Kusimus just 21213 ja 21214 omanikele, et kuidas Teil Niva salong soojaks läheb ja see sooja suunamise värk toimib?
Nimelt vanema mudeli kahest ümarast armaturi keskel asuvast avast puhuv soe õhk sulatas ilusti ja ruttu esiklaas ja ka küljeklaasid!
kuid 21214 on see armatuur ja salongi soojenemine ja klaasi sulatamine on kuidagi sitavõitu!!!
On see ainult minu auto probleem või on see üldine niva probleem???
K: Niva salongi soojendus?
Moderaatorid: Landy, Moderators
K: Niva salongi soojendus?
Jumal lõi inimesed meesteks ja naisteks, suurteks ja väikesteks, tugevateks ja nõrkadeks; siis sündis siis ilma Samuel Colt ja tegi nad võrdseks.
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 316
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
sama siin...kui jalgadele puhuv klapp on lahti, siis sõida nagu tankis...aitab maastikul hullamine, sest varsti on pea märg rooli väänamisest
vanemal 2121 oli soendus tüki parem ja kuni tagumiste külgakendeni oli ikka puhas ja klaar.
vanemal 2121 oli soendus tüki parem ja kuni tagumiste külgakendeni oli ikka puhas ja klaar.
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 122
- Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Mina kasutasin talvel radika ees pappkastist lõigatud plaati, et -20ga sõites ei jahutaks liiga mootori jahutusvedelikku ära. Loomulikult jälgisin pidevalt temperatuurinäidikut kuid kunagi ei tekkinud probleemi et seier oleks liiga kriitilise piiri lähedal. Selle tagajärjel oli võimalik mõne kraadi võrra kuumem õhk segada väljast jaheda õhuga ja tulemuseks oli vähem niiskust salongist. See arvamus et õuest tuleb niiskus ei pea paika. Salongi ringlema jäänud õhk seob muidu endaga pidevalt niiskust ja kondenseerub külmadele klaasidele ning jäätub seal ära. Soovitan vaadata üle ka õhuvahetuse väljaviimise klapid mis peaks paiknema auto tagaosas.