niva v/s samurai

Moderaatorid: Landy, Moderators

arts
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: T Apr 11, 2006 9:49 pm

niva v/s samurai

Postitus Postitas arts »

Nivahullud :!: Kutsun teid kõiki üles pöörduma Samurai usku.Esialgne kulutus/auto maksumus/ ei ole oluliselt erinev,küll aga pärast saadav elamus.Pean siin silmas nii läbivust kui ka remondile kuluvat aega ja raha :P
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2503
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Sierramehed, ostke parem kohe Mersu, hinnavahe on ainult mõnekordne, aga sõidumõnu on ka rohkem :lol:

Ega see ikka nii lihtne pole, et pöörake usku...
Samurai maksab ikka kordades rohkem, kui Niva. Samuraid siin alates 30k, Nivad on ka alla 10k liikunud :wink: Niva pole küll nii raudne, kui Suki, aga osad on kordades odavamad ja masin kestab, kui pole lõhkuja mees roolis. Läbivuse kohapealt ei hkka parem rääkima, las seda teevad need, kes on neid masinaid saanud ise võrrelda.

Peace 8)
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

Remondile kuluyva aja ja raha poolest nõustun 100%,aga läbivuse osas küll vaidleks vastu.Kui panna vastamisi stock samurai ja niva siis niva läheb ikka jupi kaugemale kui samurai.Samas kui rääkida tõstmisest ja tugevdamisest,siis jääb niva kõvasti alla nii rahas kui võimalustest üldiselt.
OT: polnd küll samurai vaid jimny aga siiski juhus eelmisest suvest:
läks siis tuttav jahimees metsa jimnyga ja nagu värske jeebiomanik,siis pole ükski rööbas takistuseks.Läks natuke metsaveotrakatsi rada kuni vajus korralikult rööpasse(praktiliselt kõik rattad õhus).Helistab ja palub abi,mina kui noor ja uljas mees ronisin sinna vitaraga ja jäin 20m enne jimnyt kinni ja korralikult.Pole vintsi pole tungrauda ega midagi.Veerandtunnise kaevamise ja punnimise peale,millest mingit abi ei olnud sai isa tellitud nivaga(originaal koos kitsaste tordilõikajatega).Tuli rahulikult rööpa põhja pidi minu autoni,tiris eest ära,siis jimny juurde ja see ilma probleemideta välja samuti.Täitsa häbi hakkas kohe.


Sellegi poolest endale kunagi ühtegi nivat ei osta:lihtsalt tüdind õliste kätega sõitmast :wink:
arts
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: T Apr 11, 2006 9:49 pm

Postitus Postitas arts »

Olles omanud nii ühte kui ka teist julgen küll väita,et läbivuselt on suki parem :wink: Mis puutub auto hinda,siis tasub alati suhelda omanikuga ja tõsise huvi korral leiab lahenduse :P
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

boob kirjutas: Niva pole küll nii raudne, kui Suki, aga osad on kordades odavamad ja masin kestab, kui pole lõhkuja mees roolis. Läbivuse kohapealt ei hkka parem rääkima, las seda teevad need, kes on neid masinaid saanud ise võrrelda.
Olen mõlemaid omanud kuid remontinud olen vaid Nivat ja seda ainult softroadides. Seevastu Sukiga olen osalenud neljal võistlusel ja kohe minemas veel uuele võistlusele kuid seda remontimata, sest puudub vajadus. Häving on olnud ainult kosmeetilist laadi. Jupi hindadest - sidur (vahetasin kohe peale ostu profülaktika mõttes) Nivaga samas hinnas, spido tross 114.- eek, kardaani rist 150.-eek jne.
Läbivusest - kohad mis jäid Nivaga kulgedes unistuseks on peale Suki ostu saanud ammu reaalsuseks või siis igavaks niisama põristamise paigaks. Võrdlus on kohane, sest rehvid mis Nival all olid on täpselt samad, mis hetkel Suki all.
Auto hinnast - vahet pole kas ostad Niva 3 või 30K eest- sama moodi oled seal Niva all kägaras ja pühid oma õlist nina. Kui pisut ringi vaadata, leiab ka 15-20K eest vägagi sõitva Suki.
Aga muidugi, kui on kalduvus masohismile :shock: , siis olge lahked, naudelge edasi Nivadega. Kokkuvõttes Niva kohta - inseneri töö on 5+ kuid teostus = 0
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Olles olnud Niva omanik ja mitmes Sukisukis pikem aja vältel kaasreisijaks võin öelda, et mõelal omad head ja vead.

