Nivale sobivad mootorid

Moderaatorid: Landy, Moderators

omrisiim
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: L Mai 20, 2006 3:16 pm

Postitus Postitas omrisiim »

Tänud
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

oot oot kas sa müüd seda 1,7 diisel mootorit siis ilma paigalduseta 3000 kr eest ve? Kus on see nķks :D
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ka Nisani diisleid pannakse peale:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Pilt
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Postitus Postitas ardi »

Ei.Mootor paigalduseta on 5000kr.Paigaldus ilma mootorita 12000.Mõlemad koos siis 15000
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
rynts
IC Honoured Member
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 02, 2006 5:55 pm
Asukoht: mudas.

Postitus Postitas rynts »

vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid :P
gaz69 vs uaz31512
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

rynts kirjutas:vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid :P
1)Ära tõmbele! Mõtle järgi, mis autole sa TEGELIKULT seda mootorit tahad peale panna.
2)Ilma vaheplaadita sobib ainult sarnaste kinnitustega käimakasti külge.
3)Jah olen isegi auto24 vahendusle näinud miskit Nisani diisliga Nivat müügis.
Arvesta sellega, et Nival ei asu mootor auto keskel 8(telgjoonel)!
Pilt
Viimati muutis Landy, E Dets 04, 2006 7:24 am, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

kerge töötlemisega võtab 1.6 vabalt saja hobuse kanti välja, mis valu nende lääne mootoritega? arvesta, et odavalt saadud lääne mootor on tõenäoliselt suht pekkis või vajab varsti mingeid töid. tahad lääne masinat võta siis kohe suzuki näiteks. arvestada tuleb ka, et kui uus mootor on eelmisest oluliselt raskem siis läheb kaalujaotus paigast ja läbivus kannatab. pealegi, kui auto nt ära upub on lada mootori puhul kahju palju väiksem.
Kasutaja avatar
rynts
IC Honoured Member
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 02, 2006 5:55 pm
Asukoht: mudas.

Postitus Postitas rynts »

nissan bluebirdi mootor siis väga lolli kindel(jaapanlane)ju.
üle endal üks selline nissani mootor.
nagu rahakott ei kannata kallimat või ültse teist mootorit osta siis see kõige parem varjant niva jaoks.ja see diisli mõte esiteks juba selle pärast et seda saab ju kolhoosnike käest osta mõni kroon liiter!! :D
gaz69 vs uaz31512
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

rynts kirjutas:ja see diisli mõte esiteks juba selle pärast et seda saab ju kolhoosnike käest osta mõni kroon liiter!! :D
Kuna ma eeldan et mõne krooniga legaalset teeliikluses osalemiseks lubatud diiselkütust ei müüda siis tundub, et teema hakkab sama pööret võtma nagu mõni aeg tagasi aset leidnud arvutimängude jagamine.

Topicusse tagasi tulles.....olen omanud 1.6 ja ka uuemat 1.7 mootoriga Nivat. Jah ...chevy BB vastu muidugi ei saa...aga samas...Niva kaalu arvestades...on ju piisavalt torki et hakkama saada. Minul läks aastaga mitu difrit...poolasse ja kõike muud mudru..seega vaevalt asi mootoris kinni on.
Ok...odavus ? Mis see siia puutub... (meenub kunagine JR-i jutt) Swappimise kulud+registreerimise vaev+(eelneva posti juurde tagasi tulles) põllumajanduses kasutamiseks ette nähtud diiselkütte kasutamine mitteotstarbekalt.... see teeb kõik kokku päris kena summa... Or?
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

rynts kirjutas:vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid :P


KULE. mul hakkab üle viskama see. Sulle on juba 2x korda öeldud, et eelarvesta oma asju. Ilge kopp on ees, kui üks mees niisama piiderdab kogu aeg. Nagu arrubido vms selle selli nimi oli. Kui sa otsid ainult moodust kütust kokku hoida oma niva, uazi gazi või ladaga, siis sul nagunii pole plekki, et sinna vahele visata mingi mootor mootor. Masendav. Lihtsalt Masendav

Avalik meeldetuletus, et piiderdamine on nõme ja seda siin foorumites ei armastata.

Kotkas
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

rynts kirjutas:vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid :P
Vaheplaadiga ikka. Kui k.kasti peavõll ulatub ilusti Bluebirdi vändani, siis pääsed lihtsamalt ja kui ei siis raskemalt. Nimelt pead ju k.kasti võlli otsa toetama väntvõlli tugilaagrile.

Kui hea on tõmme...raske öelda, aga kui sa viitsid mängida paberil väändekõveratega ja HP kõveratega ning neid siis omavahel kõrvutada erinevatel pööretel ja kiirustel, saad ehk aimu sellest kuidas ta võrreldes niva'ga käitub. Samas kahtlustan, et Bluebirdi mootoril võib väändekõver nii madalatel pööretel olla, et sildades tuleks välja vahetada ülekanded madalamate vastu. Muidu saad auto, millega üle 70kmh ei sõida, kuna mootor undab piirajas. On ju bensuka ja diisli pöörded erinevad.

Aga et adminnide jutule lisaks, siis iga kannatus lõpeb ühel korral tõesti. Ma juba ühes eelmises teemas vastasin sulle kuidas mootorite karakteristikat võrrelda. Ütle, kuidas sa selle mootori sinna peale tõstad, kui sa elementaarse kalkuleerimise, planeerimise, mõõtmise ja arvestusegagi toime ei tule?

Samas igal inimesel peab tegevust olema, nii et isiklikult seda ettevõtmist maha ei tee kuidagi. Ja katsun ikka aidata, kui küsimused mõistlikud on.
+372 5028488
Peet
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: K Nov 08, 2006 2:15 pm

Postitus Postitas Peet »

Samas müüakse ka sellist kompotti Nivale (Fordi 2.8 V6):
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... p?id=93284
Vasta

Mine “Niva”