Küsimus siduri ketta kohta
Moderaatorid: Landy, Moderators
Küsimus siduri ketta kohta
Kas keegi oskaks öelda milline ketas oleks vastupidavam kui niva originaal.Vahetan ketaid aastas korra. All on sellised rehvid http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: R Dets 26, 2008 5:58 pm
- Asukoht: Tallinn/Keila/Põltsamaa
Niva sidurikesed on õrnad. Ise kaalusin ka tükk aega, kas tasub Saharasid alla kruvida üldse või mitte, kuid peale kapitaalset rehvide pärast kinni jäämist panen enne Saharad alla kui Rangerite poole vaatan. Seega parem sidurit vahetada kui kinni istuda. Lisaks hakkab jubedalt sidurile aeglaselt meeletut mootori jõudu nõudvad ronimised jms. Vahekasti lukustus ka mingil määral kulutab sidurit rohkem.
Ostan laste ATV või krossika, pakkumine PS!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Minul kulus kolme aasta peale (koos võistlemisega) vaid kaks siduriketast.
Osta korralik lääne ketas ja korv, kestab kauem.
Siit saad mõsitliku hinnaga: http://www.autoosad.ee/
Keskdifri luku kasutamine nüüd küll sidurit rohkem ei kuluta.
Ei mäleta, et rehvide pärast kunagi siduri põlema oleks saanud. Lihtsalt tuleb vaskut jalga kontrollida ja kasutada õiget käiku sõitmisel.
Niva (bensiini) mootori dünaamika tõttu on paratumatu, et metsas tuleb pidevalt üsna kõrgete pööretega liigelda. Lihtslt tuleb süüda kalgiks teha ning äkilisemat käiguvahetuste ja rohkema gaasiaga sõidustiil omandada.
Vale käigu ja liigmadlate pöörete tõttu ning sidurit libistades saad sellest üsna kiireti jagu.
Osta korralik lääne ketas ja korv, kestab kauem.
Siit saad mõsitliku hinnaga: http://www.autoosad.ee/
Keskdifri luku kasutamine nüüd küll sidurit rohkem ei kuluta.
Ei mäleta, et rehvide pärast kunagi siduri põlema oleks saanud. Lihtsalt tuleb vaskut jalga kontrollida ja kasutada õiget käiku sõitmisel.
Niva (bensiini) mootori dünaamika tõttu on paratumatu, et metsas tuleb pidevalt üsna kõrgete pööretega liigelda. Lihtslt tuleb süüda kalgiks teha ning äkilisemat käiguvahetuste ja rohkema gaasiaga sõidustiil omandada.
Vale käigu ja liigmadlate pöörete tõttu ning sidurit libistades saad sellest üsna kiireti jagu.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi