kasutada. Mingi veoautode värv, mis maksab 52-eur/l (vaja 2,5 l) tundub Niva jaoks nati kallis, samas pidi olema eriti tugev värv.

Niisiis, mis värvi soovitate? Kas kindlasti kallima poolset ja tugevat/vastupidavat või käib metsaautole ka Sadolin?

Pilt
Pilt
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 462
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Nifa21 - Niva ehitus

PostitusPostitas Tegija » R Jaan 20, 2017 12:20 am

Tule külla Aravetele, näed autot, mis valmistatud 2003 a. originaalklassi sõiduvõitudeks. Ka Laadogal käinud Niva.
Tegeleme ka värvimisega.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15403
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Nifa21 - Niva ehitus

PostitusPostitas Landy » R Jaan 20, 2017 12:43 am

Veoka värv oli veel mõned ajad tagasi ära proovitud hea tugev lahendus.
Sellel teemal isegi paar arutelu siin foorumis olemas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
suitsukala
Fitting 38"
Postitusi: 290
Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
Asukoht: Saaremaa, Kärla

Re: Nifa21 - Niva ehitus

PostitusPostitas suitsukala » R Jaan 20, 2017 10:59 am

Proovi temaduri seeriast midagi värviks, lasime enda Jeepi samuti temaduriga. Siiamaani rahul, kuigi masin on uue värviga 99% ajast töökojas olnud.
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Nifa21 - Niva ehitus

PostitusPostitas Nifa21 » E Jaan 23, 2017 4:32 pm

Sõber värvipoes müüja. Ütles, et tal värvi, u. 10-eur/l, millega värvitakse rekka haagiseid. Tegelased ütlevad, et väga hea igasuguste kõksude ja kriimustamise vastu.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Nifa21 - Niva ehitus

PostitusPostitas Nifa21 » N Veebr 02, 2017 1:21 pm

Tegin ise ette zarniiride peale tõstmispuksi/jebenni/vahetüki või kuisiganes seda nimetada. Lammutasin vana zarniiri ära, et kaks identset pleki juppi saada, lõikasin kolm torujuppi, panin poltidega zarniiriplekkide vahele kinni, keevitasin vahetükid... piltidelt vaadates saab aru.
Pilt
Pilt
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Niva mootori maha võtmine

PostitusPostitas Nifa21 » N Veebr 02, 2017 2:01 pm

Nifa21 kirjutas: Kas vanema siksi mootori (n:1,6 l) plokikaan sobib uuema 1,7l mootori plokile? Tahaks reguleeritavaid kappe.


Teab keegi?
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15403
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Niva mootori maha võtmine

PostitusPostitas Landy » N Veebr 02, 2017 4:07 pm

Nifa21 kirjutas:
Nifa21 kirjutas: Kas vanema siksi mootori (n:1,6 l) plokikaan sobib uuema 1,7l mootori plokile? Tahaks reguleeritavaid kappe.

Teab keegi?


Kui, siis kasutaja "Ardi" teab - pidas LADA romulat.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Nifa21 - Niva ehitus

PostitusPostitas Nifa21 » N Veebr 02, 2017 8:26 pm

Ardi ei tea, kahjuks.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Kasutaja avatar
Nifa21
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Nifa21 - Niva ehitus

PostitusPostitas Nifa21 » N Veebr 02, 2017 10:10 pm

Netist palju vaadanud Niva tõstmise variante. Kui tagavedrudele paned kõrgenduspuksid vahele, siis liigub sild ettepoole tänu silla pikikinnitus varrastele. Saab osta/ise teha reguleeritavad vardad, millest saab silda tahapoole tagasi reguleerida, et ratas keset koobast istuks.

Küsimus: kas kardaani ka pikemaks peab tegema?

Pole sellise teema otsa kunagi kukkunud. Küsimus käib konkreetselt ainult Niva kohta.

Küsimus tekkis seda teemat lugedes viewtopic.php?p=406431#p406431
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!

Mine “Niva”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist