niva 1.7i 2002.a . Miks läheb mootor kuumaks.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: niva 1.7i 2002.a . Miks läheb mootor kuumaks.

PostitusPostitas tuningman » T Veebr 07, 2012 9:20 am

Tegija kirjutas:Diagnostiku rida. Aga variant on et vända skiff. Välimine osa kummi küljest lahti. Seda diagnost ei näita.


vat hakkab tulema, ühe tuttava volkaril oli sama jama, käis mõõda teenindusi ja keegi ei saanud aru mis teema, kogematta avastasime. kuid lada pole ju kummi südamiku vahel. vähemalt sellel 1.7i-l mis mul vedeleb küll mitte.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 607
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: viljandimaa, paistu vald, holstre lähedal
Kontakt:

Re: niva 1.7i 2002.a . Miks läheb mootor kuumaks.

PostitusPostitas Kondimurdja » K Veebr 08, 2012 10:49 pm

nii...

Sai siis diagnostiku juures ära käidud. Põhjus siis, miks pöörded üles ei läinud oli see, et nukkvõlliandur oli ära. Sai siis uus pandud ja pöörded sai korda. Jõud tuli ka tagasi ja puha aga...

Aga püksid lähvad ikka punaseks ja veel Lumes möllates temperatuuri näidik läheneb järjest 130-le. Küsimus: Mis kraadi juures peaks jahutusvedelik radikast välja jooksma hakkama? Seda nagu juhtunud ei ole. Kas siis näidik näitab valesti või... Ma ei saa lihtsalt aru :(


Kui kellelgi veel nõu anda siis kuulan. :)
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
honkomees
Rock Crawler
Postitusi: 995
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: niva 1.7i 2002.a . Miks läheb mootor kuumaks.

PostitusPostitas honkomees » K Veebr 08, 2012 11:58 pm

Kondimurdja kirjutas:... Küsimus: Mis kraadi juures peaks jahutusvedelik radikast välja jooksma hakkama? Seda nagu juhtunud ei ole....

mul aasta tagasi juhtus, viisin auto elektririkkega töökotta ja lasti minu silme all pauguga tosool vastu taevast, mingi plastist kolmik lendas laiali kuna muuseas ka el. vent ei töötanud ja katsetajate käes läks mootori temp krt teab milliseks!!!
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"

Mine “Niva”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline