Nivale sobivad mootorid
Moderaatorid: Landy, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1)Ära tõmbele! Mõtle järgi, mis autole sa TEGELIKULT seda mootorit tahad peale panna.rynts kirjutas:vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid
2)Ilma vaheplaadita sobib ainult sarnaste kinnitustega käimakasti külge.
3)Jah olen isegi auto24 vahendusle näinud miskit Nisani diisliga Nivat müügis.
Arvesta sellega, et Nival ei asu mootor auto keskel 8(telgjoonel)!
Viimati muutis Landy, E Dets 04, 2006 7:24 am, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
kerge töötlemisega võtab 1.6 vabalt saja hobuse kanti välja, mis valu nende lääne mootoritega? arvesta, et odavalt saadud lääne mootor on tõenäoliselt suht pekkis või vajab varsti mingeid töid. tahad lääne masinat võta siis kohe suzuki näiteks. arvestada tuleb ka, et kui uus mootor on eelmisest oluliselt raskem siis läheb kaalujaotus paigast ja läbivus kannatab. pealegi, kui auto nt ära upub on lada mootori puhul kahju palju väiksem.
nissan bluebirdi mootor siis väga lolli kindel(jaapanlane)ju.
üle endal üks selline nissani mootor.
nagu rahakott ei kannata kallimat või ültse teist mootorit osta siis see kõige parem varjant niva jaoks.ja see diisli mõte esiteks juba selle pärast et seda saab ju kolhoosnike käest osta mõni kroon liiter!!
üle endal üks selline nissani mootor.
nagu rahakott ei kannata kallimat või ültse teist mootorit osta siis see kõige parem varjant niva jaoks.ja see diisli mõte esiteks juba selle pärast et seda saab ju kolhoosnike käest osta mõni kroon liiter!!
gaz69 vs uaz31512
Kuna ma eeldan et mõne krooniga legaalset teeliikluses osalemiseks lubatud diiselkütust ei müüda siis tundub, et teema hakkab sama pööret võtma nagu mõni aeg tagasi aset leidnud arvutimängude jagamine.rynts kirjutas:ja see diisli mõte esiteks juba selle pärast et seda saab ju kolhoosnike käest osta mõni kroon liiter!!
Topicusse tagasi tulles.....olen omanud 1.6 ja ka uuemat 1.7 mootoriga Nivat. Jah ...chevy BB vastu muidugi ei saa...aga samas...Niva kaalu arvestades...on ju piisavalt torki et hakkama saada. Minul läks aastaga mitu difrit...poolasse ja kõike muud mudru..seega vaevalt asi mootoris kinni on.
Ok...odavus ? Mis see siia puutub... (meenub kunagine JR-i jutt) Swappimise kulud+registreerimise vaev+(eelneva posti juurde tagasi tulles) põllumajanduses kasutamiseks ette nähtud diiselkütte kasutamine mitteotstarbekalt.... see teeb kõik kokku päris kena summa... Or?
rynts kirjutas:vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid
KULE. mul hakkab üle viskama see. Sulle on juba 2x korda öeldud, et eelarvesta oma asju. Ilge kopp on ees, kui üks mees niisama piiderdab kogu aeg. Nagu arrubido vms selle selli nimi oli. Kui sa otsid ainult moodust kütust kokku hoida oma niva, uazi gazi või ladaga, siis sul nagunii pole plekki, et sinna vahele visata mingi mootor mootor. Masendav. Lihtsalt Masendav
Avalik meeldetuletus, et piiderdamine on nõme ja seda siin foorumites ei armastata.
Kotkas
Vaheplaadiga ikka. Kui k.kasti peavõll ulatub ilusti Bluebirdi vändani, siis pääsed lihtsamalt ja kui ei siis raskemalt. Nimelt pead ju k.kasti võlli otsa toetama väntvõlli tugilaagrile.rynts kirjutas:vabandust kui raske on panna nivale nissani 2,0 mootor ehk siis nissan bluebirdi mootor.kas pannakse vaheplaadiga.kui hea on tõmme sellise mootoriga.suured tänud ette rynts.tahaks ruttu vastuseid
Kui hea on tõmme...raske öelda, aga kui sa viitsid mängida paberil väändekõveratega ja HP kõveratega ning neid siis omavahel kõrvutada erinevatel pööretel ja kiirustel, saad ehk aimu sellest kuidas ta võrreldes niva'ga käitub. Samas kahtlustan, et Bluebirdi mootoril võib väändekõver nii madalatel pööretel olla, et sildades tuleks välja vahetada ülekanded madalamate vastu. Muidu saad auto, millega üle 70kmh ei sõida, kuna mootor undab piirajas. On ju bensuka ja diisli pöörded erinevad.
Aga et adminnide jutule lisaks, siis iga kannatus lõpeb ühel korral tõesti. Ma juba ühes eelmises teemas vastasin sulle kuidas mootorite karakteristikat võrrelda. Ütle, kuidas sa selle mootori sinna peale tõstad, kui sa elementaarse kalkuleerimise, planeerimise, mõõtmise ja arvestusegagi toime ei tule?
Samas igal inimesel peab tegevust olema, nii et isiklikult seda ettevõtmist maha ei tee kuidagi. Ja katsun ikka aidata, kui küsimused mõistlikud on.
+372 5028488
Samas müüakse ka sellist kompotti Nivale (Fordi 2.8 V6):
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... p?id=93284
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... p?id=93284