niva diisel

Moderaatorid: Landy, Moderators

pemmu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 12, 2010 4:36 pm
Asukoht: keila

niva diisel

PostitusPostitas pemmu » R Mär 09, 2012 7:50 pm

vaatan et paljud on oma vene masinatele diisleid peale ehitanud, nii nivadele kui uazikutele.
aga päriks, kuidas ark kadalipp nende masinate omanikel on läbitud, mida konkreetselt ark nõuab ja kas on mingeid piirangud mootori suhtes. hetkel üks diisel niva müügis, peale on pantud fiat ritmo 1,7 disla.

endal kah plaan selline asi ette võtta aga tahaks enne teiste nõu kuulda. akr kodulehel pole suurt miskit konkreetselt selle kohta.
Kasutaja avatar
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: niva diisel

PostitusPostitas igiliikur » R Mär 09, 2012 8:14 pm

Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
pemmu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 12, 2010 4:36 pm
Asukoht: keila

Re: niva diisel

PostitusPostitas pemmu » R Mär 09, 2012 10:26 pm

see ammu loetud, ma tean mis selle vahetusega võib kõk ette tulla jne. pigem huvitab see pool, mida ark nõuab. nipalju sain teada et ark saadab auto spets tehno kontrolli, aga mis seal täpselt kontrollitakse vaadatakse, ei tea ja see just huvitaks.
Mell
Fitting 44"
Postitusi: 475
Liitunud: T Mär 20, 2007 8:39 pm
Asukoht: Sweet Home Kalamaja

Re: niva diisel

PostitusPostitas Mell » L Mär 10, 2012 11:20 am

Diiselmootorit on lubatud paigaldada, kui selle võimsus ei erine originaalmootori omast 30% ja töömaht 20%.
kaalu võib lisada 10%.taotled Maanteametist ümberehitusloa,ehitad ümber,näitad Maanteameti kodulhelt leitavale eksperdile töö ette,kui see nõus,siis ümbervormistama ja sõitu nautima.See veel ka,et raami küljes olevaid kinnitusi ei tohi muuta.
Kõige lihtsam saata oma soovidega ja küsimustega kiri Maanteametisse ja saadud vastuse alusel teha ka ümberehitus.Kirjalikku vastust võimalik enda kaitseks vajadusel hiljem kasutada.
Jõudu tööle.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
pemmu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 12, 2010 4:36 pm
Asukoht: keila

Re: niva diisel

PostitusPostitas pemmu » L Mär 10, 2012 11:28 am

ma mõtlesin et see protsendi vahemik kehtib bensukate kohta.
kahju, mul oli soolas juba 2,2 diisel. see jääb kahjuks liiga suureks ja ei mahu antud kriteerumite piiresse.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15406
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: niva diisel

PostitusPostitas Landy » L Mär 10, 2012 10:59 pm

Siin tuleb teha vahet kahel mõistel see on mootori vahetus ja asendusmootor. Asendusmootor on samal mudelil kasutatav teistsugine mootor. Selle pigaldussega seotuv bürokraatia on väidetavalt jupi väiksem.

Näiteks Nivale bansuka asemele Peugeoti 1,9 D panek.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: niva diisel

PostitusPostitas igiliikur » P Mär 11, 2012 6:46 am

Kas see 1,9 on ka pesukoti enda oma? oli kunagi skorpa ja sellel teatavasti 2,5 on pesukoti oma. See oli küll väga raske, kahekesi maha ei jõudnud tõsta, vastupidiselt volksu ja mosse motodele....nüüd on tali :D
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Kasutaja avatar
Hullsaarlane
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: T Juun 08, 2010 11:50 am
Asukoht: SAAREMAA
Kontakt:

Re: niva diisel

PostitusPostitas Hullsaarlane » P Mär 11, 2012 9:09 am

Minulgi mootorivahetus plaanides udutanud juba mõnda aega, valik on siis selline
bmw 18is mootor, mil 103kw
vw-i 1.8l mootor 85kw
või siis 1.9td
muidugi on olemas ka kapremonditud ja järeleaidatud niva mootor (1.6l), kuid võiks juba miskit ergemat ja ökonoomsemat peale istutada.
Mis te sellest arvate ?

Tervitades,
Saaremaalt ja Nivaga
pemmu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 12, 2010 4:36 pm
Asukoht: keila

Re: niva diisel

PostitusPostitas pemmu » P Mär 11, 2012 10:50 am

mina tahtsin just ökonoomsuse suhtes, ega see 1,6 pole mingi jõujuurikas ka just aga kütet rüüpap nii kuidas jaksab. teine võmalus oleks mul see kap remontida, paraku ma ise mootorit e viitsi remontida, aga kes teeks head tööd mõistliku rahaga, sellist inimest ei tunne paraku.
Kasutaja avatar
crex
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: P Jaan 30, 2011 1:05 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: niva diisel

PostitusPostitas crex » P Mär 11, 2012 2:16 pm

pemmu, milleks autod kasutad?
Meil on naiteks plaanis paigaldada diesel, kuid aga mitte kutte salvestamiseks - oleks vaja rohkem joudu metsas + all vee tood ))).
Kui lihtsalt tee peal soidad, votta arvesse mootori vahetuse raha kuulu ja salvestatud kutte raha - arvatavasti loogika puudub.

Terv,
Stan
Küsi minult kindlustuspakkumist...
http://www.kominsur.ee

+372 565 90 70
Kasutaja avatar
crex
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: P Jaan 30, 2011 1:05 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: niva diisel

PostitusPostitas crex » P Mär 11, 2012 2:18 pm

p.s. 100 EUR-iga saad endale korralik VAZ originaal mootor.
vaheta ja soida...
Küsi minult kindlustuspakkumist...
http://www.kominsur.ee

+372 565 90 70
pemmu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 12, 2010 4:36 pm
Asukoht: keila

Re: niva diisel

PostitusPostitas pemmu » P Mär 11, 2012 3:28 pm

ostsin auto nostalgiaga, kasutasin teda suurema lumega, külavahel, seal see auto ka õigustas end. aga selle talvega ta rüüpas mul 13-15l vahel sajale kilomeetrile. sai ka saaremaal käidud siis sai 10l sajale hakkama.
aga isegi tuisuvaalude vahel sõtes tundub mootor jube jõuetu olema. vb mootor ise kah paras kohv.
kui rahakott lubab siis vahetaks selle niva 5 ukselise maastur vastu, kuna väikelast on sant sinna tahaistmele saada.
põhiliselt sai ostetud ta neliveo pärast.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15406
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: niva diisel

PostitusPostitas Landy » P Mär 11, 2012 3:38 pm

Kohvi Lada mootor vs. tugevalt järgi aidatud LADA mootor on üsna kaks eri asja.
Tean millest räägin.

Minu Niva teemast võib sellest lugeda. Enne auto maha müüsmis tehtud mootori kapremont +tuuning andis ikka tugeva vahe sisse. Tõsi maksma läks see mootori tegemine koos materjalidega ˇ14.000 EEK
!,7L peale puuritud mootor+ kaalutud mahle kolvid+vihuri sportnikk ka trimmi aetud karpa andisd hoopis uue hingamise, Jooksuis kuni 6000 rpm välja ning lubas põhjagaasiga 5500rpm peal paarutada.

Sams LADA mootor pole mõeldud maastikuauto jaoks, tööökarakteristikud vägagi sobimatud. Madal pöördel väänet pole ja kogu jõud on vaid kõrgetel pööretel.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
pemmu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 12, 2010 4:36 pm
Asukoht: keila

Re: niva diisel

PostitusPostitas pemmu » P Mär 11, 2012 6:52 pm

vääne jah puudub sellel mootoril.
ma mõtlesin kuidas suzuki samurai/jimni saab oma 1,0 kubatuuriga hakkama. kas selle mikro mootorist piisab siis ringi paarutamiseks?
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1109
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: niva diisel

PostitusPostitas enx » P Mär 11, 2012 7:06 pm

pemmu kirjutas:vääne jah puudub sellel mootoril.
ma mõtlesin kuidas suzuki samurai/jimni saab oma 1,0 kubatuuriga hakkama. kas selle mikro mootorist piisab siis ringi paarutamiseks?


SJ410-nel ainult 1,0 mootor. Jimnyl ja SJ413-mel siiski 1,3 liitrine.
Sämmy Offroad Team

Mine “Niva”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline