Vähe overkill ei ole või?
Ole ettevaatlik, et nina küljest ei tõmba! Ilmselt ka üsna raske jurakas.
Moderaatorid: Landy, Moderators
Vähe overkill ei ole või?
Ca + 10kg nina peal on üsna suurvahe. Eriti esisilla vedustusele.Nifa21 kirjutas:Nati vast karm jah, kaal ka suur-40kg. 8000lb kaal oli 32kg. Eks tuleb vintsi kinnitus teha nii,et midagi kõveraks ei kisu,ühe mehe arvates tuleb siduda esisilla kinnitusega, siis peaks ok olema.
Aga mis liiga karm vints teha saab? Näiteid, kogemusi?
nina on vaja ankurdada taga stange külge läbi poolraamideLandy kirjutas:Ca + 10kg nina peal on üsna suurvahe. Eriti esisilla vedustusele.Nifa21 kirjutas:Nati vast karm jah, kaal ka suur-40kg. 8000lb kaal oli 32kg. Eks tuleb vintsi kinnitus teha nii,et midagi kõveraks ei kisu,ühe mehe arvates tuleb siduda esisilla kinnitusega, siis peaks ok olema.
Aga mis liiga karm vints teha saab? Näiteid, kogemusi?
Väidetvalt palju aastaid taagsi on üks niva kunagi nõnna ära vintsitud, et uksed ei tahatnud päarst enam eriti kinni seista, venitas kere välja. Aga see ei juhtunud, pae terve aasta krmi offroadi andis sellisetulemuse. Eriti, kui veel läbi ploki vintsida või ennast tagaotsaga ankurdada ja teisti aidata.
Samas pehme ninaga isenditel ole küll näinud ära vintsistud esiotsasid (norgu või veidi viltu)
No siis ju tõmbab tagaosa esiosalel lähemale, kortsu nö ja ei saa uksi lahti, vastupidiselt Landy "sõbrale"poiss kirjutas: nina on vaja ankurdada taga stange külge läbi poolraamide
Teab keegi?Nifa21 kirjutas: Kas vanema siksi mootori (n:1,6 l) plokikaan sobib uuema 1,7l mootori plokile? Tahaks reguleeritavaid kappe.
Kui, siis kasutaja "Ardi" teab - pidas LADA romulat.Nifa21 kirjutas:Teab keegi?Nifa21 kirjutas: Kas vanema siksi mootori (n:1,6 l) plokikaan sobib uuema 1,7l mootori plokile? Tahaks reguleeritavaid kappe.