Punane akutuli armatuuris

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Ville
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: R Jaan 14, 2005 8:06 pm

Punane akutuli armatuuris

Postitus Postitas Ville »

Peale metsasõitu süttis ja jäi ähmaselt armatuuris põlema akutuli.
Algul oli kõik kena kõik toimis kuid täna hommikul jäin teepääle, tuled muutusid algul hämaraks ja siis suri ka mootor välja ju kadus laadimine...???

Oskab keegi vihjata, millest alustada?

Geneka rihm terve, kaitsmed ka terved põgusa pilguga ei olnud geneka juures ka ühtki lahtist juhet?
Jumal lõi inimesed meesteks ja naisteks, suurteks ja väikesteks, tugevateks ja nõrkadeks; siis sündis siis ilma Samuel Colt ja tegi nad võrdseks.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ja kui õlituli oleks ähmaselt põlenud, oleksid ka sõitnud kuni auto seisma jääb?

Viga on 90%`lise tõenäosusega generaatoris ja tõenäolisemalt selle harjades.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Viitab sellele, et aku laadimiit ei toimu.
Endise võistlus Niva omanikuna alustaks kontrollimist selles järjekorras:
*klemmid aku peal (kas on puhtad ja korralikult kinni)
*geneka külge minevad juhtmed (kas on kinni ja terved)
*geneka harjad geneka sees (neid tasub varuks kaasa võtta, odavad ka teised)
*laadimisrelee (esmalt juhtmete ühendused, siis relee ise)
*genekas ise (mähised)

Kuna võistlemise ajal läks genekaid tuksi hulgim, siis on mul veel 4 varuks olnud genekat müüa.

Ka harju kulub metsas käies hulgim. Läheb külma veega kokkupuutel reeglina katki.
Kui seda piisavalt tihti teha, siis käib juba une pealt. (vanduma võtab sellest hoolimta)
Nival geneka maha võtmine ja tagasi panek üsna keberniit ettevõtmine(eriti üksinda). Nõuab häid tööriistu ja külma närvi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui akutuli ähmaselt põlema hakkab on see üldjuhul viide väga kulunud harjadele. Harjad ei puutu vastu rootorit enam nii nagu nad peaksid.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kui on tegu vana Nivaga, siis tasub genekat maha võttes juba ka rihma ratas käega kontrollida, et laagri loksu sees pole või liiga raskelt ei käi.

Kui tekib kahtlus, siis saad minult
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5264
osta asendusgeneka, kuniks sul enda oma remondis on.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Landy kirjutas:Kui on tegu vana Nivaga, siis tasub genekat maha võttes juba ka rihma ratas käega kontrollida, et laagri loksu sees pole või liiga raskelt ei käi.

Kui tekib kahtlus, siis saad minult
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5264
osta asendusgeneka, kuniks sul enda oma remondis on.
Landy, kas sa müüd inimestele asendusgeneraatoreid, kuni nende enda genekad remondis on :shock:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Päkapikk kirjutas:Landy, kas sa müüd inimestele asendusgeneraatoreid, kuni nende enda genekad remondis on :shock:
Jah, sest Nivaga tihemini metsakäjjatel kulub alati varaugeneraator marjaks ära. Kui jälle tuksis, siis hea riiulist võtta ja külge visata. (Miks mul muidu neid 4 tk. varuks oli.)
Pelegi pole gekas ju üldse kallis. Mõnele lääne masinale maksavad harjad sama palju.
Viimati muutis Landy, K Dets 13, 2006 9:21 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ville
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: R Jaan 14, 2005 8:06 pm

Postitus Postitas Ville »

Selge see ,et õlitulega on teine asi, aga Vene masinatega on juba nii, et nn elektroonika ei ei ole neil just kõige kõvem koht! Nimelt kollane mootori tuli põleb pidavalt ja esindusest õeldi, et kui kõik toimib siis las põleb... siit ka selline pisut hooletu suhtumine neisse tulukestesse armatuuris.

Öhtul koju minnes läksin autole puksiiriga järele aga mootor käivitus ilusti ja sain koju sõita!

Hr, Landy jutule vastpidi üks teadja mees väitis, et harjadele võid kas või sooja vett peale valada nad ei tohiks puruneda...
Tema versioon, et pingeregulaator tõenäoliselt tuksis!?

Eks valges hakkan vaatama...
Igatahes tänud kõigile kes sõna sekka ütlesid!
Jumal lõi inimesed meesteks ja naisteks, suurteks ja väikesteks, tugevateks ja nõrkadeks; siis sündis siis ilma Samuel Colt ja tegi nad võrdseks.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ville kirjutas: Hr, Landy jutule vastpidi üks teadja mees väitis, et harjadele võid kas või sooja vett peale valada nad ei tohiks puruneda...
Minu jutt põhineb kolme aasta pikkusel praktikal (sellest 1 a. võistlemist) ja see ütleb, et niva harjad ja (külm) vesi ei sobi kohe kuidagi kokku. Teoreetikud võivad muud väita. :oops:

Miks mul muidu virnade viisi genekaid ja harju varuks oli. :D
Viimati muutis Landy, K Dets 13, 2006 9:22 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

kui tablett läbi siis tuli konkreetselt põleb mitte ei hõõgu õrnult!
56157755
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 813
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Landy kirjutas:
Ville kirjutas: Hr, Landy jutule vastpidi üks teadja mees väitis, et harjadele võid kas või sooja vett peale valada nad ei tohiks puruneda...
Minu jutt põhineb kolme aasta pikkusel praktikal (sellest 1 a. võistlemist) ja see ütleb, et niva harjad ja (külm) vesi ei sobi kohe kuidagi kokku. Teoreetikud võivad muud väita. :oops:

Miks mul muidu virnade viisi genekaid ja harju varuks oli. :D
Generaatori harjad soojenevad tööd tehes ja kui nüüd lahvaki külma vett anda, siis pole sellele grafiidile palju vaja et tükkideks lööks.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

[quote="nymmikMiks mul muidu virnade viisi genekaid ja harju varuks oli. :D[/quote]
Generaatori harjad soojenevad tööd tehes ja kui nüüd lahvaki külma vett anda, siis pole sellele grafiidile palju vaja et tükkideks lööks.[/quote]
Kui veel lisada, et generaator üks kõige madalama olevaid tööorganeid Niva kapoti alla, siis saab selgeks et kkõik muda ja vesi uhatkse sealt kohe läbi.

TYPO MASTER in action
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ville
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: R Jaan 14, 2005 8:06 pm

Re: Punane akutuli armatuuris

Postitus Postitas Ville »

Ville kirjutas:Peale metsasõitu süttis ja jäi ähmaselt armatuuris põlema akutuli.
Algul oli kõik kena kõik toimis kuid täna hommikul jäin teepääle, tuled muutusid algul hämaraks ja siis suri ka mootor välja ju kadus laadimine...???

Oskab keegi vihjata, millest alustada?

Geneka rihm terve, kaitsmed ka terved põgusa pilguga ei olnud geneka juures ka ühtki lahtist juhet?

Auto sai vanaaasta lõpus korda, läbi olid omadega pingeregulaator ja mingi diood!
Jumal lõi inimesed meesteks ja naisteks, suurteks ja väikesteks, tugevateks ja nõrkadeks; siis sündis siis ilma Samuel Colt ja tegi nad võrdseks.
Vasta

Mine “Niva”