2. leht 3-st

Postitatud: P Mai 01, 2005 9:17 pm
Postitas Metsamees
[quote] Tundub et endal sama jama kallale tulnud...kanali tõmbas nii umbe, et suruõhk 8 at-i juures piuksugi läbi ei imbunud.......rsk .....aga uut solexit ka ei hakka ostma...pigem klassikalise lada oma peale aretada. [/quote]

Kui mõtled uuele karpale võiks sulle vihjata 2141 võta karpa säält...

Postitatud: K Mai 04, 2005 1:05 am
Postitas virgo
Ehk siis, sai solex vahetatud kõige vanema ja prostama karpa vastu, vaja veel õiged düüsid poest ülesse leida. Seni aga liigub ka vanadega ja eriti ei kurda. Nati aeglasemalt võtab pöörded ülesse aga kui üle 2500 on siis juba läheb mühinal. Samas kadus ära solexiga olnud pöörete kõikumine ja paar muud viperust. Kõik vaakum sai ka edukalt ümber tõstetud, ringi tegemist-muutmist oli ainult gaasihoovastikul ja selle kinnitusel ehk- klapikambrikaan sai siksi oma peale ja üks hoob tuli lühemaks lõigata. Kokku kõva2 tundi tööd ja sõidab jälle :D

Postitatud: R Mai 06, 2005 1:45 pm
Postitas Metsamees
Tore! Kui õiged düüsid ka leiad, testi 1 liitriga ja teavita mindi tulemusest...
Düüside nr. võiksid ka öelda...

Postitatud: R Mai 06, 2005 10:49 pm
Postitas ardi
Düüsed peavad olema vastavalt karburaatori margile,neid muuta ei ole soovitav.Vaatamata sellele kas karbuss läheb 1L või 3L mootorile.

Postitatud: R Mai 06, 2005 11:24 pm
Postitas Niva 2121
ardi kirjutas:Düüsed peavad olema vastavalt karburaatori margile,neid muuta ei ole soovitav.Vaatamata sellele kas karbuss läheb 1L või 3L mootorile.
Seda isegi mõtlesin oma mõistusega.........

Postitatud: E Mai 09, 2005 4:07 pm
Postitas Metsamees
Mina vaidleks siinkohal vastu!
Muutsin duuse ja sain hulka paremaks kui originaalis...
Protsess oli pikaajaline kuid kasulik.
150 saemel 130, 140,170, 112 asemel 109 jne.
Seguvahekord väga oluline...
Ligilähedane originaalile ikkagi soovitav...
Kui peale väikest sõittu küünlad valged ja mootor nurrub oled kindlasti rahul!

Re: Niva kütusekulu

Postitatud: P Mai 22, 2005 6:04 pm
Postitas 4wd
Metsamees kirjutas:Tere!

Oleksin huvitatud teie Nivade Kütusekuludest...

Kel viitsimust ja mahti tehke katse 1L pudeliga,
katsetage kaua sõidab teie Niva 1L bensiiniga 80 km/h normaalselt kiirendades ja heade teeoludega, ja andke märku...
tänud!

Sai täna ka proovitud, sõitsin 1liitriga 10km.

Postitatud: K Juun 01, 2005 4:54 pm
Postitas Metsamees
Mul tekkis veel üks mõte...
Prooviks sõita aeglasemelt nt. 70km/h 1L-ga, neljanda käiguga, kas küttekulu väheneb või suureneb :?: Tehas annab 80km/h ja 110km/h vastavalt 10,3 ja 13,4 vms.

Postitatud: K Juun 01, 2005 5:31 pm
Postitas Landy
Metsamees kirjutas:Mul tekkis veel üks mõte...
Prooviks sõita aeglasemelt nt. 70km/h 1L-ga, neljanda käiguga, kas küttekulu väheneb või suureneb :?: Tehas annab 80km/h ja 110km/h vastavalt 10,3 ja 13,4 vms.
Neljakäigulise tagaveolise siksi puhul olen isegi omal ajal tehase raamatust uurinud,e t kõige optimaalsem kiirus on 70-80 vahel.

Postitatud: R Juun 04, 2010 9:17 pm
Postitas VAZist
Tegin ka 1L. katse. Niva 1,7, rehvid 205-70 15" kulunud talvekad. Kasutasin 4. käiku, umbes 1km. ka viiendat. Kurviline pinnatud kehvavõitu asfalt. Kiirus 80-90.
1. katse - sierra karpa ja tulemus 11,2 l.
2.katse - 05 karpa ja tulemus 9,1l.

Postitatud: E Dets 06, 2010 7:50 am
Postitas antskantoss
2003.a. masin, pritsung. Linnas... suvel soojaga 10 sajale, talvel külmaga 12 sajale Normaalselt töötava mootoriga igati normaalne. Maantee katsetused aga käivad :)

Postitatud: L Dets 11, 2010 7:14 pm
Postitas villem
Mina siiski soovitaks mingit lääne karbussi,mul vanal vitaral peal mingi 1.1l nissani karpa ja toimetab väga hästi,minek hea ja küttekulu ei ole ka väga hull,nii 10 ja alla selle sajale,praegu sahaga lund lükates on jutt muidugi teine.

Re: Niva kütusekulu

Postitatud: R Juul 25, 2014 10:13 am
Postitas Sten
Üsna kulunud mootor 1570ccm 59kw 205/80/16 rehvidega 11.7/100 koos paigalseisust kiirendusega. 5. käik 80-85 kmh, 2500-2800p/min.
5. käiguga üle 85 minna ei jaksa, karpa nii kinni keeratud. Hetkel olen sellise kuluga rahul, 10/100 oleks muidugi parem. Katuseraami pole.
Sellise mustriga rehvid:
Pilt

Re: Niva kütusekulu

Postitatud: K Mär 18, 2015 9:27 pm
Postitas tuningman
Nagu näha siis karpa mootoritel 12l kanti on normaalne nähtus,
aga sissepritsega 1,7 mootor ja 12l/100-le?
Oskab keegi kommenteerida?

Re: Niva kütusekulu

Postitatud: T Mai 19, 2015 5:50 pm
Postitas Metsamees
Lühikeste otstega normaalne, maanteel pikemalt peaks 10.-ne kantti saama. Oleneb ka mis rehvid ja rehvirõhk. Katuseraami pole katusel?