noor palub abi
Moderaatorid: Landy, Moderators
noor palub abi
tervis sai siis ka niiva soetatud isend on aastast 80 mudel2121. mure selline,et äkki keegi oskab soovitada kohta kus teda nats keevitada saaks endal pole kohta ja voimalusi. soovitavalt tartu,polve voi voru. tanud
Re: noor palub abi
Mis sul seal täpselt keevitada on ja palju ? Tean Elva lähedalt küll paari venda keda julgen soovitada.lansa kirjutas:tervis sai siis ka niiva soetatud isend on aastast 80 mudel2121. mure selline,et äkki keegi oskab soovitada kohta kus teda nats keevitada saaks endal pole kohta ja voimalusi. soovitavalt tartu,polve voi voru. tanud
Viimati muutis Mihkel89, E Veebr 21, 2011 7:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
53 43 93 47 Mihkel
Nissan Patrol 3.3 D
Nissan Patrol 3.3 D
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui plaanid autoga metsa minna, siis soovitan küljekarbid teha või üle keevitada paksu vinkelrauaga, kaitseb hästi kivide/kändude eest!
http://www.landy.ee/niva/galerii/251004/image2.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/251004/image1.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/e ... mage18.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/251004/image2.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/251004/image1.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/e ... mage18.htm
Viimati muutis Landy, T Veebr 22, 2011 8:56 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Olen sellel teemal varasemalt paar korda siin Niva jaotuses kirjutanud (vaat varsemaid teemasid), kuid kordan veel korra.paris off-i soitma ei hakka rohkem jahivark. siis peaks ka mingi 4-kant toru sobima aga mis solmi tuleks igal juhul tugevdada.
Kui karmi offroadi harrastama ei hakka, siis alltodutest pesk piisama:
1)Reaktiivvardad vinkelrauaga üle keevitada ja nende silmad tugevdada, need VÄGA õrnad ja õhukesest plekist.
2)Rekiiivrarraste kännud tugevdada põhja küljes.
3)Küljekarbid vinkelrauaga tugevdada.
4)Kui soovid mõnust ja pehmet sõitu võid originaalamordi lääne gaasimaortide vastu vahetada. Näiteks KYB gaasikad on vene originaalidest vaid mõned eurod kallimad.
Kui sellest väheks jääb ja ikka masin ei kesta, tuleb masinat vahetada, sest siis jääb Niva ka muus osas nõrgaks ning protsess muutub mõtetuks raha kulutamiseks.
Ideid võid ammutada ka www.landy.ee/niva
Viimati muutis Landy, T Veebr 22, 2011 3:15 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kui sellest väheks jääb ja ikka masin ei kesta, tuleb masinat vahetada, sest siis jääb Niva ka muus osas nõrgaks ning protsess muutub mõtetuks raha kulutamiseks.
tanud landy meenub jah ,et jutu juba olnud igasugusest tugevtamisest . pätakas olin siis sai maal vanaisa niiva ää hukatud kastis kuramus paris hasti. selleparast ostetud sai
tanud landy meenub jah ,et jutu juba olnud igasugusest tugevtamisest . pätakas olin siis sai maal vanaisa niiva ää hukatud kastis kuramus paris hasti. selleparast ostetud sai
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Minul muutusid vardad selliseks tagurpidi kinni jäämise tõttu ja sellisel juhul varraste tõstmine ei aita.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Mul said need alumised vardad päris uued tehtud 30x50 nelikant-torust ja pukside pesad treitud ning otsa keevitatud.
Senini pole küll mingeid kaebusi.
Ülemised vardad töötavad tõmbele ja neil sai lihtsalt puksi pesa ja varda ühendus korralikult üle keevitatud ja ei kurda vastupidavuse üle.
Alumiste varraste kinnitused kerele on tehtud täiesti uued vanadega sama kujuga kuid paksemast materjalist ja ülemiste varraste kinnitusele veel lisaks teisele poole põhja kuju järgi põsk.Ehk siis puks on kõrva ja poolraami vahel.
Küljekarbid jäid samad, kuid läbi küljekarbi tulevad poolraami küljest eest ja tagant 50x50 nelikant-torud ja nende otste küljes on astmelauaks samasugune toru ja astmelaud on täpselt auto laiune.Tungiga saab vabalt tõsta ja ka puu ei lähe vastu külge.
Esisillaks sai tehtud selline aretus ja senini on kõik kellele olen teinud väga rahul olnud. http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/sets/515563
Lisaks peaks esimeste alumiste kiigede poldid ühendama mingi konstruktsiooniga, sest olen suutnud need kõveraks tõmmata.
Veel on tagasilla tala tugevdatud ja põikvarda kinnitus kerele tugevdatud
suurema kolmnurgaga ja senini on see väga hästi vastu pidanud.
Ka esimeste pooltelgede murdumise vastu on rohi leitud ja varsti saab sellest julgelt rääkida.
Senini pole küll mingeid kaebusi.
Ülemised vardad töötavad tõmbele ja neil sai lihtsalt puksi pesa ja varda ühendus korralikult üle keevitatud ja ei kurda vastupidavuse üle.
Alumiste varraste kinnitused kerele on tehtud täiesti uued vanadega sama kujuga kuid paksemast materjalist ja ülemiste varraste kinnitusele veel lisaks teisele poole põhja kuju järgi põsk.Ehk siis puks on kõrva ja poolraami vahel.
Küljekarbid jäid samad, kuid läbi küljekarbi tulevad poolraami küljest eest ja tagant 50x50 nelikant-torud ja nende otste küljes on astmelauaks samasugune toru ja astmelaud on täpselt auto laiune.Tungiga saab vabalt tõsta ja ka puu ei lähe vastu külge.
Esisillaks sai tehtud selline aretus ja senini on kõik kellele olen teinud väga rahul olnud. http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/sets/515563
Lisaks peaks esimeste alumiste kiigede poldid ühendama mingi konstruktsiooniga, sest olen suutnud need kõveraks tõmmata.
Veel on tagasilla tala tugevdatud ja põikvarda kinnitus kerele tugevdatud
suurema kolmnurgaga ja senini on see väga hästi vastu pidanud.
Ka esimeste pooltelgede murdumise vastu on rohi leitud ja varsti saab sellest julgelt rääkida.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Niisma jahi masinaks, millele üle 205/80 r16 rehvi alla ei panda, peaks eelpool välja toodud tugevdused piisama.
Kui päris rajuks masinaks keegi tuunida soovib, siis saab siit ideid;
http://www.landy.ee/nivamees/
Kui päris rajuks masinaks keegi tuunida soovib, siis saab siit ideid;
http://www.landy.ee/nivamees/
Viimati muutis Landy, R Veebr 25, 2011 1:18 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Rehv hakkab korras vedru korral tagumises koopas vastu käima alles 205/80 R16 rehvi puhul., ning seda maksimum triangultsioonis:
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/j ... mage35.htm
Seega on vaja tagumise tagakoopa seva veidi sissepoole painutada
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/050305/image4.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/050305/image3.htm
ning esimest kuni 1 cm piirata:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image2.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image5.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/j ... mage35.htm
Seega on vaja tagumise tagakoopa seva veidi sissepoole painutada
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/050305/image4.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/050305/image3.htm
ning esimest kuni 1 cm piirata:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image2.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image5.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi