8. leht 8-st

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Apr 04, 2019 8:04 pm
Postitas Nifa21
Kui töö juures igav hakkab ja vaja oleks mõlgipetet teha...

Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Apr 11, 2019 11:04 am
Postitas Nifa21
Venest selline vidin. Keskdifri ploki kangile üks asend juurde: lülitab esimese kardaani välja. Lubaduste järgi kukub kütusekulu 0,5-2,5 l/100 km.
Venna autol küljes. Vaba jooks palju parem, vibra täielikult kadunud, kütusekulu kohta hetkel ei tea.

Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: E Mai 20, 2019 4:05 pm
Postitas Nifa21
Tagumine põrkeraud sai originaal. Kinnitused lähevad põhja külge kinni, kuhu omakorda kinnituvad väljatõmbamise aasad. Originaalaasad nõrgad. Vinkli alumine serv jääb põrkeraua alla, seega saab selt tulevikus vajadusel tungrauaga tõsta - hea ligipääs ja mugav.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: E Mai 20, 2019 4:15 pm
Postitas Nifa21
Metsas.

Pilt

Taustal mägi. Allatulek lahe, üles enam ei proovinud nende rehvidega, märg savi.

Pilt
Pilt

Pildilt pole aru saada, aga tõus oli ränk. Keegi oli proovinud, aga kuskil kolmveerandi mäe peal sai jaks otsa.

Pilt

Jälle üks väga pikk ja lahe laskumine. Talvel oli see koht päris jube.

Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: E Mai 20, 2019 4:45 pm
Postitas Nifa21
Vahekast läheb remonti. Laagrite, simmerite, tihendite vahetus, esisilla väljalülitus külge, keskdiffer vahetusse.

Keskdiffer. Küsisin poest nelja sateliidiga, aga anti ikka kahe sateliidiga, ise ei kontrollinud -vene värk, nah. Nelja sateliidiga ei teki kulumisel suurt lõtku, mis tekitab väidetavalt vibra, mis ongi vahetuse põhjuseks.

Pilt

Uuema tüübi kardaani flansi simmer (pilt halb). Tal üks lisakrae, mis siis takistab paremini tolmu sisseminemist ja õli väljatulemist.

Pilt

Vahekasti täiskomplekt laagreid koos juhendi ja määrdega. Lahe ja ilus kast, aga mõte jääb selgusetuks.

Pilt

Vahekasti ja käigukasti vaheline tsentreerimispuksid, mis on mõeldud püsikiirusliigendiga kardaanile. Vanasti oli seal metallsõrmus.

Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: E Juul 01, 2019 8:43 am
Postitas Nifa21
Vahetasin ära esimesed pidurisupportid / klotsid. Uuel Nival (ei tea, mis aastast) on esisuport ühe pidurivoolikuga, vanal oli kaks.

Vahepeal kärsatasime "progemise" käigus ühe juurdeostetud aju ära, vist ei saanud asja :) Aga eks proovime uuesti. Asi selles, et esivendid peksavad täiega segast - käivad ei käi, "tuuritavad" vahest ja vahest käivad normaalselt. Kui juhe taha panna, siis arvuti näitab, et temperatuur kõigub näiteks viie sekundi jooksul seitse korda vahemikus 91-98 kraadi. Seepärast vendid käivadki nii nagu jumal juhatab. Õnneks saab salongist nupust ühe vendi vägisi käima panna.

Metsas sai ka nati rassitud...
Pilt

Pilt

Re: Nifa21 - Niva ehitus

Postitatud: N Sept 12, 2019 8:54 am
Postitas Nifa21
Uued ukse lingid. Mugavad ja töötavad hästi.

Pilt

Taha uued pidurisilindrid. Vaz 2105 omad. Need siis isereguleeruvad, piduripedaal pidi jäigemaks minema. Eks näis.

Pilt

Metsas õnnestus traktori jälgedesse sisse vajuda ja põhja peale kinni jääda. Tagasillas kruvireduktor. Kui ühel rattal pidamine ära kaob, siis käsipidurit peale tõmmates saab talle "takistuse" uuesti luua ja nii veavad mõlemad rattad taga ühtlaselt. Olin siiamaani nati umbusklik, aga töötab 100%, lahe.

Pilt

Vend pani enda Nivale ette uued päevasõidutuled, mida vanemal mudelil pole. Tuled natuke suuremad kui vanal, katavad kogu augu ära. Parkimistulede sisse on pandud üks lisapirn, mis siis mõeldud päevasõidutuledeks. Uutel Nivadel tehaseseades nii.

Pilt