Niva plussid:
*odavad jupid (peamine eelis)
*lihtne konstruktsioon
*spiraalvedrud (mugav ja pehme sõit)
*suhtelilset suur pakiruum
*tagaistujal piisvalt jalaruumi

Miinused:
*kandevkere konstruktsioon
*nõrgad ja kergesti purunevad detailid (tava LADA jupid)
*sagedased ja tüütud rikked
*eeldab enne off-rodile minekut kõvasti tugevdamist ja ümber ehitamist.
*ees lääbde peal sild

Eelkõnelejatega olen nõus, et näpud kogu aeg õlised ja vaja kodus hoida pea,et trevet autot varuosadena ning võistlustel suurt hulka juppe kaasas tassida.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
x4x
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: N Nov 23, 2006 2:15 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas x4x »

Samurai on ikka kuradi kole riistapuu. Niva on nostalgia. seda niisama ei jäeta :wink:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

x4x kirjutas:Samurai on ikka kuradi kole riistapuu. Niva on nostalgia. seda niisama ei jäeta :wink:
Vabandust, aga mis oli antud postituse mõtteks?
Oled sa mõlemaga neist sõitnud, et selliseid võrdlusi tuua.

P.S.
Minul on nüüd ca 1500km Samurai sõidukogemust metsas-maanteel- linnas Niva sõidukogemusle kõrvale panna.
Viimati muutis Landy, K Nov 29, 2006 2:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
x4x
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: N Nov 23, 2006 2:15 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas x4x »

jah, olen mõlemaga sõitnud..ja mõlemaga eraldi sõitnud üle kuuaja :wink: Tõin välja oma arvamuse, et niva on siin osas minumeelest parem.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

jlx kirjutas:Veerandtunnise kaevamise ja punnimise peale,millest mingit abi ei olnud sai isa tellitud nivaga(originaal koos kitsaste tordilõikajatega).Tuli rahulikult rööpa põhja pidi minu autoni,tiris eest ära,siis jimny juurde ja see ilma probleemideta välja samuti.Täitsa häbi hakkas kohe.
No eks isa oli vanem ja kogenum mees kah :twisted:
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

x4x kirjutas:jah, olen mõlemaga sõitnud..ja mõlemaga eraldi sõitnud üle kuuaja :wink: Tõin välja oma arvamuse, et niva on siin osas minumeelest parem.
Maanteel, metsavaheteel, soft-roadides on niva mõnusam.
Spiraalvedru, sooja salongi ja mõnusma istumisasendi (kui normaalsed istmed panna)vastu ei saa kuidagi.
Kuid kui asi kisub karmikaks, siis koliksin Samuraisse ümber. Niva roolis olles korduvalt nähtud, kuidas Sukid sinu kinni istuvast masinast mööda "jalutavad".
Viimati muutis Landy, K Nov 29, 2006 2:35 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

kuulge härrad... jahute siin mingist sõidumugavusest ja välimusest. Kui eesmärgiks on ikkagi offroad, ükspuha siis soft või hardcore, on ikkagi samurai edulisem, edasi tuleb jupp tühja maad, veel mõned masinad ja alles siis niva.
Üks on ikkagi korralik talasilla ja raami peal masin, teine aga 4x4 sõiduauto. Ei tahaks nüüd nivameeste püha viha oma kraesse saada, teatud mõttes ongi ta täitsa tubli aparaat... aga võrdlust nad minumeelest väga ei kannata.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Olles 2 päeva Samuraiga mööda Sirgala karjääri ringi kakeranud oli samas kohas Nivamehe autosse ümber istumine kui paradiisi sattumine. Soe, vaikne, tuul ei puhunud läbi ja mis peamine mõnusalt pehme sõit.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage11.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
x4x
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: N Nov 23, 2006 2:15 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas x4x »

Nagu ma arusain, siis valge samurai oli sinuoma?
Täitsa muljetavaldav koht.
äkki öeldakse mulle kui noorele uustulnukale kus selline karjäär ka asub?
Saaks enda liikurigi proovile panna :)
mul kül vehe tavalisem ja igapäevasem auto kui need mis seal olid :roll:
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2503
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

x4x kirjutas:Nagu ma arusain, siis valge samurai oli sinuoma?
Täitsa muljetavaldav koht.
äkki öeldakse mulle kui noorele uustulnukale kus selline karjäär ka asub?
Saaks enda liikurigi proovile panna :)
mul kül vehe tavalisem ja igapäevasem auto kui need mis seal olid :roll:
See karjäär on Ida Virus Sirgala karjäär...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Vasta

Mine “Niva”