milline Niva

Moderaatorid: Landy, Moderators

wosawillem

milline Niva

Postitus Postitas wosawillem »

Tekkis raske huvi Niva vastu. Lugedes erinevate spetsialistide kommentaare jäi mulle arusaamatuks millist Nivat eelistada, kas vanemat keretüüpi või uuemat versiooni ja milline mootor parem on.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: milline Niva

Postitus Postitas Landy »

wosawillem kirjutas:Tekkis raske huvi Niva vastu. Lugedes erinevate spetsialistide kommentaare jäi mulle arusaamatuks millist Nivat eelistada, kas vanemat keretüüpi või uuemat versiooni ja milline mootor parem on.
Mõlemal mudelil omas head ja vead.

Tugevad küljed:
*1,7L (nii pritsung,kui karap) ikka jupi paremad ja võimsamad.
*Istmed mugavamd ka sees.
*5-se kastiga maanteel mõnusam sõita

Nõrgad küljed:
*pidvat nende uute Nivade kere jube kiiresti ussitama minema.
*5-ne kast kipub kiiremini lagunema
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
wosawillem

Re: milline Niva

Postitus Postitas wosawillem »

Kas nende sildadel ja vahekastidel ka mingit vahet on ja kuidas vanem kere ussile vastu peab.
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

kere ussile vastu peab

Paksem plekk, äkki!
wosawillem

Postitus Postitas wosawillem »

mis vahet on markidel Vaz 21213 ja Vaz 21214
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

Postitus Postitas Alex »

ei tahtnud uut teemat teha aga eilsest hullamisest männikul jäi õhku üks küsimus millele ehk niva omanikud oskavad vastata:kas on võimalik, et nendele küngastele ronides(kus viimati võisteldi)jääb nival bensupaagist tulev toruots kuivaks?Paak oli poole peal(ca 25 l)ja mootor suri välja tavaliselt tõusu viimase kolmandiku peal(isegi siis kui töötava mootoriga muljusin siduri alla ja tagurpidi mäest alla veeresin)ka siis suri mootor välja.Kui praktikas kellegil sellist asja pole juhtunud seal, siis ilmselt vaja paak maha võtta ja sealt mingit sodi otsida.Jube nõme värk kui rehvi poolest võiks auto ronida aga mootor keeldub selliste tõusunurkadega töötamast.

Või on kellegil mingeid muid soovitusi??(välja arvatud soovitus täis paagiga sinna minna 8) seda ma teen iseenese tarkusest järgmine kord)
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Postitus Postitas ardi »

21213 on 1,7 (karburaator) 21214 on 1,7 i ehk pritsung,algselt mono ja misket 2002-2003 alates 4p pritsung.
Vahe mootorite (1,6 vs. 1,7)võimsustes on 3kw.Küll omab aga 21213 raskemat,st suuremat inertsi omavat väntvõlli,mis on Niva puhul hea.Sama väntvõll sobib ka 1,6 mootorile.Kasutatud masina puhul oleks ka oluline jälgida,et oleks algusest peale tehtud korrosioonitõrje+logarid.Ka tuleks offroodimiseks vahetada 21213 peaülekanded 2101 omade vastu(10% aeglasem,maastikul rohkem jõudu).Samal eesmärgil vahetada 2121 4k.käigukast 01 käigukasti vastu.
21213 pikem luuk võimaldab tõsta raskemaid esemeid sisse kergema vaevaga.
Viimati muutis ardi, K Juul 27, 2005 10:20 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

Postitus Postitas Alex »

ardi jäi küll oma vastusega paar aastat hiljaks aga abiks seegi tulevastele põlvedele :lol:

ehk märkab keegi seoses sellega ka minu küsimust :?:
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Postitus Postitas ardi »

Armastatakse Nivaga suuri nurki ja kaldeid,siis on soovitav mitte ainult bensiinipaak täis hoida,vaid ka mootoriõli panna üle normi,kuna tõusudel kipub karter kuivaks jääma,sest õli ei kogune karterisse.Võib panna bensutorustiku vahele ka sapaka küttesüsteemi pumba,mis lülitada sisse ekstreemis.Aitab bensiini(koos õhumullidega) kiiremini liigutada.
NivaNiga
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:12 pm

Postitus Postitas NivaNiga »

kui palju see sapika bensapump maksab ja kust sedav saab? Oleks hea idee tegelikult see sinna vahele sokutada! Kuhu võiks selle panna , kas paagi juurde või kapoti alla?
Welcome everybody to the wild wild west!
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Postitus Postitas ardi »

Palju poes maksab seda ma ei tea,kuid mõne seisva sapaka omaniku käest võid ju 50kr või suure õlle eest saada.
Tegemist sapaka küttesüsteemi pumbaga ja tavaliselt olen ma neid vahele toppinud diiselmootoriga masinatele,siis lihtne õhku vahelt välja saada.Kusjuures see pump võib vahel olla kogu aeg,käima lülitada vaid vajaduse korral.Panna võid kuhu soovid kas kapoti alla või paagi juurde.Tasapinnaliselt vaid soovitavalt madalale,aga karburaatormootoril pole selgi tähtsust.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
jureivukas
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jureivukas »

Ja ikka on olemas küsimus. Kas 2000 aasta auto tasub üldse võtta_
ikka ei ole veel maasturi omanik, kuid...
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Ei tasu! :lol:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

jureivukas kirjutas:Ja ikka on olemas küsimus. Kas 2000 aasta auto tasub üldse võtta_
Enda kogemustest küsimus, mis otstarbeks sa seda võtta kavatsed ja mis hinna eest?
Viimati muutis Landy, L Veebr 04, 2006 11:34 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jureivukas
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jureivukas »

Kuna põhiliiklusvahend on olemas, siis see oleks puht hobby. Netis nägin et 2000 aasta kuskil 35-40 tuh. saab kätte, siis tekkis selline mõte.
ikka ei ole veel maasturi omanik, kuid...
Vasta

Mine “Niva”