1. leht 3-st

Niva kütusekulu

Postitatud: L Apr 16, 2005 4:16 pm
Postitas Metsamees
Tere!

Oleksin huvitatud teie Nivade Kütusekuludest...

Kel viitsimust ja mahti tehke katse 1L pudeliga,
katsetage kaua sõidab teie Niva 1L bensiiniga 80 km/h normaalselt kiirendades ja heade teeoludega, ja andke märku...
tänud!

Postitatud: P Apr 17, 2005 12:09 am
Postitas Alex
enne karpa regulli:otse tee Rakverre(100 km) kiirusega 90...kulu 8 liitrit,
peale regulli,puhastamist....ropp aga 16 liitrit


alex@endiselt hädas solexi karpaga

Re: Niva kütusekulu

Postitatud: P Apr 17, 2005 9:29 pm
Postitas Niva 2121
Metsamees kirjutas:Tere!

Oleksin huvitatud teie Nivade Kütusekuludest...

Kel viitsimust ja mahti tehke katse 1L pudeliga,
katsetage kaua sõidab teie Niva 1L bensiiniga 80 km/h normaalselt kiirendades ja heade teeoludega, ja andke märku...
tänud!


Seda peaks täitsa proovima mõni päev kaua sõidab 1L.

Postitatud: T Apr 19, 2005 12:19 am
Postitas virgo
originaalkummiga 13 litra per sada kilti...mudakatega 20 sajale

Postitatud: T Apr 19, 2005 6:33 pm
Postitas Metsamees
[quote="Alex"]enne karpa regulli:otse tee Rakverre(100 km) kiirusega 90...kulu 8 liitrit,
peale regulli,puhastamist....ropp aga 16 liitrit


alex@endiselt hädas solexi karpaga[/quote]

Mul oli endal õnneks vastupidine effekt... kui ostsin võttis 16 sajale regull ei mõiganud, kuid peale karpa vahetust sain kah 8 tuuri...

Võiks su karpa üle vaadata, ehk leian midagi...

Postitatud: T Apr 19, 2005 11:35 pm
Postitas Alex
vahetasid mille vastu?olen endiselt huvitatud solexi alles jätmisest aga praegune olukord on üle mõistuse...tahaks saada nii mootori normaalselt tööle,hetke kütuse hindade juures on ka ökonoomsus teretulnud nähtus.millised on variandid?
alex@sõitnud 08-ga perfektselt töötava solexiga

Postitatud: K Apr 20, 2005 1:46 pm
Postitas virgo
Metsamees kirjutas:
Mul oli endal õnneks vastupidine effekt... kui ostsin võttis 16 sajale regull ei mõiganud, kuid peale karpa vahetust sain kah 8 tuuri...

Võiks su karpa üle vaadata, ehk leian midagi...


Kas panid uue solexi peale või vahetasid klassikalise karpa vastu?
Endal ka paneb see solex vahest kukalt kraapima.

Postitatud: N Apr 21, 2005 10:05 am
Postitas Alex
minul lõppeb asi ilmselt uue solexi ostmisega.Töö hinnad on lihtsalt nii kallid, et üle ühe korra ei tasu remoda :?

ehk saan oma probleemile nii lahenduse...

Postitatud: R Apr 22, 2005 8:40 am
Postitas Joss
Endal ka nii 13-14 ja krt ei sõida ka norm. Miskit vaja ette võtta!

Postitatud: P Apr 24, 2005 6:01 pm
Postitas Metsamees
Mehed mehed...
Mix Solex?
Solex on 08 peal algul ökonoomne kuid mõne aja pärast tekivad tal probleemid. Ta annab liiga vähe kütust kätte Nivale. Segu jääb liiga lahjaks.
Või midagi säärast ei oska toda seletada...
Mina ise kasutan ДААЗ-i karpat mis mõeldud 2141 Moskvitsile tu ju sama mootoriga mis Nivagi. Täpse markeeringu võin ka öelda kui keegi huvitatus on. Ka võin müüa teile tolle karpa tutakana...

NB! olen nõus aitama teie Nivasi ökonoomsemateks muuta...

Postitatud: E Apr 25, 2005 10:32 am
Postitas Alex
ei ole küll asjatundja aga minul on solexi markeeringuks 21073-....ehk siis ei ole tegu 08 karpaga ja minu teada on see mõeldud just 1700cm3 mootori jaoks.Oleks tegu puhtalt metsas müttamise autogaq poleks see küttekulu ka oluline aga...kui üks asi kõlbab kõigeks, siis ei kõlba ta milllekski...ja nüüd on vaja leida kompromiss, et kannataks ka igapäevaseid sõite teha.
2141 oli minu teada nii 06 1600-ne kui ka 412 mootor peal.
Ilmselt on ka Metsamehel 1600-ne mootor?

Paljud karpa tegijad ei taha aga solexi puhul aidata(nigu miski needus oleks sellega)

Postitatud: E Apr 25, 2005 12:22 pm
Postitas jlx
Paljud karpa tegijad ei taha aga solexi puhul aidata(nigu miski needus oleks sellega)[/quote]

Sääl pidi siuke häda olema,et kui üx mingi tühikäigu kanal umbe läheb,ei tee seda enam millegagi puhtaks ja lahti:ühesõnaga prügimäele vana ja uus peale.

Enda Nival vana karpa peal ja kütuse kulu maanteel u 10 sajale ja rohkem ei nõuagi ökonoomsust vanakeselt.

Postitatud: E Apr 25, 2005 7:23 pm
Postitas ardi
Selles pole erilist vahet kas karburaator (eeldusel,et heas töökorras) on 1,7 või 1,3 mootori oma.Näit.1,0 karburaator töötab täiesti edukalt ka 3,0 mootoril ja vastupidi,kuna segu koostis peab olema ühesugune.Küll on aga väikse mootori karbussil peenemad lõõrid,mistõttu suur mootor ei saa suurtel pööretel küllaldaselt segu.Samas suur karbuss väiksel mootoril ei suuda tühikäigul hoida täpset segukoostist,seega tühikäiku raske hoida stabiilsena.Paljudele Uazidele on paigaldatud Lada karbusse,eesmärgiga madalatel pööretel ja maastikul kütust kokku hoida.

Postitatud: T Apr 26, 2005 8:07 am
Postitas Metsamees
Minul on küll jah 1600-ne mootor, kuid vahet pole sama karpa töötas ka väga hästi M 2140-ne peal 1500, maanteel 6,5 sajale keskmine oli 8,3. Minul oli ka ennist karpa mis algas 2107... ja 16 sajale oli ka, hiljem proovisin sama karpat samale 2140-le ja peale mootori turtsumise ei kuulnud ma midagi...
Seega on ikka oluline kuidas karpa kütust segab...

Postitatud: P Mai 01, 2005 9:28 am
Postitas virgo
jlx kirjutas:
Sääl pidi siuke häda olema,et kui üx mingi tühikäigu kanal umbe läheb,ei tee seda enam millegagi puhtaks ja lahti:ühesõnaga prügimäele vana ja uus peale.

Enda Nival vana karpa peal ja kütuse kulu maanteel u 10 sajale ja rohkem ei nõuagi ökonoomsust vanakeselt.



Tundub et endal sama jama kallale tulnud...kanali tõmbas nii umbe, et suruõhk 8 at-i juures piuksugi läbi ei imbunud.......rsk .....aga uut solexit ka ei hakka ostma...pigem klassikalise lada oma peale aretada.