1. leht 1-st

Niva jagaja

Postitatud: P Veebr 02, 2014 12:46 pm
Postitas vizard
Tere mina olen uus niva omanik. Sai omale soetatud 1,7 uuema tüübi niva. Probleem selles et kui sai treilaga järel käidud sõitis se olend ise treile peale, ilma et oleks jahutusvedelik sees olnud. Kodus sai järgmine päev jahutusvedlik sisse pandus ja proovitud käima panna, läkski käis umbes 3 min ja siis jäi seisma . Algul mõtlesin et bens otsas sai juurde pandud aga käima enam ei lähe, aku mitmeid kordi tühjaks kedratud. Kontrollisin sädet säde on küünaldel, aga see ei ole nii ilus kui vaja. Küsimus selline et kas seda elektroonilist jagajat on võimalik maha võtta et kuivatatada või muutub selle maha võtmisega ka süüde. Huvitav on asaja juures seegi et jagaja peal on numbrid 1 2 3 4 mis minu mõistuse järgi peaks tähendama silindrite numbreid samason numbrid ka küünla juhtmete peal aga need numbrid küll omavahel ei ühti, see mis on jagaja peal nbr 1 see läheb hoopis kõige viimase silindri juurde. Vabandan tülitamast aga äkki saan siit ikkagi omale vastuse. :c :c :c

Re: Niva jagaja

Postitatud: P Veebr 02, 2014 3:56 pm
Postitas tuningman
on sul siis ikka konkreetne jagaja või hoopis 4 otsaga süüte pool?
Uuemad olid elektron süütega ja ilma jagajata. süüte momenti luges andur esimese rihmaseibi pealt.

Re: Niva jagaja

Postitatud: P Veebr 02, 2014 5:43 pm
Postitas vizard
just nimelt mul ongi see uuem mis on elektron süütega, kui oleks jagaja ei oleks probleemi nendega ennmki tegeldud, aga andge andeks kui ma seda elektronsüüdet jagajaks nimetasin.
Säde on aga on kuidagi kehva ja tundub väga pika vahega tulevat. Kardan et jahutusvedelikku sisse pandes sattus seda ka natukene sinna,tahaks katsetada teda kuivatatada aga ei julge lahti võtta, ja ei oska kah, kuna seal on mingi neli väikest polti kas nendest võtta või võtta kohe suurtest poltidest ja kas selle sinna tagasi kah saab ja õigesti ilma et süüde ära muutuks

Re: Niva jagaja

Postitatud: P Veebr 02, 2014 5:51 pm
Postitas tuningman
Nüüd jooksis mul omal juhe kokku su jutu peale. Kas siis on 4ne süütepool ja jagaja puudub ja selle kohapeal on plokis pime ees või on ikkagi jagaja väljast nagu jagaja, aga lihtsalt kontaktivaba? kui on jagaja, vahet pole kas kontaktidega või ilma siis on süütepool ikkagi eraldi olemas.
Kui aga ilma jagajatta ja 4ne süütepool, siis minumeelest seda nüüd küll lahti võtta ei saa.
Kui kuuri lähen, vaatan oma mootori üle

Re: Niva jagaja

Postitatud: P Veebr 02, 2014 6:06 pm
Postitas vizard
tegemist ikkagi neljase süütepooliga,,, küsimus ainult selles et kas selle maha kah saab võtta et kuivatada,, ja kas see andur mis esimese rihmaseibi peal on kas see võib mõjutada süüdet,,

Re: Niva jagaja

Postitatud: P Veebr 02, 2014 9:52 pm
Postitas tuningman
vizard kirjutas:tegemist ikkagi neljase süütepooliga,,, küsimus ainult selles et kas selle maha kah saab võtta et kuivatada,, ja kas see andur mis esimese rihmaseibi peal on kas see võib mõjutada süüdet,,
See peaks sama põhimõttega toimima kaui abs andur, seega otsa kaugus sellest
hammasvõõst oli minuteada küll oluline :roll: pooli saad maha võtta, aga minu pool kõll lahti ei käi et seest kuivatada, kui asi katki pole, siis kuidas see vedelik sinna sisse saab?

nr1 peaks ikka 1 sil peal olema, kui just sul pool mitme pistikuga pole ja keegi need ära on vahetanud.
Ehk oleks aeg mõnel targemal ka sõna võtta. :roll:

Re: Niva jagajahttp://www.kuldnebors.ee/search/pollumajandus

Postitatud: E Veebr 03, 2014 3:38 pm
Postitas vizard
aitähh väärt info eest,sain sinult abi kunas hakkasin seda lugejat seal täpsemalt uurima mis oln vastu rihmaseibi. Sai ära puhastatud ja uuesti tagasi pandud, sellest veel asi ei muutunud aga siis selgus et rihmaseib laperdab otsas ja on kinni veel ainult tänu geneka rihmale, mutter kadunud, sellest siis see jama kah et kord on säde ja kord ei ole. Rihmaseibuuesti otasa mutter kinni ja voilaa, auto käivitus poolest pöördest. Nii et suured tänud sulle. Sellega see teema lukku. :D :D :D

Re: Niva jagaja

Postitatud: T Veebr 04, 2014 1:15 pm
Postitas toi
Kindlasti pane keermeliimi vahele.